Bokkepootjes! Oh nee

08-06-2010 12:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mede-forummers,

mijn leven is in rep en roer. AH bokkepootjes zijn er niet meer! De allerlekkerste, krokante koekjes met die overheerlijke chocola... Ik mis ze! Ik was al niet blij met de 'verbeterde receptuur' een paar jaar geleden, maar dit slaat alles! Elk onbelangrijk koekje verdient een eigen AH versie, maar nee hoor de bokkepoot niet meer!

Nu ligt er een of andere B-versie in de schappen die het label Bokkepoot niet verdient.

Gelukkig ben ik niet de enige die gek is op dit koekje, dus ik ben met een groep vriendinnen op zoek naar the next best version.

Super de boer: te broos, minder chocola

Wie heeft er tips of een schouder om op uit te huilen?
Heartbreakers *zucht* in Rotterdam bijna nergens verkrijgbaar. Haalde ze eerst bij Coop of Plus maar daar hebben zeze ook niet meer en Vomar en Deka kennen ze hier niet.

Die bikkepootjes van AH zijn idd goddelijk! Toevallig van de week daar naar lopen zoeken bin de XL maar nergens te vinden, behalve de nepperts van euroshopper blèh!
Die van de Lidl zijn idd goed te doen. Bijna net zo lekker als die van de ah.
beetje off-topic; het allermakkelijkste, easy-to-impress-with toetje voor grote groepen: vanilleijs met doorgeroerde bokkepootjescrunch.

maar als je gewoon zo'n literbakijs neemt, kan je d'r nog dagen van genieten in je eentje
quote:xDoortjex schreef op 08 juni 2010 @ 13:58:

Misschien kunnen we beginnen door een actiegroep op te richten en allemaal een bokkenpootje als avatar te nemen?

Ik heb al een hele poos een bokkepootjes avatar

Gaan we een clubje oprichten?
Dol op groepjes

maar dan wel de AH-pootjes als avatar natuurlijk
Ik heb laatst zelf bokkepootjes gebakken. Was veel werk, maar vervolgens was het bokkepootjesparadijs.
Oew Hiltje.

Kun je het recept hier neer zetten???????
Ik heb net een pak bokkenpootjes gehaald na het stemmen bij C1000. Jullie krijgen over vijf minuten uitsluitsel over de smaak, ik zet even een kopje thee
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Lang niet gek! Lekker bros, genoeg chocolade en zacht van smaak
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Die nieuwe van AH zijn idd niet lekker! :(
In mijn woonplaats heb je een fabriek die die dingen produceert.

Mijn advies : ga daar 1 dag werken en probleem is voor altijd opgelost!!!

Maakt niet meer uit wat voor merk ze uit het assortiment halen je maag krimpt al ineen als je het woord bokkepootjes leest/hoort.

verder geen bruikbare tip.
En die van de Aldi? Zijn die niet lekker? Ik zag vanmiddag een assorti pak koekjes met daarin bokkepootjes, kletskoppen en nog een andere soort. Ik ben er maar heel hard voorbij gelopen, want is niet goed voor me.
Ik ben een echte kakker,

dus hier alleen een bokkepoot van de bakker.
quote:fussie schreef op 08 juni 2010 @ 13:08:

Ik heb er maar een mailtje naar de appie aan gewijd

(toch handig, dat zwangerschapsverlof )hey fussie!!! geheel off topic maar een enorm: van harte
Ik heb die van de Lidl gegeten, die zijn echt lekker hoor!

Bij de SuperDeBoer hebben ze trouwens 'rest-pootjes'. Dat zijn een soort mislukte bokkenpootjes (of alleen helften of bijvoorbeeld scheef op elkaar geplakte), heel lekker!
Peas on earth!
Bij Bas vd Heijden hebben ze van die grote, met 4 in een pak! Die zijn erg goed te doen!

Ze zijn wel iets anders, zachter...
Stomme AH die koekjes zijn nostalgie. Vaderlands trots. Ga je toch niet zomaar uit je assortiment halen.

En elke maand ligt er wel een nieuw soort van die eendagsvliegskoekjes die een seizoen meegaan.
Over bokkepootjes gesproken... ik heb laatst bij een restaurant als toetje bokkepootjestaart op, hmmmmmmmmm, allemaal bokkepootjes aan elkaar geplakt met witte chocola en ohhh zo lekker!
quote:xDoortjex schreef op 09 juni 2010 @ 15:05:

Lang niet gek! Lekker bros, genoeg chocolade en zacht van smaak Ik zag 2 soorten bij 'mijn' C1000, normaal/klein formaat en goedkoop en grotere van Gulden Krakeling (of zo). Welke had jij?
Hallo,

Ik vind het ook echt heel erg dat mijn bokkenpootjes weg zijn!!!

Ik kon echt een heel pak opeten. Nu zijn het van die rijstenneppers.

Die van de Jumbo, C1000 en Lidl zijn ook van die rijstendingen. Echte nepkoekjes.

Reageert de AH als je een mailtje stuurt? Graag hoor ik als mensen weer lekkere hebben gevonden. Mijn zoektocht is in ieder geval begonnen en ik laat het weten als ik ze gevonden hebt.

Doeg!!
Ik was dus met de WK finale in NL (ik woon in Ierland) en sinds ik al tijden geen bokkenpootjes meer had gehad, had ik een pakje bokkenpootjes gehaald bij de AH nav dit topic. Ik dacht nog 'zo erg kan het toch niet zijn?' en als je ze al zolang niet meer hebt gehad dan smaken ze natuurlijk sowieso fantastisch. Maar...schrik, horror: ze zijn inderdaad heel anders en vies! Een zacht zompig koekje en de chocola is dus gewoon cacaofantasie....yuk. Ik heb er ongeveer vier gehad (om er zeker van te zijn dat ze echt niet lekker waren hi hi) en de rest heb ik weggegooid. Kan ik wel weer iets van mijn 'dat moet ik halen als ik in NL ben' lijstje schrappen....
ik vind de bokkepootjes en kletskoppen bij de Lidl prima te eten.

ze krijgen hier niet de kans om te bederven
Je hebt ook van die hele grote bij de Super de Boer in het schap liggen. Zitten vier in een verpakking.
Ha, ha, wat heb ik gelachen op de vroege morgen! Maarrrr het onderwerp an sich is natuurlijk helemáál niet grappig...ook ik raakte in de stress. Op mijn werk ook altijd de heerlijke bokkepootjes van AH. Maar op een slechte dag lagen daar die krengen van euroshopper. Ik helemaal kwaad op onze koekjesinkoopster omdat ik dacht dat ze het voor het goedkope deed maar nu snap ik het! Ze zijn er niet meer.

Eigenlijk zou ik er blij mee moeten zijn want ik ben aan de lijn en mag van mezelf geen bokkepootjes meer en die smerige koekjes hoef ik écht niet! Maar dat ben ik niet

(Ik kwam hier eigenlijk op zoek naar een slank recept en om een vraag te stellen!)
BP van de hema vindt dit koekiemonster niet zo. Die van de Lidl & Aldi ook niet trouwens. Die van AH waren idd de beste. Ben overgestapt op andere koekjes.

Maar als ik ze verkrumel en door 't ijs doe, dan worden ze toch sompig dus dan neem ik die van de hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven