Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!

Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Nou het kan de rugzak in
Alle reacties Link kopieren
Wat zei jij nou net CAS??

Had het ook niet verwacht
Nou Jurks je hebt je zin!
Doei anna!
Jurks, heb je wel wat gemeen met Anna
Mooi jurkje had ze aan.
Ja, het jurkje :P En het feit dat ik hier behoorlijk aan het spammen ben :P
@barbie ben mobiel aan het forummen kan geen avatars zien. Zal volgende keer eens kijken.
Ik verdenk toch nog steeds Art maar aan de andere kant als hij echt de mol was zouden de programmamakers niet zo veel laten zien van zijn streken denk ik dus mijn 2e keus is Patrick en daarna Soundos en Karin al verdenk ik Karin nu iets meer..
Puur logisch gezien zou het Art moeten zijn. Altijd doet hij iets raars. Elke opdracht.

Het is dubbel, aan de ene kant zou het een heel teleurstellende Mol zijn, aan de andere kant als hij niet de mol is, heeft hij de echte mol extreem geholpen, en heeft hij minstens zo veel, zo niet meer gemold dan de echte mol. Waar gaat het dan nog over.
Voor wie er terug kijkt; toen ze gingen rennen naar die schat die bij die boom zou liggen. Zei Karin toen iets van "Ze moesten rennen naar een boom", en ging ze later door naar We ipv ze???
quote:Supersoulfighter schreef op 24 februari 2011 @ 18:10:

Mayou, leuk dat je het volgt aan de andere kant van de wereld! Ik lees de blog van je man nog met veel plezier

Hoi SSF.

Ik zit sinds eergisteren in NL en heb gisteren alle afleveringen achter elkaar gezien.( Wij hebben daar een te langzame verbinding voor Uitzending gemist helaas.)

Man schrijft nu ff wat minder, want hij zit 2 maanden in de schoolbanken. Maar vanaf april komt er weer een nieuw fietsavontuur aan.

Ik geloof dat jij gelijk hebt Dolf, Art wordt te duidelijk in beeld gebracht met zijn mollenstreken, dus die kan het bijna niet zijn. Ook nu weer met dat knopje van de Walkie Talkie.

Ik denk dat Karin het is. Geloof er geen bal van dat ze hoogtevrees heeft. Met zo'n hoogtevrees als zij zegt te hebben kun je niet een ravijn over op een touwtje en al helemaal niet over zo'n rand heenstappen.

En - en dit is volgens mij echt DE hint - tijdens het ziekenhuisspel zie je op een gegeven moment - als Anna aan het rennen is - de code GROO7. Dat is de achternaam van Karin, én GROO +7 = 11 (4+7) .Dus dat zou kunnen betekenen dat Karin dus de 11e Mol is.

Of draaf ik nu te ver door?
Oja en nog iets. Pieter Jan zegt op een gegeven moment tegen de groep zoiets:'Jongens, hoeveel is 144/24? Dat is 6!' Dan hoor je Karin er meteen achteraan roepen: 'oja 6+5=11. Dat vond ik vreemd en errug verdacht, weer dat nummer 11...
quote:mayou schreef op 25 februari 2011 @ 09:21:

[...]

.

En - en dit is volgens mij echt DE hint - tijdens het ziekenhuisspel zie je op een gegeven moment - als Anna aan het rennen is - de code GROO7. Dat is de achternaam van Karin, én GROO +7 = 11 (4+7) .Dus dat zou kunnen betekenen dat Karin dus de 11e Mol is.

Of draaf ik nu te ver door?

Maar er stond ook: S012 en dat betekent Soundos, So un dos 1 = un, 2= dos. Zo stond er ook bij P@3k = patrick ( 3 = tri )

Ze hebben bij het wie is de mol forum een hele theorie die tot nu toe precies klopt wie er welke aflevering uit gaat.

Het heeft te maken met wie welke vraag beantwoorde in aflevering 1 en 2, en zo kun je precies zien wie welke aflevering eruit gaat en tot nu toe klopt het exact! Het is een heel verhaal maar terug te lezen op het wie is de mol forum. Moet zeggen, erg knap bedacht en ik denk ook dat het klopt!
Daar gaat m'n theorie! IK had die andere van SO12 etc niet gezien. Balen!

Ga even dat forum lezen.

Wat blijft het toch een leuk programma (behalve vorig jaar dan!)
Wat denken jullie hiervan? Soundos is namelijk helemaal niet mijn mol (Patrick wel), maar vind dit toch wel een heel goede theorie.
Ja dat is inderdaad een hele goeie theorie. Als ze het echt is heeft ze het super gedaan!

Nog ff over die GROO7: er stonden 2 streepjes door de o's, dat is samen dan weer 11, zoals iemand op het forum zei...

(ben nog niet overtuigd dat Sounos het is)
quote:Ze hebben bij het wie is de mol forum een hele theorie die tot nu toe precies klopt wie er welke aflevering uit gaat.Linkje?
quote:arnan86 schreef op 25 februari 2011 @ 10:19:

Wat denken jullie hiervan? Soundos is namelijk helemaal niet mijn mol (Patrick wel), maar vind dit toch wel een heel goede theorie.Ik ben om
quote:mayou schreef op 25 februari 2011 @ 10:38:

Ja dat is inderdaad een hele goeie theorie. Als ze het echt is heeft ze het super gedaan!

Als ze het is heeft ze het juist heel slecht gedaan. Ze heeft dan veel te veel geld binnengebracht, en ze heeft talloze dingen onnodig goed gedaan.

Ik zou Soundos dan nog een slechtere mol vinden dan Art.
Art is volgens mij de hulpmol. Die kán gewoon de mol niet zijn, ligt er zó dik bovenop. Zou het iig erg jammer vinden als hij het wel is. Verder zat ik op Patrick, maar die theorieen over Soundos... mmma, tja, zou ook goed kunnen. Ik heb nu een aantal series teruggekeken terwijl ik wist wie de mol was, en dan nog haal ik het er niet uit, dus wacht maar rustig de uitslag af!
Is het niet zo dat het nummer van de vragen tijdens de molvragenlijst corresponderen met het nummer van de aflevering waarin degene er uit gaat? Dan zou Patrick de mol zijn. Maar ach, ik blijf bij Karin.
Fortis et liber
Ik denk dat Patrick de mol is en dat Art en hij een deal hebben gesloten. Daarom kan Art mollen wat hij wil - komt Patrick ook goed uit. Voor Art is het ook gunstig, want hij maakt daardoor meer kans op de finale.
quote:thaisweetchili schreef op 25 februari 2011 @ 16:41:

Is het niet zo dat het nummer van de vragen tijdens de molvragenlijst corresponderen met het nummer van de aflevering waarin degene er uit gaat? Dan zou Patrick de mol zijn. Maar ach, ik blijf bij Karin.

Die theorie bleek tot nu toe waterdicht.

Maar vanaf de laatste 3/4 kandidaten is het onduidelijk wie er precies de winnaar is en wie de Mol. Hoe kom jij bij Patrick?
quote:waranaka schreef op 25 februari 2011 @ 16:44:

Ik denk dat Patrick de mol is en dat Art en hij een deal hebben gesloten. Daarom kan Art mollen wat hij wil - komt Patrick ook goed uit. Voor Art is het ook gunstig, want hij maakt daardoor meer kans op de finale.

En wat houdt die deal in dan?

Het programma gaat er echt niet voor zorgen dat een kandidaat al weet wie de Mol is en dus in de finale terechtkomt.

Nou ja, het kan wel dat er dit jaar iets afwijkends aan de hand is (vind zelf ook sommige dingen wijzen op hulpmollen oid) maar dat zou ik dan toch wel raar vinden en een teleurstelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven