Doordeweeks eet inspiratie
maandag 24 november 2025 om 13:52
Ik stond op het punt een hellofresh abonnement af te sluiten voor nieuwe inspiratie maar vind het toch zonde van het geld. Eerdere ervaring waren ook dat porties echt verschilde qua grootte.
Wat eten jullie de komende week? Ik jat graag wat ideeën. Ik woon met partner en twee kinderen.
Wij eten, bedenk het vaak per dag maar verwacht dat deze het in ieder geval worden:
- groene curry met garnalen, zoete aardappel, boontjes, rijst en naan brood
- orzo met chorizo, tomaten en courgette
- magioni bloemkoolpizza beleggen
Moet nog boodschappen doen dus lees graag wat jullie eten!
Wat eten jullie de komende week? Ik jat graag wat ideeën. Ik woon met partner en twee kinderen.
Wij eten, bedenk het vaak per dag maar verwacht dat deze het in ieder geval worden:
- groene curry met garnalen, zoete aardappel, boontjes, rijst en naan brood
- orzo met chorizo, tomaten en courgette
- magioni bloemkoolpizza beleggen
Moet nog boodschappen doen dus lees graag wat jullie eten!
maandag 24 november 2025 om 13:55
maandag 24 november 2025 om 14:01
Je kunt ook in het weekmenu-topic kijken ter inspiratie.
Ik ben iemand die graag dingen uit probeert dus elke week is anders. Wel maak ik op zondag een planning voor een dag of 4, en omdat ik altijd alles los koop, kan ik altijd nog wel wat wijzigen.
Ik haal veel inspiratie online, als ik iets zie dat me lekker lijkt sla ik het op en daar scroll ik dan op zondag wel eens doorheen. Of ik kijk wat in de bonus is en zoek daar recepten bij.
Ik ben iemand die graag dingen uit probeert dus elke week is anders. Wel maak ik op zondag een planning voor een dag of 4, en omdat ik altijd alles los koop, kan ik altijd nog wel wat wijzigen.
Ik haal veel inspiratie online, als ik iets zie dat me lekker lijkt sla ik het op en daar scroll ik dan op zondag wel eens doorheen. Of ik kijk wat in de bonus is en zoek daar recepten bij.
maandag 24 november 2025 om 14:02
Vanwege een ongeluk op het werk loop ik voorlopig ziek thuis dus nu laat ik noodgedwongen de boodschappen thuisbezorgen.
De app van de appie heeft een leuke functie dat je maaltijden kunt plannen. En je kunt daar veel inspiratie op doen.
Ik bestel vaak voor 5 dagen boodschappen.
En dan verdeeld over de 5 dagen eten wij vaak.
2 dagen Aardappels groente vlees (net wat in de aanbieding is)
2 dagen nasi, of Chili con carne of spaghetti.
1 dag iets nieuws en anders bijvoorbeeld wraps of ovenschotel.
Ik moet zeggen dat wij echt wel zeker 3 a 4 in de week aardappelen groente en vlees eten. Omdat vriend en kind dat gewoon goed eten. Ik ben meer van de pasta.
De app van de appie heeft een leuke functie dat je maaltijden kunt plannen. En je kunt daar veel inspiratie op doen.
Ik bestel vaak voor 5 dagen boodschappen.
En dan verdeeld over de 5 dagen eten wij vaak.
2 dagen Aardappels groente vlees (net wat in de aanbieding is)
2 dagen nasi, of Chili con carne of spaghetti.
1 dag iets nieuws en anders bijvoorbeeld wraps of ovenschotel.
Ik moet zeggen dat wij echt wel zeker 3 a 4 in de week aardappelen groente en vlees eten. Omdat vriend en kind dat gewoon goed eten. Ik ben meer van de pasta.
maandag 24 november 2025 om 14:20
Ik maak in het weekend een weekmenu, onder andere gebaseerd op de Bonus aanbiedingen. En dan bestel ik direct alle boodschappen voor die week. Deze week eten we:
Pompoencurry met rijst en naan
Pasta met paprikasaus en chorizo
Avg-tje
Quesadilla’s met maissoep
Broodje hamburger met salade
Mihoen met een loempia, eitje en kroepoek
Pompoencurry met rijst en naan
Pasta met paprikasaus en chorizo
Avg-tje
Quesadilla’s met maissoep
Broodje hamburger met salade
Mihoen met een loempia, eitje en kroepoek
maandag 24 november 2025 om 14:45
maandag 24 november 2025 om 14:52
Net de boodschappen gehaald en vanavond wordt het hutspot met voor man boomstammetjes en voor mij een vleesvervanger.
Verder deze week:
- broodje (vega) hamburger met frites en sla
- wraps met (vega) kip en groente en zakje burritokruiden en wat creme fraiche
- udonnoedels met (vega) gehakt en groente. Dat is een recept ooit van Hello Fresh wat ik blijf maken.
Ik heb er wel een beetje een variant op gemaakt want al die verschillende sausjes niet exact zo in huis. En ik koop een zak gesneden groente. Maar de combi met tomatenpuree/gehakt/sesam is echt heel lekker.
Dit is het recept: https://www.hellofresh.nl/recipes/asian ... 0b880fcac2
Verder deze week:
- broodje (vega) hamburger met frites en sla
- wraps met (vega) kip en groente en zakje burritokruiden en wat creme fraiche
- udonnoedels met (vega) gehakt en groente. Dat is een recept ooit van Hello Fresh wat ik blijf maken.
Ik heb er wel een beetje een variant op gemaakt want al die verschillende sausjes niet exact zo in huis. En ik koop een zak gesneden groente. Maar de combi met tomatenpuree/gehakt/sesam is echt heel lekker.
Dit is het recept: https://www.hellofresh.nl/recipes/asian ... 0b880fcac2
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in