Eten in Haarlem

09-01-2013 15:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!

Ik zie door de bomen het bos niet meer, of andersom...

Met mijn man wil ik uit eten in Haarlem, maar wat is nou een gezellig restaurant, waar je lekker kan eten.

Het hoeft niet een superdeluxe tent te zijn, maar gewoon lekker, gezellig en goed!!
Specktakel. Niet belachelijk duur. Gegarandeerd lekker eten! :-)

http://specktakel.nl
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Spektakel, is leuk!

Vind ik dan.

http://specktakel.nl/
Crosspost
Nou, duidelijk dus
die wilde ik ook al noemen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Swoel is heel leuk. Klein, biologisch, betaalbaar eten, vriendelijke bediening. Het zit als je vanaf de grote markt de winkelstraat met de schoenmaker inloopt zeg maar in het steegje tegenover de pinautomaat. Dat klinkt onlogisch, maar is het niet Veel plezier!
Swoel is heel leuk. Klein, biologisch, betaalbaar eten, vriendelijke bediening. Het zit als je vanaf de grote markt de winkelstraat met de schoenmaker inloopt zeg maar in het steegje tegenover de pinautomaat. Dat klinkt onlogisch, maar is het niet Veel plezier!
Specktakel is leuk hoor! Als je van Indiaas eten houdt: Jai Bharat, in dezelfde straat als Specktakel. Of Turks bij Constantinopel aan de Schoterweg.
quote:missviss schreef op 09 januari 2013 @ 15:33:

Swoel is heel leuk. Klein, biologisch, betaalbaar eten, vriendelijke bediening. Het zit als je vanaf de grote markt de winkelstraat met de schoenmaker inloopt zeg maar in het steegje tegenover de pinautomaat. Dat klinkt onlogisch, maar is het niet Veel plezier!Nee, klinkt helemaal niet onlogisch! Ik ken het helemaal niet, zal van de week eens kijken als ik nog in de stad kom. Altijd leuk, nieuwe dingen!
quote:roodpaars schreef op 09 januari 2013 @ 15:36:

Specktakel is leuk hoor! Als je van Indiaas eten houdt: Jai Bharat, in dezelfde straat als Specktakel. Of Turks bij Constantinopel aan de Schoterweg.Ook heel lekker eten inderdaad! Alleen de locatie is misschien niet zo gezellig als je echt voor een avondje uit in Haarlem gaat..
Er zijn heel veel goede restaurants in Haarlem, de laatste waar ik ben geweest is de Lachende Javaan, Indonesische keuken maar wel een van de betere. Als het aan mij lag zat ik er vanavond nog.
quote:kaarsvet schreef op 09 januari 2013 @ 15:38:

[...]

Ook heel lekker eten inderdaad! Alleen de locatie is misschien niet zo gezellig als je echt voor een avondje uit in Haarlem gaat..Dat mss niet, maar het is wel heel dichtbij alle uitvalswegen en daarbij: locatie is wat mij betreft ondergeschikt aan de kwaliteit en gastvrijheid van het restaurant.
In het centrum, lekker en anders:Ma Brown's . Engelse keuken met een twist.
Entrekoos is ook erg leuk!

Kennis van zaken, vriendelijk, open keuken,

niet duur en heerlijke nagerechten!
De lachende Javaan is inderdaad erg leuk! En wat dat dacht je van Vis en Co aan het Spaarne? Of Specktakel zoals anderen hier zeggen. Ik heb ook fijn gegeten in de Jopenkerk,

Fris aan de Twijnderslaan..

Nu heb ik zin om uiteten te gaan! :D
Waar ik trouwens echt vreselijk gegeten heb ooit is bij XO. Ik zou dus daar geen tafeltje reserveren. ;)
Het hele begin van de Lange Veerstraat vanaf de Grote Markt.

Wilma en Albert aan de Oude Groenmarkt. L'Anders aan de Grote Markt. enz enz enz (damn, wat een heerlijke vreetstad is het toch )

http://www.iens.nl/restaurant/haarlem/plattegrond
Edit.
De Kale Pater vind ik altijd erg goed!
Nobel, zit aan met Spaarne. Of La Plume in de Lange Veerstraat (zit op de hoek van de Damstraat).
Als je goedkoop en lekker wilt eten, kun je ook terecht bij Novecento (Gierstraat). In het weekend vind ik het er persoonlijk alleen wel erg druk.
La Forca in de Frankestraat en de Lachende Javaan in de Frankestraat zijn leuk, en de Kale Pater inderdaad. Iets sjieker maar goed vind ik Stempels. Ik vind zelf Wilma en Albert ook gezellig, maar niet voor met z'n tweeën een romantisch dineetje.

Echte afraders wat mij betreft: Nas Brasas (echt niet lekker en ontzettend onvriendelijk personeel) en Koetjes en Kalfjes (best goed eten, maar prijs-kwaliteit verhouding volledig zoek).
Ik vond Koetjes en Kalfjes erg tegenvallen. Had qua eten meer verwacht.
Nou, inderdaad Novecento. Toevallig terechtgekomen met een vriendin, heerlijk gegeten, glaasje wijn erbij, waren nog geen 35¤ kwijt. Met zijn tweeën! Wist niet wat me overkwam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven