boodschappen doen.
dinsdag 24 december 2013 om 08:54
Oh neeeeeeee ik moet zo boodschappen doen voor vanavond en de komende de kerstdagen...... IK WIL NIET!!!! Het is vast heul druk en sardientjes in een blik en geen parkeerruimte enzo. Bah haha. Gelukkig heb ik alle echt noodzakelijke dingen al gehaald en hoef ik alleen maar nog verse dingen maar toch!
Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
dinsdag 24 december 2013 om 14:09
Ik was vanochtend nog bij de supermarkt geweest, maar ik moet over een half uurtje alsnog naar de winkel
. Mijn aardappels lagen en open en zijn dus gaan rotten :S. Maar ik wacht eventjes totdat het eten in de oven klaar is, want ik durf niet met een oven die aanstaat het huis te verlaten. Maar het zal wel weer super druk zijn (dat was het gisteren ook al en vanochtend ook al). Ach ja, het hoort nou eenmaal bij Kerst, het heeft ook wel z'n charme .
dinsdag 24 december 2013 om 14:14
Ik heb mijn kerststol bij hema gehaald. Was 2 voor ¤4,50. Hoefde er maar 1 en de meneer achter me ook dus we hebben samen gedaan heb hem 2 euro gegeven, was goed zo. Hij wilde hem zelfs helemaal voor me betalen haha!
Daarna de roomboter bij de jumbo gehaald, daar was het helemaal niet druk. Kon zo doorlopen bij de kassa!
Daarna de roomboter bij de jumbo gehaald, daar was het helemaal niet druk. Kon zo doorlopen bij de kassa!
dinsdag 24 december 2013 om 14:17
Ik moet alles nog binnen hengelen. Afgelopen weekend druk met verjaardag van jongste, gisteren gewerkt en vandaag een ziek kind. Als man thuis is ga ik shoppen. Gelukkig geen bijzondere dingen dus ik verwacht geen lege schappen voor mijn boodschappen. En als het op is is het op. Heb liever dat mijn dochter beter is.
dinsdag 24 december 2013 om 15:50
dinsdag 24 december 2013 om 16:04