Widm jubileumeditie
maandag 20 juli 2020 om 14:21
https://www.nu.nl/media/6065508/jubileu ... start.html
Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
donderdag 8 oktober 2020 om 14:53
donderdag 8 oktober 2020 om 14:56
Dat vind ik altijd een flauw argument.groenebroek schreef: ↑08-10-2020 14:53Ik blijf in mijn Patrick tunnel. Misschien weet hij als mol dat er nog ergens een spel komt, waarbij de hele pot leeg gespeeld kan worden. Dan maakt het nu niet uit hoeveel geld hij in brengt.
Zoals ik al schreef, ik blijft in mijn tunnel![]()
Want als er 5.000 in de pot zit is dat toch veel makkelijker omlaag te spelen dan bij 10.000 euro.
En helemaal leeg gebeurt eigenlijk nooit.

donderdag 8 oktober 2020 om 14:59
Ik zelf ook hoor!AnAppleADay schreef: ↑08-10-2020 14:56Dat vind ik altijd een flauw argument.
Want als er 5.000 in de pot zit is dat toch veel makkelijker omlaag te spelen dan bij 10.000 euro.
En helemaal leeg gebeurt eigenlijk nooit.
Had alleen gehoopt dat ik nu bij het 20e seizoen eindelijk eens vanaf het begin af aan op de juiste mol zou zitten Hahahaha
donderdag 8 oktober 2020 om 16:25
donderdag 8 oktober 2020 om 16:29
donderdag 8 oktober 2020 om 16:29
Ja erg herkenbaar. Het is niet alsof je er aan het einde iets mee wint, of dat je er nog iets aan hebt. En toch wil ik zo graag mijn poule winnenwatdachtjehiervan schreef: ↑05-10-2020 18:43Ik merk ook dat ik het zo graag goed wil hebben. En, waarom eigenlijk? Geen idee.

donderdag 8 oktober 2020 om 16:30
donderdag 8 oktober 2020 om 16:31
Ik verwacht zelf deze zaterdag alleen de 2 aangegeven executies.
Dan met 4 man aflevering 7 in waar dan in het begin de eerste kandidaat afvalt en de aflevering gewoon eindigt met de standaard 3 mensen.
En dan aflevering 8 (op 24 oktober) net zoals de finale in het voorjaar: met alle deelnemers wel fysiek bij elkaar in een studio met afstand maar zonder publiek.
Dan met 4 man aflevering 7 in waar dan in het begin de eerste kandidaat afvalt en de aflevering gewoon eindigt met de standaard 3 mensen.
En dan aflevering 8 (op 24 oktober) net zoals de finale in het voorjaar: met alle deelnemers wel fysiek bij elkaar in een studio met afstand maar zonder publiek.

zaterdag 10 oktober 2020 om 11:26
Dank.
Ik vind overigens Patrick, Nikie en Peggy heel verdacht, maar Peggy is mijn mol.

zaterdag 10 oktober 2020 om 13:07
Mijn definitie van tof is een finale zoals in het voorjaar. Gewoon in de studio zonder publiek. Gewoon een uur kandiadaten, molstreken en hints. En niet eerst een half uur Vondelpark mer nutteloos gezever van Mien en Henk uit Kutkrabbeveen die 5 minutes of Fame willen. En dan een krap halfuurtje hints.

zaterdag 10 oktober 2020 om 13:28

zaterdag 10 oktober 2020 om 13:37
Soms was dat inderdaad het geval, maar die opdracht kwam dan direct erna, of hooguit een volgende aflevering. Niet 4 afleveringen later, dan is dat inderdaad niet leuk meer. Bovendien, als je die 1500 aftrekt heeft Patrick alsnog het meeste geld opgehaald.groenebroek schreef: ↑08-10-2020 14:53Ik blijf in mijn Patrick tunnel. Misschien weet hij als mol dat er nog ergens een spel komt, waarbij de hele pot leeg gespeeld kan worden. Dan maakt het nu niet uit hoeveel geld hij in brengt.
Zoals ik al schreef, ik blijft in mijn tunnel![]()
De pot is wel erg laag trouwens, we hebben nog maar 2 spelafleveringen.

zaterdag 10 oktober 2020 om 14:02
Dan al, wat jammer!
Ben zo benieuwd wat er vanavond te gebeuren staat

zaterdag 10 oktober 2020 om 19:56
EHR schreef: ↑10-10-2020 13:07Mijn definitie van tof is een finale zoals in het voorjaar. Gewoon in de studio zonder publiek. Gewoon een uur kandiadaten, molstreken en hints. En niet eerst een half uur Vondelpark mer nutteloos gezever van Mien en Henk uit Kutkrabbeveen die 5 minutes of Fame willen. En dan een krap halfuurtje hints.
Helemaal mee eens.
Die hysterische menigte voegt voor mij werkelijk niets toe.
zaterdag 10 oktober 2020 om 21:13
Wat een heerlijke opdracht. Al voelt het wel oneerlijk naar die andere 4. Doordat het zo willekeurig lijkt dat zij in de helicopter zaten.
Zeker als daar de mol tussen zit, dan hebben ze maar 1 derde kans om te overleven.
Zeker als daar de mol tussen zit, dan hebben ze maar 1 derde kans om te overleven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times