Wie is de Mol? Najaar 2025
zaterdag 1 november 2025 om 10:17
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 14-12-2025 21:45
43.01% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 13 december 2025 om 21:41
Ik denk Nathan, als overijverige kandidaat. Dat ligt er best dik bovenop, hoe hij zijn best doet.
Ik vind het storend dat het weer eens “de laagste pot ooit” is. Dat heb ik nu al zo vaak gehoord, elk seizoen wordt dat wel gezegd. De laatste seizoenen is elke keer de pot laag, en wordt elke keer lager.
Ik vind het storend dat het weer eens “de laagste pot ooit” is. Dat heb ik nu al zo vaak gehoord, elk seizoen wordt dat wel gezegd. De laatste seizoenen is elke keer de pot laag, en wordt elke keer lager.
zaterdag 13 december 2025 om 21:43
Hij is nu alleen maar laag omdat hij in een aflevering helemaal leeg ging. Volgens mij stond de pot voor hij leeg ging op zo'n 7000 euro. En nu weer. Er is dus 14000 euro verdiend. Dat is echt veel.framboosje123 schreef: ↑13-12-2025 21:41Ik denk Nathan, als overijverige kandidaat. Dat ligt er best dik bovenop, hoe hij zijn best doet.
zaterdag 13 december 2025 om 21:44
Precies.
Ik vind dit ook een heeeel flauwe manier om de pot zo laag te krijgen. Niet een verdienste van de mol.
Ik zou het leuk vinden als Nathan de mol is
zaterdag 13 december 2025 om 21:49
Ja daarom dus irritant. Is geen verdienste van de mol, maar van programma makers. Bovendien heb ik dat al in veel andere seizoenen al gehoord dat het “de laagste pot ooit is.” Alsof dat heel shockerend is.
Ik vind een hoge pot ook wel weer eens leuk, juist.
zaterdag 13 december 2025 om 22:00
Dan is er in verhouding heel veel geld verdiend. Dan denk ik dat Nathan toch de mol is. Die gunt de kandidaten geldAnAppleADay schreef: ↑13-12-2025 21:55Plus, dit seizoen is 2 afleveringen minder. Dus je kan het sowieso niet vergelijken.
zaterdag 13 december 2025 om 22:08
Ik begrijp niet dat er niemand op Loes zit.. inderdaad zoals iemand hier zei niet zoveel molacties (ook niet nodig als je die pot maar leeg kreeg in die ene aflevering, beetje jammer), maar ik denk al vanaf aflevering 1 aan haar hoofd te zien dat ze de mol is. Haar acteerwerk, de reacties, het lijkt niet helemaal oprecht allemaal ofzo
zaterdag 13 december 2025 om 22:12
Ik denk ook dat het Loes is!MaeveS schreef: ↑13-12-2025 22:08Ik begrijp niet dat er niemand op Loes zit.. inderdaad zoals iemand hier zei niet zoveel molacties (ook niet nodig als je die pot maar leeg kreeg in die ene aflevering, beetje jammer), maar ik denk al vanaf aflevering 1 aan haar hoofd te zien dat ze de mol is. Haar acteerwerk, de reacties, het lijkt niet helemaal oprecht allemaal ofzo
Merel kan het bijna niet zijn omdat Kim op haar zat. Dan moet Kim de test wel echt slecht gemaakt hebben.
zaterdag 13 december 2025 om 22:14
zaterdag 13 december 2025 om 22:15
Ik snap wat je bedoelt, ze komt niet oprecht over. Toch denk ik Nathan, die als de fanatieke kandidaat speelt. Ik zou hem ook een leuke mol vinden.MaeveS schreef: ↑13-12-2025 22:08Ik begrijp niet dat er niemand op Loes zit.. inderdaad zoals iemand hier zei niet zoveel molacties (ook niet nodig als je die pot maar leeg kreeg in die ene aflevering, beetje jammer), maar ik denk al vanaf aflevering 1 aan haar hoofd te zien dat ze de mol is. Haar acteerwerk, de reacties, het lijkt niet helemaal oprecht allemaal ofzo
zaterdag 13 december 2025 om 22:19
Ooh ja, dat is waar. Ik had in mijn hoofd zitten dat Nathan niet op Merel zit maar dat zit hij wel.
zaterdag 13 december 2025 om 22:19
Ze zitten alledrie op Merel, dus dan kan zij er prima uit zijn (test als slechtste gemaakt).
Merel is zo obvious, dat ik denk dat het niet kan. Maar dat was in het jaar dat zij de mol zat ook het geval en toen was ze het toch echt...
Ik zit op Nathan met inderdaad de rol van fanatieke kandidaat als masker.
zaterdag 13 december 2025 om 22:20
Ik zou dit ook leuker vinden! De eeuwig eerlijke Nathan die zelfs nu niet in iemands anders boekje kijkt en misschien wel 'een groot geheim bewaart' ipv liegt. Fantastisch. Ben heel benieuwd naar volgende week.framboosje123 schreef: ↑13-12-2025 22:15Ik snap wat je bedoelt, ze komt niet oprecht over. Toch denk ik Nathan, die als de fanatieke kandidaat speelt. Ik zou hem ook een leuke mol vinden.
zaterdag 13 december 2025 om 22:41
Ohh ik twijfel ook zo tussen Loes en Nathan. Ik wil eigenlijk heel graag dat het Nathan is en vond hem de vorige aflevering ook wel verdacht omdat ie zo ijverig was maar zelf niks mee nam en 2 anderen beide voorwerpen liet meenemen.
Maar mijn gevoel zegt toch echt Loes. Ze had vandaag op dat pak in die boot volgens mij ook zo’n groene molprint op haar armen. En ze had steeds haar arm in de lucht (teken dat de boot harder moest gaan?). Nog een week om een keuze te maken tussen hun 2.
Al vind ik meer hints naar loes wijzen dan naar nathan.
Maar mijn gevoel zegt toch echt Loes. Ze had vandaag op dat pak in die boot volgens mij ook zo’n groene molprint op haar armen. En ze had steeds haar arm in de lucht (teken dat de boot harder moest gaan?). Nog een week om een keuze te maken tussen hun 2.
Al vind ik meer hints naar loes wijzen dan naar nathan.
zaterdag 13 december 2025 om 23:12
Ik dacht al! Het ging zo snel, eigenlijk ook 4 finalisten, wat gek. Maar dit dus de verklaring. Al vind ik het dan alsnog gek haha, er had 1 aflevering bij gemoeten.AnAppleADay schreef: ↑13-12-2025 21:55Plus, dit seizoen is 2 afleveringen minder. Dus je kan het sowieso niet vergelijken.
zaterdag 13 december 2025 om 23:28
Ja ik ben ook heel benieuwd naar de molacties.. in principe heeft de mol de eerste 4 afleveringen geen acties hoeven doen, want die wist dat aan het eind van die aflevering de pot leeg gespeeld kon worden. En dan hou je eigenlijk nog maar 3 afleveringen over. Als je de finale mee rekent 4.
zaterdag 13 december 2025 om 23:28
Ik denk ook Loes. Ik denk dat Merel niet de waarheid spreekt dat ze op Nathan zit. Ze zit op Loes, volgens mij.
Vanaf het begin dacht ik Loes. Ze was ook heel rustig in het begin en dat past ook wel bij een mol, die eerst een beetje de kat uit de boom kijkt. Ik ben wel benieuwd naar haar mollenacties.
Vanaf het begin dacht ik Loes. Ze was ook heel rustig in het begin en dat past ook wel bij een mol, die eerst een beetje de kat uit de boom kijkt. Ik ben wel benieuwd naar haar mollenacties.
zondag 14 december 2025 om 06:21
Normaal gesproken is er elk seizoen wel 1 aflevering zonder afvaller. Ofwel de eerste aflevering, ofwel door een groepsvrijstelling of ander soortgelijk spel.
zondag 14 december 2025 om 08:13
Ze editen dat ook denk ik. Bijv dat Merel deels op Loes en deels op Nathan zat. Dan kun je nu twee kanten op. Ik dacht ook dat ze vorige aflevering op Loes zat.AnAppleADay schreef: ↑14-12-2025 06:23Ik denk Loes, ik hoop Nathan (ook omdat er anders geen ‘echte’ winnaar is) maar ben bang dat het Merel is.
Overigens zat Merel tot vorige aflevering toch op Loes?
Moet de aflevering nog kijken, maar ik hoop echt dat het Nathan is. Bij Loes vind ik vooral alle hints naar haar wijzen, maar heb ik weinig molacties echt gezien. En Merel molt al vanaf begin duidelijk, maar dat zou domper zijn voor mij. Vind haar gewoon niet zo leuk.
zondag 14 december 2025 om 09:53
zondag 14 december 2025 om 12:58
mee eens. Zou echt balen als Merel de mol blijkt te zijn.Nadinexxx schreef: ↑14-12-2025 09:53Om aflevering gezien en ik dacht Nathan. Die wilde in eerste instantie in zijn eigen molboekje kijken
Dat zou ik zelfs als kandidaat nooit doen.. Maar toen deed Merel dat ookEn die ging weer nog vager doen. Bij de speedboot deed ze ook al zo vaag
Oe wat baal ik als Merel die mol is.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in