Aan welk voedsel ben jij verslaafd?

26-05-2009 19:46 356 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand of 3 een rare tic: ik eet me helemaal de tyfus aan yoghurt met muesli.



Bij het ontbijt, bij de lunch en soms zelfs ook nog als toetje...met boodschappen doen sla ik elke dag meerdere bekers yoghurt in...Griekse yoghurt, Turkse yoghurt, en zo heb ik nog meer favorieten.



Wie heeft er ook een rare eetverslaving?
Hmm ik weet niet of ik dit hier wel zou moeten melden maar okay, ik ben ook verslaafd aan muesli. Eh... zonder yoghurt of iets anders dan. Is wel hele lekkere muesli (Dorset cereals) maar toch, ik kan niet langs de kast lopen zonder een hand muesli te pakken en deze gewoon "au naturel" op te peuzelen. En dat de hele dag door...
Alle reacties Link kopieren
hahaha hier ook muesli,cruesli enz... maar ook ontbijtkoek met een dikke laag boter!!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een (ex)muesli verslaafde.

Elke morgen standaard muesli met melk of met yoghurt.



Zo'n 3 jaar lang.



Nu ben ik echt op het punt dat het me de keel uitkomt haha, ik eet nu altijd harde broodjes met kipfilet en een schijfje augurk erop.. Verfrissend hoor na 3 jaar papperige muesli
Alle reacties Link kopieren
tijgernootjes bacon kaas en chocomel...niet tegelijk trouwens
Zure matten.
Alle reacties Link kopieren
perenijsjes van de Aldi, iedere dag 1 of 2
Alle reacties Link kopieren
Baconchips (die ouderwetse gebogen), zoute drop, waterijsjes en chocolade.
The time is now
Eigenlijk vooral aan calorierijke dingen als chips, friet, franse kaasjes op stokbrood en chocola. 'k Heb mezelf dus maar op rantsoen gezet.



Van cruesly vind ik de maple/pecan van Jordans de lekkerste en dan om gewoon droog op te knabbelen en 'm niet week te maken in yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
hier ook muesli/cruesli: in de yoghurt maar ook af en toe een handje droge muesli
Alle reacties Link kopieren
Optimel vanilleyoghurt met verse aardbeien, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en macaroni met ham en kaas. Maaarrr, dat mag ik nu niet meer eten (lijnen). Dat vind ik toch wel lastig...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wisselt het met de tijd. De ene keer zijn het mergpijpjes, dan weer verse ananas met griekse yoghurt, een tijdje engelse drop, dan weer ontbijtkoek. Ik groei niet, dus het zal wel goedkomen ;)
Alle reacties Link kopieren
kaas,chocola,garnalen, dat zijn mijn ergste eetverslavingen
Alle reacties Link kopieren
Heel oude kaas en Wilhelmina-pepermunt.
Alle reacties Link kopieren
rauwe champignons.. Al probeer ik te minderen, omdat dat niet echt gezond schijnt te zijn...



Meer "normale" verslavingen: pepermunt en crunchy macademia-ijs
Alle reacties Link kopieren
Chocolade mousse van Mona.........................
Alle reacties Link kopieren
Pepermunt. Ik koop het zelden want die rol is zo weg
Alle reacties Link kopieren
cherry tomaatjes ... elke dag



cashewnoten
Alle reacties Link kopieren
Kaas (elke kaas, behalve hele oude, da's me te zout)! Gewoon zo of op een boterham of cracker.
Alle reacties Link kopieren
Thee, al is het dan geen eten Vandaag weer een nieuw lekker smaakje ingeslagen, maar mijn favorieten zijn groene en witte thee



Op een dag gaan er denk ik (even rekenen) een mok of 6,7 door
Alle reacties Link kopieren
Gedroogde aardbeien - en t is alleen maar per kleine zakjes te koop...
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
toast met smeerkaas :s
Alle reacties Link kopieren
Chocola, kan niet zonder boterhammen met hagelslag, heb net weer muesli ingeslagen maar dat komt in fases dus echt een verslaving is het niet, en thee heb ik heel veel soorten van en drink elke dag wel één a twee kannen
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 26 mei 2009 @ 20:19:

Gedroogde aardbeien - en t is alleen maar per kleine zakjes te koop...Waar..????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven