Entertainment alle pijlers

Welk Frans liedje in m'n hoofd? Help!

03-04-2020 23:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
! Ik zit al dagen met een melodie in m'n hoofd en kom er niet achter welk liedje ik zoek. Internet en neuriën kom ik helaas niet echt verder mee...

Het is Frans, gezongen door een man (misschien meerdere?). Stijl á la Julien Clerc maar hij is het volgens mij niet... Waarschijnlijk ergens uit de jaren '80.

Tekst geen idee. Er zit wel een stukje viool in en de tekst wordt vrij 'hakkerig' uitgesproken en op een redelijk tempo.

Er zit een stukje in 'aha' en daarna zijn die violen even. En ook nog een stukje met "la...lalala...lalala, lalalalalalala LA" dat steeds hoger gaat. Dat 'la' is volgens mij ook echt de tekst in dat stukje, geen woorden.

Heeft iemand een idee en kan me uit m'n lijden verlossen hier!? Alvast bedankt!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Gerard Lenormand, voici les cles
-
anoniem_63c805eef0fff wijzigde dit bericht op 03-04-2020 23:34
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
03-04-2020 23:33
Gerard Lenormand, voici les cles
Jaaa! Dat je dat zo snel uit mijn belachelijke omschrijving haalt haha, wauw! Dankjewel!!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Michel Delpech heeft dat nummer Pour un flirt, dat is het enige liedje dat ik mij voor de geest kan halen met heel veel lalalalalala erin. Maar verkeerde tijd en ook geen Julien Clerc
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Geen dank! Nu heb ik het ook in mijn hoofd :)
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
03-04-2020 23:39
Geen dank! Nu heb ik het ook in mijn hoofd :)
Ik ook! Maar wát een fijn nummer!
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
03-04-2020 23:34
Jaaa! Dat je dat zo snel uit mijn belachelijke omschrijving haalt haha, wauw! Dankjewel!!
Oh, dat is een mooi nummer!

Leuke nickname heb je ;)
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
03-04-2020 23:34
Jaaa! Dat je dat zo snel uit mijn belachelijke omschrijving haalt haha, wauw! Dankjewel!!

Nou inderdaad, chapeau!
Alle reacties Link kopieren
En nu even geluisterd. Heel bekend inderdaad, maar toch knap gevonden. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wist 'm meteen bij "la...lalala...lalala, lalalalalalala LA" dat steeds hoger gaat," maar het is al geraden zie ik :-)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
MollyMalone schreef:
03-04-2020 23:33
Gerard Lenormand, voici les cles
:flirting: :sarcastic: Fijn, die zit meteen 3 dagen in mijn hoofd. Alhoewel er gister iets vreselijks in zat wat te erg is om te noemen :biggrin: dus zo erg is iets anders niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven