Boodschappenlijstjetopic
dinsdag 7 oktober 2008 om 17:39
Oude topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
woensdag 25 maart 2009 om 09:15
markt in R,dam;2kg tomaten,500 gr champignons,1kg bananen,4 verschillende soorten kaas bijna 2kg.2gerookte makrelen,2kg gamba,s,1kg zalmsnippers,500 gr hollandse gepelde garnalen,pak crabvlees.totaal zoiets van 45 euro.
(heb eind vd week hier cluppie (7) mensen te eten en de rest gaat in de vriezer,als voorraard)
morgen ff naar de lidl en vrijdag voor het laatste naar de jumbo.
(heb eind vd week hier cluppie (7) mensen te eten en de rest gaat in de vriezer,als voorraard)
morgen ff naar de lidl en vrijdag voor het laatste naar de jumbo.
woensdag 25 maart 2009 om 12:30
woensdag 25 maart 2009 om 20:51
En voor de verandering maar weer eens bij de Plus geweest:
€ 38,80,
voor weer voornamelijk groente, fruit, wat zuivel, Spa blauw, volkoren pasta, light feta, pakjes drinken voor dochter en nog wat kleinigheidjes.
Vandaag het fitnessen weer opgepakt: was echt weer lekker om te beginnen!!
Het opletten met snoepen en snaaien gaat ook goed, dus dat geeft weer moed. Morgenavond bij het etentje mezelf maar een beetje inhouden, anders val ik weer gelijk zo terug.
Totaal maart: € 389,03
€ 38,80,
voor weer voornamelijk groente, fruit, wat zuivel, Spa blauw, volkoren pasta, light feta, pakjes drinken voor dochter en nog wat kleinigheidjes.
Vandaag het fitnessen weer opgepakt: was echt weer lekker om te beginnen!!
Het opletten met snoepen en snaaien gaat ook goed, dus dat geeft weer moed. Morgenavond bij het etentje mezelf maar een beetje inhouden, anders val ik weer gelijk zo terug.
Totaal maart: € 389,03
donderdag 26 maart 2009 om 13:01
Vandaag de kasten flink gevuld.
C1000 89,32
luiers, pedigree hondenvoer, 750 gram runderlappen, 4 schouderkarbonades, tompoes kattenbrokjes, 2 macaronimix, 1 magere yoghurt, koffiecreamer, vruchtenhagel, vlokken, rijstwafels, frituurvet, crackertjes, jodekoeken, 1 kg suiker, croma, ketchup, sandwichspread, doperwten&wortelen, soepstengels, sperziebonen, 2 kipfilet, 8 kipburgers, rosbief, nasi mix, spekreepjes, bruine bonen, aardappel kroketten, snijworst, margarine, vermicelli, kroepoek, 1 kg belegen kaas, broccoli, borrelnoten, cracottes, gesneden sperziebonen, appelmoes, wox noodles, salade, 5 kg aardappelen, 2 kippensoep, 2 groentesoep, 2 tomatensoep, 2 knackerbrod, 2 beschuiten, 2 pakken koffie, 2 vanillevla, 2 yoghurtdrank, 2 afwasborstels, 4 yum yum, 2 smeerkaas, 2 tandenborstels.
Lidl 13,36
torenschuim
gourmetschotel
2 voorgebakken broodjes
champignons
rundvleessalade
2 aardbeien
3 paprika's
gezouten pinda's
eierkoeken
knakworsten
ijsbergsla
totaal maart: € 321,81
C1000 89,32
luiers, pedigree hondenvoer, 750 gram runderlappen, 4 schouderkarbonades, tompoes kattenbrokjes, 2 macaronimix, 1 magere yoghurt, koffiecreamer, vruchtenhagel, vlokken, rijstwafels, frituurvet, crackertjes, jodekoeken, 1 kg suiker, croma, ketchup, sandwichspread, doperwten&wortelen, soepstengels, sperziebonen, 2 kipfilet, 8 kipburgers, rosbief, nasi mix, spekreepjes, bruine bonen, aardappel kroketten, snijworst, margarine, vermicelli, kroepoek, 1 kg belegen kaas, broccoli, borrelnoten, cracottes, gesneden sperziebonen, appelmoes, wox noodles, salade, 5 kg aardappelen, 2 kippensoep, 2 groentesoep, 2 tomatensoep, 2 knackerbrod, 2 beschuiten, 2 pakken koffie, 2 vanillevla, 2 yoghurtdrank, 2 afwasborstels, 4 yum yum, 2 smeerkaas, 2 tandenborstels.
Lidl 13,36
torenschuim
gourmetschotel
2 voorgebakken broodjes
champignons
rundvleessalade
2 aardbeien
3 paprika's
gezouten pinda's
eierkoeken
knakworsten
ijsbergsla
totaal maart: € 321,81
donderdag 26 maart 2009 om 20:03
Weekboodschappen bij de Appie:
basilicum, kip, perssinaasappels, roomboter 2x, spekblokjes, frambozen, zomerfruit, braadworst, gehakt, ontbijtkoek, alfalfa, spagetti vers, lasagnebladen vers, knackers, snelle jelle, lijnzaad, pennywafels, wortels, tauge, koffiepads, snackzoutjes, peren, chinese kool. tomaten, ger. kaas, bananen, mihoen, bleekselderij, rambol, winterwortels, peterselie, knoflook, 2x creme fraiche, 2x bio kiwi, 2x cassave chips, 4x tom. puree, kaas, sesamzaad, 4x tom. blokjes
= 66,80
Totaal van maart: 519,29
basilicum, kip, perssinaasappels, roomboter 2x, spekblokjes, frambozen, zomerfruit, braadworst, gehakt, ontbijtkoek, alfalfa, spagetti vers, lasagnebladen vers, knackers, snelle jelle, lijnzaad, pennywafels, wortels, tauge, koffiepads, snackzoutjes, peren, chinese kool. tomaten, ger. kaas, bananen, mihoen, bleekselderij, rambol, winterwortels, peterselie, knoflook, 2x creme fraiche, 2x bio kiwi, 2x cassave chips, 4x tom. puree, kaas, sesamzaad, 4x tom. blokjes
= 66,80
Totaal van maart: 519,29
...
zaterdag 28 maart 2009 om 15:23
Bonnetjes van de afgelopen week bij elkaar opgeteld:
AH: €23,17
paturain
4 x half bio allinson
pruimen
pesto
becel smeerboter
rucola
flesje spa
2 x bio melk
bio eieren
2 x sojamelk
maaslander plakjes kaas
brinta
thee
Lidl: €10,71
6 x cola light
3 x panona granen/noot
2 x broccoli
cherrytomaten
ijsbergsla
gerookte zalm
Totaal maart: €159,62
AH: €23,17
paturain
4 x half bio allinson
pruimen
pesto
becel smeerboter
rucola
flesje spa
2 x bio melk
bio eieren
2 x sojamelk
maaslander plakjes kaas
brinta
thee
Lidl: €10,71
6 x cola light
3 x panona granen/noot
2 x broccoli
cherrytomaten
ijsbergsla
gerookte zalm
Totaal maart: €159,62
zondag 29 maart 2009 om 13:52
afgelopen week bij de ah voor 10,86:
wasverzachter, koffiefilters, sourcream 2x, musli, tandpasta, pleisters, roggebrood, gehakt, tomatenpuree en leverworst gehaald
bij de lidl voor 61,78:
glacekoeken, hamreepjes, beef wellington, kebab, 2x knoflookstokbrood, seranoham, kaas, wc papier, brie, bier, snoepjes, varkensfilet, zakdoekjes, bruine bonen, 2 toetjes, melk, sla, tissues, ontbijtkoek, chocola, witte chocola, baby toetjes, noodles, aardappels, tomaten, wafels met chocola, champignons, eieren, vruchtensap, halvarine, peren, 3x krentenbollen, muffins, tortilla chips, snoepjes, koekjes, 2x brood en een meloen
nog een keer terug gegaan naar ah omdat ik kattenbakvulling was vergeten voor 3,40
bij de bas van der heijden voor 34,80:
een tasje, cola, tumtummen, bier, paneermeel, baby-melk, lange vingers, madarijntjes in blik, couscous, 7x kattenvoer, poffertjes, kipfilet, magere runderlappen, bananen en melk
bij elkaar heeft het hele boodschappenfeest mij deze maand
401.40 gekost
Morgen naar de lidl met een vriend van mij. Hij is al enige tijd zijn baan kwijt en zit financieel echt totaal aan de grond. Neem voor hem ook maar weer wat basisboodschappen mee.
wasverzachter, koffiefilters, sourcream 2x, musli, tandpasta, pleisters, roggebrood, gehakt, tomatenpuree en leverworst gehaald
bij de lidl voor 61,78:
glacekoeken, hamreepjes, beef wellington, kebab, 2x knoflookstokbrood, seranoham, kaas, wc papier, brie, bier, snoepjes, varkensfilet, zakdoekjes, bruine bonen, 2 toetjes, melk, sla, tissues, ontbijtkoek, chocola, witte chocola, baby toetjes, noodles, aardappels, tomaten, wafels met chocola, champignons, eieren, vruchtensap, halvarine, peren, 3x krentenbollen, muffins, tortilla chips, snoepjes, koekjes, 2x brood en een meloen
nog een keer terug gegaan naar ah omdat ik kattenbakvulling was vergeten voor 3,40
bij de bas van der heijden voor 34,80:
een tasje, cola, tumtummen, bier, paneermeel, baby-melk, lange vingers, madarijntjes in blik, couscous, 7x kattenvoer, poffertjes, kipfilet, magere runderlappen, bananen en melk
bij elkaar heeft het hele boodschappenfeest mij deze maand
401.40 gekost
Morgen naar de lidl met een vriend van mij. Hij is al enige tijd zijn baan kwijt en zit financieel echt totaal aan de grond. Neem voor hem ook maar weer wat basisboodschappen mee.
maandag 30 maart 2009 om 22:03
Flinterke, ik meld me af, afgelopen week waren dochter en ik flink ziek en heeft man boodschappen gedaan, dus ik ben het overzicht kwijt. Ik heb door de afgelopen maanden wel een goed inzicht gekregen in mijn maandelijkse uitgaven dus ik heb het ook niet meer echt nodig. Bedankt voor het bijhouden van het schema en ik wens jullie allemaal nog veel plezier met dit topic!
dinsdag 31 maart 2009 om 16:32
Op de valreep nog voor maart:
AH: €9,29
courgette
broccoli
appels
tomaten
rucolasla mix (-35%)
feta
bio melk
En op de markt vandaag: €1,25
aardbeien! (maar ze zijn nog niet zo lekker...)
Totaal maart: €170,16
Ik heb niet het gevoel dat ik anders boodschappen doe, maar toch ben ik minder kwijt de laatste tijd. Goede ontwikkeling
Misschien omdat ik nog een hele voorraad vegaspullen in de vriezer heb.
AH: €9,29
courgette
broccoli
appels
tomaten
rucolasla mix (-35%)
feta
bio melk
En op de markt vandaag: €1,25
aardbeien! (maar ze zijn nog niet zo lekker...)
Totaal maart: €170,16
Ik heb niet het gevoel dat ik anders boodschappen doe, maar toch ben ik minder kwijt de laatste tijd. Goede ontwikkeling
Misschien omdat ik nog een hele voorraad vegaspullen in de vriezer heb.