andijve! koffiemelk

20-10-2009 07:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Een suffe vraag. Ik zit hier na een korte nacht aan mijn 2e kop koffie en zat me ineens te bedenken dat mijn koffiemelk al 1,5 week openstaat. Niks te merken aan mijn koffie overigens.

Hoe lang laten jullie koffiemelk open voordat je hem weggooit?

(ik gooi hem altijd weg als ik zie dat de koffie schift...pas dan denk ik eraan... Koop wel altijd van die kleine flesjes, dus dit komt echt maar 1 keer per jaar voor ofzo)

Zo, het is maar wat je bezighoudt op de dinsdagochtend!
Ik koop alleen maar cupjes. Dit omdat ik zelf geen koffie drink en zo mijn visite altijd verse koffiemelk kan geven. Cupjes zijn buiten de koelkast heel erg lang houdbaar.
Zelf doe ik gewone melk in m'n koffie. Voor visite heb ik van die melkpoeder (gaat lang mee!).

Als de smaak nog goed is dan zal het nog wel goed zijn denk ik...
Daar is al eens een topic over geweest.

klik

Maar volgens mij weet niemand het precies..
Misschien even bellen met de fabrikant?
Ach dat kan makkelijk,ik doe met mijn flesje gemiddeld een week of 4(ligt aan de visite,anders korter) en heb nog nooit een bedorven flesje gehad,mits je het maar in de koelkast bewaard!
ik ruik altijd even. Als het zuur ruikt, gooi ik het weg.
quote:elninjoo schreef op 20 oktober 2009 @ 07:11:

Ik koop alleen maar cupjes. Dit omdat ik zelf geen koffie drink en zo mijn visite altijd verse koffiemelk kan geven. Cupjes zijn buiten de koelkast heel erg lang houdbaar.

Dat dacht ik dus ook, toch waren ze bij mijn laatste bezoek aan het klonteren Waren nog geen jaar oud! Maar ja, volgens mij is dat ook niet normaal hoor.

Op mijn werk zetten we de flesjes altijd in de koelkast, blijft toch wel een aantal maanden goed dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven