Entertainment alle pijlers

Widm jubileumeditie

20-07-2020 14:21 1337 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/6065508/jubileu ... start.html

Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
Ik blijf in mijn Patrick tunnel. Misschien weet hij als mol dat er nog ergens een spel komt, waarbij de hele pot leeg gespeeld kan worden. Dan maakt het nu niet uit hoeveel geld hij in brengt.
Zoals ik al schreef, ik blijft in mijn tunnel ;-)
groenebroek schreef:
08-10-2020 14:53
Ik blijf in mijn Patrick tunnel. Misschien weet hij als mol dat er nog ergens een spel komt, waarbij de hele pot leeg gespeeld kan worden. Dan maakt het nu niet uit hoeveel geld hij in brengt.
Dat vind ik altijd een flauw argument.
Want als er 5.000 in de pot zit is dat toch veel makkelijker omlaag te spelen dan bij 10.000 euro.
En helemaal leeg gebeurt eigenlijk nooit.
lolly-pop schreef:
08-10-2020 14:45
Dat komt vooral omdat hij in één van de eerste afleveringen koos voor 1500 ipv de zwarte vrijstelling.
:lightbulb:
AnAppleADay schreef:
08-10-2020 14:56
Dat vind ik altijd een flauw argument.
Want als er 5.000 in de pot zit is dat toch veel makkelijker omlaag te spelen dan bij 10.000 euro.
En helemaal leeg gebeurt eigenlijk nooit.
Ik zelf ook hoor!

Had alleen gehoopt dat ik nu bij het 20e seizoen eindelijk eens vanaf het begin af aan op de juiste mol zou zitten Hahahaha
De finale is al over 2 weken, zouden ze daar dan ook gelijk de ontknoping mee bedoelen?
Mollootje schreef:
08-10-2020 16:23
De finale is al over 2 weken, zouden ze daar dan ook gelijk de ontknoping mee bedoelen?
Ja volgens mij wel... Wel jammer hoor, ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal in één aflevering gaan stoppen. Misschien is de ontknopig wel heel sober ivm corona
SixthGun schreef:
08-10-2020 16:25
Ja volgens mij wel... Wel jammer hoor, ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal in één aflevering gaan stoppen. Misschien is de ontknopig wel heel sober ivm corona
Ik hoop op eerst een uur een finale uitzending met aansluitend een ontknoping met alle molacties ed.
watdachtjehiervan schreef:
05-10-2020 18:43
Ik merk ook dat ik het zo graag goed wil hebben. En, waarom eigenlijk? Geen idee.
Ja erg herkenbaar. Het is niet alsof je er aan het einde iets mee wint, of dat je er nog iets aan hebt. En toch wil ik zo graag mijn poule winnen :rolling:
Mollootje schreef:
08-10-2020 16:29
Ik hoop op eerst een uur een finale uitzending met aansluitend een ontknoping met alle molacties ed.
Ja ik hoop het! Er is nog niets bekend volgens mij, maar de makers kennende maken ze er wel wat tofs van :-)
Ik verwacht zelf deze zaterdag alleen de 2 aangegeven executies.
Dan met 4 man aflevering 7 in waar dan in het begin de eerste kandidaat afvalt en de aflevering gewoon eindigt met de standaard 3 mensen.
En dan aflevering 8 (op 24 oktober) net zoals de finale in het voorjaar: met alle deelnemers wel fysiek bij elkaar in een studio met afstand maar zonder publiek.
Hi, wie weet op welke datum de finale valt?
SixthGun schreef:
08-10-2020 16:30
Ja ik hoop het! Er is nog niets bekend volgens mij, maar de makers kennende maken ze er wel wat tofs van :-)
Normaliter juist niet. Hopelijk houden ze het nu volgens het Vlaamse concept. Godzijdank is publiek geen optie.
24-10
AnAppleADay schreef:
10-10-2020 11:17
24-10
Dank.

Ik vind overigens Patrick, Nikie en Peggy heel verdacht, maar Peggy is mijn mol.
SixthGun schreef:
08-10-2020 16:30

Mijn definitie van tof is een finale zoals in het voorjaar. Gewoon in de studio zonder publiek. Gewoon een uur kandiadaten, molstreken en hints. En niet eerst een half uur Vondelpark mer nutteloos gezever van Mien en Henk uit Kutkrabbeveen die 5 minutes of Fame willen. En dan een krap halfuurtje hints.
AnAppleADay schreef:
24-10
:woa: Neeeee niet dan al. Dit seizoen mag van mij nog wel even duren.
groenebroek schreef:
08-10-2020 14:53
Soms was dat inderdaad het geval, maar die opdracht kwam dan direct erna, of hooguit een volgende aflevering. Niet 4 afleveringen later, dan is dat inderdaad niet leuk meer. Bovendien, als je die 1500 aftrekt heeft Patrick alsnog het meeste geld opgehaald.

De pot is wel erg laag trouwens, we hebben nog maar 2 spelafleveringen.
AnAppleADay schreef:
24-10

Dan al, wat jammer!
Ben zo benieuwd wat er vanavond te gebeuren staat :rolling:
EHR schreef:
10-10-2020 13:07
Mijn definitie van tof is een finale zoals in het voorjaar. Gewoon in de studio zonder publiek. Gewoon een uur kandiadaten, molstreken en hints. En niet eerst een half uur Vondelpark mer nutteloos gezever van Mien en Henk uit Kutkrabbeveen die 5 minutes of Fame willen. En dan een krap halfuurtje hints.

Helemaal mee eens.
Die hysterische menigte voegt voor mij werkelijk niets toe.
Wat een heerlijke opdracht. Al voelt het wel oneerlijk naar die andere 4. Doordat het zo willekeurig lijkt dat zij in de helicopter zaten.
Zeker als daar de mol tussen zit, dan hebben ze maar 1 derde kans om te overleven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lol die dramatische GoT muziek.
Spannend! Maar ik mag toch hopen dat Ron nu eindelijk vertrekt
Ah dit vind ik jammer!
Ah, nou mn intuitie over Ron klopte in elk geval! Maar volgens mij heeft ie nog wel zitten mollen, dat kaartje in het theater was duidelijk opgevouwen geweest. Maar mn mollen zitten er noh in! :cheer2:
Aaah de helft van mijn punten kwijt. Ik zat dus vanaf het begin op Patrick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven