Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1579 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Poor things:
geweldige film maar eens wat hiervoor over seksualiteit wordt gezegd. Enerzijds is bevrijdend dat het hoofdkarakter niets met conventies en moraal heeft. Maar anderzijds wordt er wel een beeld van penetratie rampetamp seks zonder liefde of intimiteit neergezet.

Zone of interest:
ik werd er ook niet door gegrepen maar dat is denk ik net de bedoeling van de film. Je ziet dat gezin en je voelt er geen enkele genegenheid voor.

Drive away dolls:
de trailer trok me al niet aan, maar het is geschreven door 1 van de Coen Brothers, dus vooruit. Geinig maar ook flauw en heel veel seks.

How to have sex: prachtige film, bracht me terug naar mijn eigen tienertijd en ik was erg geraakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Priscilla in de bios, mooie film, gezien door de ogen van Priscilla Presley

& Jacob Elordi als Elvis is ook niet verkeerd om te zien :love: al wordt Elvis wel echt neergezet als de ''bad guy'' Priscilla liet al in eerdere interviews weten dat hij geen lieverdje was, echt zonde wat ze met haar gezicht heeft gedaan... want ze was echt prachtig

John Wick 4 op prime wederom weer goed al werd het op een gegeven moment iets te langdradig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Bob Marley: one love

Ik weet het eigenlijk niet of ik hem nu goed vind of niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Tip voor diegene die naar Bob Marley gaan: verdiep je vantevoren in Rastafari en Haile Selassie.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Rapito. Interessante Italiaanse film over gedoopt Joods jongetje dat door de Katholieke kerk ontvoerd wordt. Een waargebeurd verhaal maar vrij naargeestig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oppenheimer. In het begin wat minder boeiend, later werd dat beter. De decors zijn mooi gedaan, je proeft echt de sfeer van toen. Zowel Cillian Murphy als Robert Downey jr. spelen de sterren van de hemel.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saltburn, ik vond het wel een goede film maar er zaten toch een paar heftige scènes in die voor mij niet hadden gehoeven
Alle reacties Link kopieren Quote
All of Us Strangers— wat een prachtige film. Hij raakte me echt diep— misschien des te meer omdat mijn moeder drie weken geleden is overleden. Maar veel mede bioscoopbezoekers hielden het ook niet droog. Geweldig spel van Andrew Scott, Paul Mescal, Claire Foy en Jamie Bell.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dune 1 en 2 in de bios. Zoals verwacht een prachtig spektakel. Toch had ik wat meer verwacht van deel 2, ik vond 1 eigenlijk meer indrukwekkend.
La Sociedad de la Nieve. Onderhoudende film wel over een bekend verhaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wicked little letters vond ik aardig. The promised land vond ik erg mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
The Irish wish... erg voorspelbaar soms maar de beelden van Ierland maken heel veel goed
Relax we're all crazy, it's not a competition
In de bios:

Anatomy of a fall
Ik vond het erg mooi maar zonder Sandra Hüller had het me minder kunnen boeien. Wat is zij goed en intrigerend om naar te kijken. Je ontdekt steeds weer wat nieuws in haar gezicht.
En de instrumentale versie van 50 cent's Pimp is geweldig!

Bob Marley
Ik wist eigenlijk beschamend weinig over zijn leven. Bijzonder verhaal en erg goed geacteerd door eigenlijk iedereen.
En natuurlijk de muziek🩵

Thuis:

Oppenheimer
Eindelijk geprobeerd maar het kon mij niet pakken en de enorme hype ontgaat mij een beetje. Maar misschien ben ik ook gewoon een cultuurbarbaar, dat kan natuurlijk ook.
Het is niet dat het verhaal rondom de atoombom me niet boeide maar het was mij teveel en te lang van het goede.

Leave the world behind
Tja, toch een beetje een gekke film, vond ik. Niet vervelend maar ook niet wauw. Wel een erg aantrekkelijke Mahershala Ali :love:

A star is born
Wel goed, maar ook deze film pakte me niet echt. Lady Gaga acteerde en zong geweldig maar toch zag ik steeds Lady Gaga in plaats van Ally.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gezien op Netflix; Smile.
De meeste horror vind ik niet meer zo leuk als vroeger, maar van deze film kreeg ik kippenvel brr.
Is met de dochter van Kevin Bacon en Kyra Sedgwick. Ik vond hem best wel creepy!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oppenheimer staat nu op sky showtime. Dit weekend gezien. Wel een mooie film maar had zeker wel wat korter gekund. Vond het daarnaast ook onnodig ingewikkeld met de verschillende tijdlijnen. We waren blij dat we hiervoor niet naar de bios zijn gegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dune 2. Mooi maar uiteraard was ik alweer een heel stuk vergeten van deel 1 en ik vond hem wat te lang duren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op mijn kijklijst:
No dogs or Italians allowed
(Interdit aux chiens et aux Italiens)

Een stop motion film met een mooi verhaal (emigratie van Italianen naar Frankrijk) en grappige elementen (bv. een broccoli als boom).

Nu te huur voor € 2,99
https://www.pathe-thuis.nl/film/35286/n ... ns-allowed
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dead Poets Society op Disney +

mooi :'(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
In het vliegtuig naar Toronto gezien: The Holdovers. Erg mooie film, uitstekend geacteerd, feel good.

En op weg naar huis: Simple Comme Sylvain. Grappige kijk op relaties vandaag de dag, maar wel met een wat bizar einde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
06-04-2024 22:39
Dead Poets Society op Disney +

mooi :'(
O captain, my captain.
Alle reacties Link kopieren Quote
American Fiction op Prime

heerlijk saitre Tip: neem het niet al te serieus
het einde had wel beter gemogen though
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Luca
Peter Pan & Wendy beide op disney + vooral Luca is heel leuk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Downton abbey : A New Era. Viel een beetje tegen.

Poor things. Heel erg vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
20-04-2024 21:47
Downton abbey : A New Era. Viel een beetje tegen.

Poor things. Heel erg vreemd.
vond hem ook meh over laatste twijfel ik nog
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
20-04-2024 21:58
vond hem ook meh over laatste twijfel ik nog
Poor things is wel de moeite. Heel vreemd maar wel boeiend.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven