Winter vol liefde 2025 VIDEOLAND
woensdag 1 januari 2025 om 22:37
Maandag 6 januari start het 2e seizoen van Winter vol liefde.
Videoland kijkers kunnen een week vooruit kijken.
Woensdag 5 februari is de laatste aflevering: de reünie.

Adrienne (50) - Zwitserland
Jan (58) - Zweden
Jorik (27) - Oostenrijk
Judith (37) - Frankrijk
Maarten (76) - Estland
Mike (33) - Oostenrijk
Videoland kijkers kunnen een week vooruit kijken.
Woensdag 5 februari is de laatste aflevering: de reünie.

Adrienne (50) - Zwitserland
Jan (58) - Zweden
Jorik (27) - Oostenrijk
Judith (37) - Frankrijk
Maarten (76) - Estland
Mike (33) - Oostenrijk
pelle wijzigde dit bericht op 11-01-2025 21:35
44.76% gewijzigd
zondag 16 februari 2025 om 09:55
Precies. Dan ben je zogenaamd erg teleurgesteld en getraumatiseerd na alles wat er gespeeld heeft.. en dan ga je vervolgens binnen korte tijd wél een soort van reünie daar houden met mede kandidaten (slachtoffers).
Maar even aanbellen voor die dure zonnebril die je nog zo mist, paste niet in de planning blijkbaar?
(Seefeld is maar een klein plaatsje)
Ik vind dit een ontzettend dom verhaal.
zondag 16 februari 2025 om 09:59
Volgens het verhaal kreeg de regisseur het een en ander al met moeite terug. Dan ligt het niet in de lijn der verwachting dat ze alles dan zo teruggeven als Antine voor de deur staat. Buiten dat heeft ze hen niet voor niks geblokkeerd. Mo schijnt nogal heftig te zijn in het blijven zoeken van contact. Dus dan moet je het maar net zien zitten daar aan te bellen. Maar goed, ik was sowieso niet naar Seefeld gegaan.Hallodaar schreef: ↑16-02-2025 09:55Precies. Dan ben je zogenaamd erg teleurgesteld en getraumatiseerd na alles wat er gespeeld heeft.. en dan ga je vervolgens binnen korte tijd wél een soort van reünie daar houden met mede kandidaten (slachtoffers).
Maar even aanbellen voor die dure zonnebril die je nog zo mist, paste niet in de planning blijkbaar?
(Seefeld is maar een klein plaatsje)
Ik vind dit een ontzettend dom verhaal.
zondag 16 februari 2025 om 10:04
zondag 16 februari 2025 om 10:07
Aneso schreef: ↑16-02-2025 09:59Volgens het verhaal kreeg de regisseur het een en ander al met moeite terug. Dan ligt het niet in de lijn der verwachting dat ze alles dan zo teruggeven als Antine voor de deur staat. Buiten dat heeft ze hen niet voor niks geblokkeerd. Mo schijnt nogal heftig te zijn in het blijven zoeken van contact. Dus dan moet je het maar net zien zitten daar aan te bellen. Maar goed, ik was sowieso niet naar Seefeld gegaan.
Ben het met je eens. Wij krijgen uiteindelijk ook maar fracties van de verhalen te horen/lezen.
En nergens zijn bewijzen van. Beide partijen verkondigen hun eigen waarheid. En iedereen gaat daar wat van vinden.
En een reünie willen, begrijp ik heel goed. Maar dat moest kennelijk persé in Seefeld.
Het wordt allemaal wat kinderachtig. Als het dat al niet was.
zondag 16 februari 2025 om 10:42
Ik word er een beetje moe van en vind het eigenlijk echt sneu voor Mike. Die is zo bleu dat hij dacht voor de liefde mee te doen en zit nu opgescheept in een fittie tussen een vrouw die bekend wil worden (Antine) en een vrouw die hem claimt zonder dat hij het door heeft (Mo). Hij wordt aan alle kanten genaaid en volgens mij begrijpt die jongen in zijn naïeviteit gewoon niet waar hij in is beland.
zondag 16 februari 2025 om 10:49
Ik hoef helemaal niet alles te weten. Ik vind de serie leuk.. soms leuk om iets eromheen te horen ( zoals de kalfjes van Judith). Verder hoef ik zeker de drama niet uitgemolken te krijgen. En ja, van mij mogen ze dus terug in het hok.
Ik vind dat de televisieshow mensen een beetje tegen zichzelf moet beschermen. Dat doen ze dus niet, of Mo,Mike, Denise en Antine hebben daar lak aan. Dat kan ook.
ach.. ik doe ook maar wat..
zondag 16 februari 2025 om 11:00
Antine had haar vriendinnen mee met hen als achterban had ze het best kunnen proberen ..Charlotta schreef: ↑16-02-2025 10:04Echt een raar verhaal. Antine durft daar blijkbaar niet aan te bellen (waar ik eerlijk gezegd nog wel in kan komen) en Mike en Mo willen die spullen blijkbaar niet opsturen. Kinderachtig hoor. Gooi die spullen gewoon in een doos, breng het naar het postkantoor en sluit dit hoofdstuk af.
als ze ging filmen had ze nog misschien ook nog eens hele viral te pakken ..
Of Mike appen en vragen of hij het afgeeft bij de receptie van het hotel..
Maar denk dat de spullen toch uiteindelijk niet zo belangrijk zijn ..
zondag 16 februari 2025 om 12:07
Popcorn schreef: ↑16-02-2025 11:00Antine had haar vriendinnen mee met hen als achterban had ze het best kunnen proberen ..
als ze ging filmen had ze nog misschien ook nog eens hele viral te pakken ..
Of Mike appen en vragen of hij het afgeeft bij de receptie van het hotel..
Maar denk dat de spullen toch uiteindelijk niet zo belangrijk zijn ..
Dat is ook zo. Er is geen enkele reden waarom die spullen niet even bij het hotel gedropt konden worden
maandag 17 februari 2025 om 12:16
Ik vind dat Mike heel goed met de aandachttrekkerij van Antine om gaat.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1965467/ ... -neergezet
Ook reageert hij niet meer op alles wat ze verkondigt tijdens Boulevard. Ik hoop dat hij een leuke vriendin vindt.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1965467/ ... -neergezet
Ook reageert hij niet meer op alles wat ze verkondigt tijdens Boulevard. Ik hoop dat hij een leuke vriendin vindt.
maandag 17 februari 2025 om 14:05
Zijn vader vond toch wel dat z’n moeder goed was weggezet zoals ze was.
Maar ik snap dat hij dit zegt.
Kennis van mij woont net buiten Seefeld en volgens hem is het echt niet zó lastig om eigen woonruimte te krijgen. Hij had ook gehoord dat zijn familie wat gedoel met geldtoestanden had in NL dus misschien hebben ze ook wel schulden en moeten ze dat eerst afbetalen ofzo?
Kennis van mij woont net buiten Seefeld en volgens hem is het echt niet zó lastig om eigen woonruimte te krijgen. Hij had ook gehoord dat zijn familie wat gedoel met geldtoestanden had in NL dus misschien hebben ze ook wel schulden en moeten ze dat eerst afbetalen ofzo?
maandag 17 februari 2025 om 18:47
choca schreef: ↑17-02-2025 14:05Zijn vader vond toch wel dat z’n moeder goed was weggezet zoals ze was.
Het moet toch afgrijselijk zijn in Seefeld. Geen huis te krijgen daar..
Ohhhhh wacht.. in NL ook niet!
Mike is een onwijze oliebol. Woningnood is vrijwel overal. Alleen zitten de meeste mannen van 34 niet meer aan moeders placenta vast.
Mike is een sukkel vind ik.
Die moet lekker zijn moeders handje vast blijven houden met zijn jaren '80 kapsel.
Kom zeg! Ik gun hem helemaal géén leuke vrouw.. sneu voor die vrouw toch?!
dinsdag 18 februari 2025 om 13:58
Nadinexxx schreef: ↑16-02-2025 10:42Ik word er een beetje moe van en vind het eigenlijk echt sneu voor Mike. Die is zo bleu dat hij dacht voor de liefde mee te doen en zit nu opgescheept in een fittie tussen een vrouw die bekend wil worden (Antine) en een vrouw die hem claimt zonder dat hij het door heeft (Mo). Hij wordt aan alle kanten genaaid en volgens mij begrijpt die jongen in zijn naïeviteit gewoon niet waar hij in is beland.
Maar dan heb je toch wel een beetje het IQ van een garnaal?
Dat je je zo door je moeder laat bespelen als je 15 bent oke...maar die jongen is inmiddels 34
Dan ben je toch wel echt een beetje simpel als je nooit eens zélf denkt. Of je mss afvraagt waarom de rest van je leeftijdsgenoten een veel zelfstandiger en volwassener leven leiden dan jij.
Ik bedoel; als hij nou nog een enorm goedlopende skischool runde in zijn eentje....maar hij staat elke ochtend met Gitzy met zijn armen in de lucht te wapperen naar een stel kleuters. Tsja.....voor mij een beetje het equivalent van je hele leven achter de kassa van de supermarkt blijven zitten waar je op je 14e je eerst bijbaantje had (niks mis mee, maar heel ambitieus komt het niet over)
streepjeskat wijzigde dit bericht op 18-02-2025 16:47
2.43% gewijzigd
dinsdag 18 februari 2025 om 15:00
Streepjeskat schreef: ↑18-02-2025 13:58
Ik bedoel; als hij nou nog een enorm goedlopende skischool runde in zijn eentje....maar hij staat elke ochtend met Gitzy met zijn armpen in de lucht te wapperen naar een stel kleuters.

dinsdag 18 februari 2025 om 18:30
Misschien is hij niet ambitieus en vind hij zijn werk gewoon leuk.Streepjeskat schreef: ↑18-02-2025 13:58Maar dan heb je toch wel een beetje het IQ van een garnaal?
Dat je je zo door je moeder laat bespelen als je 15 bent oke...maar die jongen is inmiddels 34
Dan ben je toch wel echt een beetje simpel als je nooit eens zélf denkt. Of je mss afvraagt waarom de rest van je leeftijdsgenoten een veel zelfstandiger en volwassener leven leiden dan jij.
Ik bedoel; als hij nou nog een enorm goedlopende skischool runde in zijn eentje....maar hij staat elke ochtend met Gitzy met zijn armen in de lucht te wapperen naar een stel kleuters. Tsja.....voor mij een beetje het equivalent van je hele leven achter de kassa van de supermarkt blijven zitten waar je op je 14e je eerst bijbaantje had (niks mis mee, maar heel ambitieus komt het niet over)
dinsdag 18 februari 2025 om 18:43
Maar dat is toch ook ok? Je hebt mensen nodig die dit werk doen. Eigenlijk vind ik het dan des te triester, want dan kan je het hem niet eens kwalijk nemen.Streepjeskat schreef: ↑18-02-2025 13:58Maar dan heb je toch wel een beetje het IQ van een garnaal?
dinsdag 18 februari 2025 om 19:00
Nee maar mijn punt is meer: is dit wel echt wat hij wil? Of is hij gewoon meegezogen door Moeder Mo naar Seefeld en denkt hij niet meer voor zichzelf? Kan me toch niet voorstellen dat een jonge gozer het enig vindt om elke dag een kleuterdansje te staan doen.
Wat doen ze eigenlijk de rest van het jaar? Als het ski seizoen voorbij is? Is daar wel eens wat over gezegd?
dinsdag 18 februari 2025 om 20:02
Ah op die manier. Tja grote kans dat hij het niet echt zelf wil. Dat meezuigen kan goed zijn, helemaal als je kijkt naar hoe Mo zich presenteert. Dan is dat best aannemelijk. Maar dan is je referentiekader gewoon beperkt en de vraag is in hoeverre hij zich daar bewust van is of kan zijn. Misschien wordt dat nu iets breder, nu hij ook reacties leest.Streepjeskat schreef: ↑18-02-2025 19:00Nee maar mijn punt is meer: is dit wel echt wat hij wil? Of is hij gewoon meegezogen door Moeder Mo naar Seefeld en denkt hij niet meer voor zichzelf? Kan me toch niet voorstellen dat een jonge gozer het enig vindt om elke dag een kleuterdansje te staan doen.
Wat doen ze eigenlijk de rest van het jaar? Als het ski seizoen voorbij is? Is daar wel eens wat over gezegd?
dinsdag 18 februari 2025 om 21:27
Was deze al eens gedeeld: ik had dat ook al via via gehoord van die schulden.
https://www.welingelichtekringen.nl/fil ... eemigreerd
dinsdag 18 februari 2025 om 22:14
Volgens mij minstens 100 keerchoca schreef: ↑18-02-2025 21:27Was deze al eens gedeeld: ik had dat ook al via via gehoord van die schulden.
dinsdag 18 februari 2025 om 23:26
woensdag 19 februari 2025 om 03:31
Haha de koffer zat vol en niet alles paste erin... Tja zo'n Prada zonnebril neemt ook echt enorm veel ruimte in. En de plastic tassen waren vast ook op.MrsSmit12 schreef: ↑18-02-2025 23:26https://www.mediacourant.nl/2025/02/mik ... even-maar/
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1967326/ ... iet-houden
En het gaat maar door

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in