Easy Open kaasverpakking

16-07-2013 17:11 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
De easy open kaasverpakking van Albert Heijn... ontworpen om makkelijk het onhandige plasticje om je brie en/of camembert etc. te verwijderen.

En ik snap het niet... Moet je daar hele kleine vingertjes voor hebben ofzo? Ik krijg die kaasjes nog steeds niet open zonder een kaasslachtpartij aan te richten.

Bij wie werkt het wel?
quote:Ivetje schreef op 16 juli 2013 @ 18:27:

Waarom is zoiets nodig? Brie zit in zo'n papieren verpakking die je zo open vouwt daar is toch niet een nog makkelijkere manier voor te bedenken of ben ik nou zo kippig?Dit wilde ik ook gaan tikken. Niks geen moeilijk gedoe met lippies en flappies, gewoon papiertje eraf.
quote:capricorn schreef op 16 juli 2013 @ 17:24:

Nou, zoals in dat filmpje gaat het dus echt niet!

In het echt zit er een sticker op. Die haal je er af.

Dan een sticker die in het midden is doorgesneden waarbij staat dat je het opzij moet trekken. Ik neem aan dat dat met twee handen moet, maar ik krijg daar dus echt mijn vingers niet tussen.

En ik loop echt al heel lang met dit probleem rond dat ik me afvraag of ik nou gek ben of dat het toch ontworpen is door iemand die nooit zelf de kaas hoeft open te maken.Dit dus. Vorige week toevallig juist een geitenkaasje gekocht met zo'n sticker Ha dacht ik nog in de winkel Easy opening dat is makkelijk. Totdat ik er thuis achterkwam dat het helemaal niet zo easy to open was Ik dacht al dat dit aan mij lag. Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn Uiteindelijk heb ik het geitenkaasje maar met een scherp mes opengemaakt. Ik koop dus nooit meer een easy to open kaasje bij AH voortaan gewoon weer naar mijn kaasboer. Maar dan moet die natuurlijk wel open zijn op tijden dat je boodschappen kunt doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik pak er standaard een schaar bij.. Probeer het niet eens meer want dan moet er een spatel aan te pas komen om dat kaasje weer een beetje aantrekkelijk te laten lijken
Yep. Niets easy, gewoon stom en onhandig.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik ben blij dat ik de enige niet ben.... Wie mailt dit topic naar AH?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik snijd de kaas altijd met easy open-verpakking en al in tweeën, en wurm dan de kaas eruit. Da's best easy.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ken deze verpakking niet. Maar ik moest door dit topic gelijk denken aan de verpakking van Monchou! Wie bedenkt zoiets?
quote:capricorn schreef op 16 juli 2013 @ 18:46:

Wow! Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben die het een stom systeem vindt!

Ik zou naar de Appie gaan hoor, DieFetteElke! Neem ik wel een lekker wijntje mee (lang leve de schroefdop! Het kan dus wel beter!) en als dan nog iemand een lekker stokbroodje haalt kunnen we het proces eens even uitgebreid testen! Hmm, ik was even de badkamer aan het schoonmaken en toen was de appie al dicht. Ga het na de vakantie proberen en zal vriend een filmpje laten maken;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven