Cup a soup bereiden met niet-gekookt water?
dinsdag 14 december 2010 om 22:57
Mijn ervaring is dat er veel in die cup a soup zit wat niet lekker is als er geen kokend water over gaat. Zoals die vermicelli of tauge of andere ingredienten.
En ik denk altijd maar, bij 100 graden gaan alle bacterieen toch dood? Ook mooi meegenomen .
En ik denk altijd maar, bij 100 graden gaan alle bacterieen toch dood? Ook mooi meegenomen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 14 december 2010 om 23:07
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2010 @ 22:57:
Mijn ervaring is dat er veel in die cup a soup zit wat niet lekker is als er geen kokend water over gaat. Zoals die vermicelli of tauge of andere ingredienten.
En ik denk altijd maar, bij 100 graden gaan alle bacterieen toch dood? Ook mooi meegenomen .Nou,van een bereiding op 90 graden van een soepie loop je echt niets engs op.
En ik denk altijd maar, bij 100 graden gaan alle bacterieen toch dood? Ook mooi meegenomen .Nou,van een bereiding op 90 graden van een soepie loop je echt niets engs op.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 14 december 2010 om 23:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 december 2010 @ 22:57:
Cup - a-soup. Zout, vermengd met industrieel gedroogde ingredienten. Verpakt in een alu-papieren zakje. Doorgestraald.
En jij maakt je zorgen om bacterien?
Cup - a-soup. Zout, vermengd met industrieel gedroogde ingredienten. Verpakt in een alu-papieren zakje. Doorgestraald.
woensdag 15 december 2010 om 04:22
quote:tilalia2 schreef op 14 december 2010 @ 23:10:
[...]
Haahahahah, nee stond ook een knipoog achter. En toch vind ik thee van warm water minder lekker dan van kokend water, maar dat zal tussen mijn oren zitten.
[...]
Haahahahah, nee stond ook een knipoog achter. En toch vind ik thee van warm water minder lekker dan van kokend water, maar dat zal tussen mijn oren zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 15 december 2010 om 07:48
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 14 december 2010 @ 22:30:
Wat heb je nou aan een waterkoker die geen water kookt??
Das net zoiets als een douche waarbij de straaltjes om je heen gaan.. een bus zonder wielen..Dat dus
Wat heb je nou aan een waterkoker die geen water kookt??
Das net zoiets als een douche waarbij de straaltjes om je heen gaan.. een bus zonder wielen..Dat dus
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 15 december 2010 om 09:54