courgette met mozarella recept
woensdag 9 december 2009 om 13:41
woensdag 9 december 2009 om 13:52

woensdag 9 december 2009 om 13:56
INGREDIENTEN
8 middelgrote, ontvelde trostomaten
1 kleine courgette
1 bolletje Mozzarella
tijmblaadjes
versgemalen zwarte peper
zout
BEREIDINGSWIJZE
Snijd de ontvelde tomaten in plakken en zet deze weer tegen elkaar. Snijd dunne plakjes courgette ter grootte van de tomaat. Plaats deze plakjes tussen de tomaatplakjes (zebra-effect). Plaats naast ieder plakje courgette een dun plakje mozzarella. Zet de tomaat-courgette-mozzarellataartjes op een licht beboterde ovenschaal en bestrooi ze met versgemalen peper, zout en tijmblaadjes. Zet ze nu in een voorverwarmde oven op 200 graden C., totdat de kaas enigszins is gesmolten. Serveer direct.
8 middelgrote, ontvelde trostomaten
1 kleine courgette
1 bolletje Mozzarella
tijmblaadjes
versgemalen zwarte peper
zout
BEREIDINGSWIJZE
Snijd de ontvelde tomaten in plakken en zet deze weer tegen elkaar. Snijd dunne plakjes courgette ter grootte van de tomaat. Plaats deze plakjes tussen de tomaatplakjes (zebra-effect). Plaats naast ieder plakje courgette een dun plakje mozzarella. Zet de tomaat-courgette-mozzarellataartjes op een licht beboterde ovenschaal en bestrooi ze met versgemalen peper, zout en tijmblaadjes. Zet ze nu in een voorverwarmde oven op 200 graden C., totdat de kaas enigszins is gesmolten. Serveer direct.
woensdag 9 december 2009 om 13:56
Ik heb zo'n recept maar dat is met aubergine. Kijk anders even op het topic courgette, ik denk dat je het daar gelezen hebt? En ik heb dacht ik zoiets gezien op het topic vega kerst topic of vega voorgerechten voor kerst gezien. Dus even die 3 topics doorkijken.
Die van mij heb ik ook toevallig van de week gepost, dat was bij het appetijtelijke amuse topic, is een voorgerecht maar daar neergezet.
Die van mij heb ik ook toevallig van de week gepost, dat was bij het appetijtelijke amuse topic, is een voorgerecht maar daar neergezet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 9 december 2009 om 14:01
Dank, ik ga nog even zoeken. Het topic courgette heb ik nog niet gelezen dus daar kan het niet geweest zijn. En rolletjes met aubergine maak ik al, maar dan met courgette en gegrilde paprika en basilicum. Dat is koud en volgens mij was dit recept warm. Grrr, er staat ook zoveel hier overal
Ik weet vrijwel zeker dat het recept hier niet stond maar een link ernaar toe. (En daar stond dan weer een plaatje) Me staat namelijk bij dat ik die link niet weg mocht klikken maarja, dan komt er weer een kind voorbij en zit ik weer naar spele.nl te kijken.
Ik weet vrijwel zeker dat het recept hier niet stond maar een link ernaar toe. (En daar stond dan weer een plaatje) Me staat namelijk bij dat ik die link niet weg mocht klikken maarja, dan komt er weer een kind voorbij en zit ik weer naar spele.nl te kijken.
anoniem_94953 wijzigde dit bericht op 09-12-2009 14:03
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
woensdag 9 december 2009 om 14:19
Bedoel je deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=312 ... =Italiaans ?
woensdag 9 december 2009 om 14:50