Entertainment alle pijlers

Wereldreis op wielen

23-10-2018 18:37 136 berichten
2 Koppels en 2 gezinnen gaan roadtrippen met tiny houses van Canada naar het zuidelijkste puntje van Chili.

Uitdaging is dat ze als karavaan moeten reizen en dat ze moeten werken als hun startbudget van 10.000 euro op is.

Maandagavond SBS6
Gele_Suikerspin schreef:
22-05-2019 11:00
Ik vond het ook erg onverwacht. Ik kijk het elke week. Jammer.

Het nieuwe gezin had ik nog niet zo'n klik mee. Ik kreeg het idee dat ze het wat geromantiseerd hadden dat reizen.

Het naar de zeer late avond verplaatsen en totaal niet in het zicht op de website, helpt natuurlijk ook niet.
Als ie op serieopname staat dan volgt die automatisch de nieuwe tijd, dus dat vond ik geen probleem.

Had het leuker gevonden als ze gewoon alle staten van de USA hadden door moeten reizen ipv naar 't zuiden te gaan. Je ziet dat ze nu al zo vaak in problemen komen met die hoge sleurhutten in die krappe straatjes.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-05-2019 19:08
Volgende week laatste aflevering. Blijkbaar trekt sbs de stekker eruit. Lekker dan voor dat nieuwe gezin dat net is afgereisd. Kan er op google niets over vinden.
Ik heb de laatste weken niet meer gekeken. Waar zijn ze "gestrand"?
World of Warcraft: Legion
Nog gewoon maar ergens in Mexico, dus niets spectaculairs.

Wel heftig dat dat nieuwe gezin hun huis had verkocht. Dat snap ik dan weer niet. Je kunt 't toch gewoon verhuren voor een half jaartje?
Alle reacties Link kopieren
Ik had al eerder gedacht (en - ik zou het topic moeten teruglezen - ook geschreven) dat ze Chili nooit halen. Nou... dat doen ze dus ook niet. Ze zijn ergens in Mexico, en volgens de routebeschrijving gingen ze naar Baja California en terug naar San Diego...

Het is dus een stom onafgemaakt projectje van SBS6... Maar... ik keek al een tijdje niet meer, al ettelijke weken niet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
https://www.destentor.nl/heerde/johanna ... mXQ2qajgjQ
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een herhaling te kijken en vroeg me af hoe het nu met de gezinnen gaat.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
De jonge influencers, Sonny en Jaydi, doen nu mee aan Temptation Island Love or leave (alleen op videoland).
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
15-01-2021 23:29
De jonge influencers, Sonny en Jaydi, doen nu mee aan Temptation Island Love or leave (alleen op videoland).
Jah! Leuk. Speciaal daarom het gaan kijken. Ik vond hun relatie toen al bijzonder. En sonny denigrerend doen.
nienkejj schreef:
15-01-2021 23:29
De jonge influencers, Sonny en Jaydi, doen nu mee aan Temptation Island Love or leave (alleen op videoland).
Las net dat Jaydi er met een andere kerel vandoor is gegaan tijdens dat programma. Wellicht waren ze al wel klaar met elkaar en deden ze voor 't geld mee?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-02-2021 21:27
Las net dat Jaydi er met een andere kerel vandoor is gegaan tijdens dat programma. Wellicht waren ze al wel klaar met elkaar en deden ze voor 't geld mee?
Zou kunnen. Al verwacht ik het niet. Sonny was echt helemaal van slag en in een dip door de breuk. Soort van totaal de weg kwijt. Verwacht niet dat hij zo goed kan acteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet in hoeverre hij echt van slag was hoor, hij zit wel erg in zijn eigen wereldje en vind vooral dat hij haar zo heeft laten groeien. Raar mannetje voor zover ik het gezien heb (mijn abonnement op videoland heb ik gestopt dus heb de laatste afleveringen gemist)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven