Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 398 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 14-12-2025 21:45
43.01% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja een heel raar nummer had ze bij de speedboot. Gewoon vreemd. Ze wil geen geld verdienen; en dat is niet leuk als een kandidaat het niet boeit of ie wel of geen geld verdiend.
framboosje123 schreef:
14-12-2025 15:01
Ja een heel raar nummer had ze bij de speedboot. Gewoon vreemd. Ze wil geen geld verdienen; en dat is niet leuk als een kandidaat het niet boeit of ie wel of geen geld verdiend.
Een heel vervelende manier om het spel te spelen, vind ik. Ze doet gewoon ook alsof ze een Mol is. Iedereen verdenkt haar. Zij kan dan winnen. Echter wint ze dan een bijna lege pot.
Wat voor spel blijft dan nog over?
Iedere kandidaat doet wel eens mollerig, maar zij lijkt het continu te doen.
toulouse_74 schreef:
14-12-2025 15:53
Een heel vervelende manier om het spel te spelen, vind ik. Ze doet gewoon ook alsof ze een Mol is. Iedereen verdenkt haar. Zij kan dan winnen. Echter wint ze dan een bijna lege pot.
Wat dat betreft is het sowieso minder interessant nu er BNers mee doen. Die hebben het geld niet nodig en schenken het veelal aan een goed doel. Onbekende mensen maakt het echt uit of het 7k of 11k is.

Overigens heb ik geen problemen met de bn-ers, vind het verder leuk om te kijken.
Ik vind Merel te opvallend mollen. Wie dat doet is nooit de mol. Of de programmamakers moeten een keer hebben besloten om het over een andere boeg te gooien en het er heel dik bovenop te leggen, zodat we in de toekomst niet meer kunnen zeggen dat de mol niet opvallend molt.

De hints wijzen meer naar Loes. Loes heeft uiteindelijk ook de pot leeggetrokken.

Maar waarom heeft geen enkele kandidaat haar dan door? Uiteindelijk zien de kandidaten toch een versie die niet bewerkt is door de programmamakers. En ze zitten er veel meer in. Natuurlijk zien ze ook dingen niet die wij wel zien, maar toch zou ik denken dat zij onder de streep meer en betere informatie hebben dan de kijkers.
Wombat schreef:
14-12-2025 16:18
Ik vind Merel te opvallend mollen. Wie dat doet is nooit de mol. Of de programmamakers moeten een keer hebben besloten om het over een andere boeg te gooien en het er heel dik bovenop te leggen, zodat we in de toekomst niet meer kunnen zeggen dat de mol niet opvallend molt.

De hints wijzen meer naar Loes. Loes heeft uiteindelijk ook de pot leeggetrokken.

Maar waarom heeft geen enkele kandidaat haar dan door? Uiteindelijk zien de kandidaten toch een versie die niet bewerkt is door de programmamakers. En ze zitten er veel meer in. Natuurlijk zien ze ook dingen niet die wij wel zien, maar toch zou ik denken dat zij onder de streep meer en betere informatie hebben dan de kijkers.
Ze hebben Loes niet door omdat het geen goede mol is. Er is echt veel geld verdiend door de kandidaten.
Sabine schreef:
14-12-2025 17:18
Ze hebben Loes niet door omdat het geen goede mol is. Er is echt veel geld verdiend door de kandidaten.
Daar geloof ik echt niets van. Ik geloof echt niet dat niemand op de goede mol zit.
Heb wel mollenacties gezien van Loes hoor, kan alleen zo snel niet bedenken wat :P

Ik geloof die verdenkingen bij de laatste test ook nooit zo. Wat Nadine al zei, daar kan een hele hoop tekst weggelaten zijn. Merel zat hiervoor idd op Loes, dus het verbaasde me dat we nu ineens te horen krijgen dat ze op Nathan zit. Uit al haar acties bleek ook steeds dat ze Loes verdenkt.
Such fun!1
Als je Merel goed volgde, kon je duidelijk merken dat ze Loes totaal niet vertrouwt. Die zit zeker weten op Loes, ondanks dat ze nu zegt op Nathan te zitten.
Als er niemand op Nathan zit is ie wel de ultieme mol ☺️
toulouse_74 schreef:
14-12-2025 15:53
Ja precies dat.
Zou Loes echt degene zijn die de pot heeft leeg getrokken? Of willen de makers ons dat doen geloven? Kan net zo goed zijn dat iemand anders ‘t (ook) heeft gedaan.
framboosje123 schreef:
14-12-2025 18:42
Zou Loes echt degene zijn die de pot heeft leeg getrokken? Of willen de makers ons dat doen geloven? Kan net zo goed zijn dat iemand anders ‘t (ook) heeft gedaan.
Er was precies 1 rode, dat lieten ze zien. Kan van een ander dan Loes zijn geweest maar daar leek het niet op.
framboosje123 schreef:
14-12-2025 18:29
Als er niemand op Nathan zit is ie wel de ultieme mol ☺️
Als je nooit molt dan word je niet ontmaskerd, maar maakt dat je nou de ultieme mol?
framboosje123 schreef:
14-12-2025 18:42
Dit. Ik denk: Loes had spijt van haar keuze. Ze wilde eerst op rood omdat 'unaniem nooit mogelijk was met een mol'. Daarna heeft ze mogelijk alsnog groen gestemd omdat ze overgehaald is. En heeft de mol, Nathan?, rood gestemd.

Ik kan me echt niet voorstellen dat niemand goed zit. En denk dat Merel mogelijk al lang op Nathan zat maar dat de edit ons heeft doen geloven dat ze op Loes zat.
Nadinexxx schreef:
14-12-2025 20:08
Dit. Ik denk: Loes had spijt van haar keuze. Ze wilde eerst op rood omdat 'unaniem nooit mogelijk was met een mol'. Daarna heeft ze mogelijk alsnog groen gestemd omdat ze overgehaald is. En heeft de mol, Nathan?, rood gestemd.

Ik kan me echt niet voorstellen dat niemand goed zit. En denk dat Merel mogelijk al lang op Nathan zat maar dat de edit ons heeft doen geloven dat ze op Loes zat.
Waarom zou Loes in dit scenario spijt hebben gehad van haar keuze? 1 of 2 rode had niks uitgemaakt.
Wombat schreef:
14-12-2025 19:03
Er was precies 1 rode, dat lieten ze zien. Kan van een ander dan Loes zijn geweest maar daar leek het niet op.

Ik kon echt niet zien welke kleur de envelop was die ze erin deed. Las het wel ergens, maar voor mij totaal onduidelijk.
Such fun!1
Wombat schreef:
14-12-2025 20:34
Waarom zou Loes in dit scenario spijt hebben gehad van haar keuze? 1 of 2 rode had niks uitgemaakt.
Ik dacht misschien omdat er dan nog kans was op meerderheid rood. Misschien dat ze dat nog tegen meer mensen had willen zeggen om hun mee te krijgen en nu dus iedereen is gaan overtuigen van groen.
Volgens mij heeft Loes bij de portvaten haar leeftijd verkeerd doorgegeven.

Ik weet het nu echt niet meer trouwens. Ik neig naar Loes, ik zou Nathan leuk vinden en die vind ik ook verdacht. Merel zou ik jammer vinden.
Wombat schreef:
14-12-2025 19:06
Als je nooit molt dan word je niet ontmaskerd, maar maakt dat je nou de ultieme mol?
Wie zegt dat Nathan nooit molt? Ik denk dat ie dat dus wel heeft gedaan.
Ik twijfel enorm tussen nathan en loes. Nathan zou fantastisch zijn, maar is het niet teveel wensdenken. Loes heeft rare dingen gedaan, maar lijkt ook veel goed te doen.
"After all this time?" "Always."
Karrota schreef:
13-12-2025 23:11
Loes zou ik wel bijzonder vinden omdat dan niemand van de finalisten op de Mol dat. Dat is nog nooit voorgekomen. Maar dan moet er wel een leuk overzicht komen van molacties, want die heb ik dan gemist.
Is het niet zo dat in het seizoen van Dennis ook niemand op hem zat, en edo alleen in de finale de naam dennheeft ingevuld? Het kan dus wel zo zijn.
"After all this time?" "Always."
En Loes is juist eerder wel verdacht, maar misschien dan in de finale niet dè hoofdverdachte van iemand.

In België is het ook een keer voorgekomen dat de winnaar uiteindelijk vlak voor de test, ná het opnemen van de ik-verdenk-biecht nog is geswitcht
Severus_Snape schreef:
14-12-2025 23:59
Is het niet zo dat in het seizoen van Dennis ook niemand op hem zat, en edo alleen in de finale de naam dennheeft ingevuld? Het kan dus wel zo zijn.
Nee, heb het even teruggezocht en Edo is op het laatste moment geswitcht en had wel de hele finaletest op Dennis ingevuld.

Als niemand de mol verdenkt is er uiteindelijk natuurlijk alsnog een winnaar, die heeft dan toevallig de meeste vragen goed over de mol.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven