Cholesterolverlagend kookboek voor gevorden

14-06-2009 20:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek, naar een kookboek, waar cholesterolverlagende recepten instaan, voor gevorderden! Het mag echt absoluut niet te makkelijk zijn, en mag beste en beetje bijzonder zijn.

Iemand de briljante tip??
Alle reacties Link kopieren
Cholesterolverlagende recepten?



Ik lees even mee...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dun kookboekje maar vind de recepten niet bijzonder en zeer eenvoudig.

Geen echte aanrader;

Cholesterolarm koken van Helen Burdet.

En ik heb Vetvrij koken van Rebo, die is wel leuk maar briljant zou ik het niet willen noemen. Meer "aardige" recepten tot een enkele "leuk" recept.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Het moeten echt recepten zijn voor mensen die erg goed kunnen koken..

lastig he?

Ik heb al wel even gegoogled, maar daar komt ik niet echt wat bijzonders tegen..



Misschien weet iemand een goed, moeilijk kookboek met gewone magere recepten?
Alle reacties Link kopieren
Jannemaan, kun je misschien uitleggen waarom dit nodig is? Magere recepten zijn niet per definitie de oplossing bij een hoog cholesterol gehalte, namelijk.



Ik ken nog wel een kookboek dat zoiets heet als het omega 3 kookboek. Met lekker veel vis, noten en olijfolie.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
het is een cadeautje voor iemand met een hoog cholesterol, en die wilde graag een cholesterolverlagend kookboek of in ieder geval, dingen die je mag eten in een cholesterolverlagend dieet
Alle reacties Link kopieren
Ah, dan zou ik dat omega-3 boek doen. Het heet het omega 3 kookboek en gaat over recepten rijk aan omega 3. De goede vetten dus.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
PS het is een mooi boek om te zien ook, met mooie eetplaatjes erin. Of de recepten echt wat zijn weet ik niet, maar ik ken wel mensen die er lyrisch over zijn. Behoorlijke kook-fanaten, mensen die ook wel wat ingewikkelder koken dan gemiddeld.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik ga er eens naar kijken!

Fijne tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven