Bokkepootjes! Oh nee
dinsdag 8 juni 2010 om 12:24
Lieve mede-forummers,
mijn leven is in rep en roer. AH bokkepootjes zijn er niet meer! De allerlekkerste, krokante koekjes met die overheerlijke chocola... Ik mis ze! Ik was al niet blij met de 'verbeterde receptuur' een paar jaar geleden, maar dit slaat alles! Elk onbelangrijk koekje verdient een eigen AH versie, maar nee hoor de bokkepoot niet meer!
Nu ligt er een of andere B-versie in de schappen die het label Bokkepoot niet verdient.
Gelukkig ben ik niet de enige die gek is op dit koekje, dus ik ben met een groep vriendinnen op zoek naar the next best version.
Super de boer: te broos, minder chocola
Wie heeft er tips of een schouder om op uit te huilen?
mijn leven is in rep en roer. AH bokkepootjes zijn er niet meer! De allerlekkerste, krokante koekjes met die overheerlijke chocola... Ik mis ze! Ik was al niet blij met de 'verbeterde receptuur' een paar jaar geleden, maar dit slaat alles! Elk onbelangrijk koekje verdient een eigen AH versie, maar nee hoor de bokkepoot niet meer!
Nu ligt er een of andere B-versie in de schappen die het label Bokkepoot niet verdient.
Gelukkig ben ik niet de enige die gek is op dit koekje, dus ik ben met een groep vriendinnen op zoek naar the next best version.
Super de boer: te broos, minder chocola
Wie heeft er tips of een schouder om op uit te huilen?
dinsdag 8 juni 2010 om 17:00
Heartbreakers *zucht* in Rotterdam bijna nergens verkrijgbaar. Haalde ze eerst bij Coop of Plus maar daar hebben zeze ook niet meer en Vomar en Deka kennen ze hier niet.
Die bikkepootjes van AH zijn idd goddelijk! Toevallig van de week daar naar lopen zoeken bin de XL maar nergens te vinden, behalve de nepperts van euroshopper blèh!
Die bikkepootjes van AH zijn idd goddelijk! Toevallig van de week daar naar lopen zoeken bin de XL maar nergens te vinden, behalve de nepperts van euroshopper blèh!
woensdag 9 juni 2010 om 15:29
zaterdag 12 juni 2010 om 19:05
zaterdag 24 juli 2010 om 16:57
Hallo,
Ik vind het ook echt heel erg dat mijn bokkenpootjes weg zijn!!!
Ik kon echt een heel pak opeten. Nu zijn het van die rijstenneppers.
Die van de Jumbo, C1000 en Lidl zijn ook van die rijstendingen. Echte nepkoekjes.
Reageert de AH als je een mailtje stuurt? Graag hoor ik als mensen weer lekkere hebben gevonden. Mijn zoektocht is in ieder geval begonnen en ik laat het weten als ik ze gevonden hebt.
Doeg!!
Ik vind het ook echt heel erg dat mijn bokkenpootjes weg zijn!!!
Ik kon echt een heel pak opeten. Nu zijn het van die rijstenneppers.
Die van de Jumbo, C1000 en Lidl zijn ook van die rijstendingen. Echte nepkoekjes.
Reageert de AH als je een mailtje stuurt? Graag hoor ik als mensen weer lekkere hebben gevonden. Mijn zoektocht is in ieder geval begonnen en ik laat het weten als ik ze gevonden hebt.
Doeg!!
woensdag 28 juli 2010 om 09:50
Ik was dus met de WK finale in NL (ik woon in Ierland) en sinds ik al tijden geen bokkenpootjes meer had gehad, had ik een pakje bokkenpootjes gehaald bij de AH nav dit topic. Ik dacht nog 'zo erg kan het toch niet zijn?' en als je ze al zolang niet meer hebt gehad dan smaken ze natuurlijk sowieso fantastisch. Maar...schrik, horror: ze zijn inderdaad heel anders en vies! Een zacht zompig koekje en de chocola is dus gewoon cacaofantasie....yuk. Ik heb er ongeveer vier gehad (om er zeker van te zijn dat ze echt niet lekker waren hi hi) en de rest heb ik weggegooid. Kan ik wel weer iets van mijn 'dat moet ik halen als ik in NL ben' lijstje schrappen....
vrijdag 6 augustus 2010 om 07:48
Ha, ha, wat heb ik gelachen op de vroege morgen! Maarrrr het onderwerp an sich is natuurlijk helemáál niet grappig...ook ik raakte in de stress. Op mijn werk ook altijd de heerlijke bokkepootjes van AH. Maar op een slechte dag lagen daar die krengen van euroshopper. Ik helemaal kwaad op onze koekjesinkoopster omdat ik dacht dat ze het voor het goedkope deed maar nu snap ik het! Ze zijn er niet meer.
Eigenlijk zou ik er blij mee moeten zijn want ik ben aan de lijn en mag van mezelf geen bokkepootjes meer en die smerige koekjes hoef ik écht niet! Maar dat ben ik niet
(Ik kwam hier eigenlijk op zoek naar een slank recept en om een vraag te stellen!)
Eigenlijk zou ik er blij mee moeten zijn want ik ben aan de lijn en mag van mezelf geen bokkepootjes meer en die smerige koekjes hoef ik écht niet! Maar dat ben ik niet
(Ik kwam hier eigenlijk op zoek naar een slank recept en om een vraag te stellen!)
vrijdag 6 augustus 2010 om 13:32