Glutenvrij bakboek

08-11-2019 11:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het duurt nog even voor de feestdagen zijn, maar ik ben graag optijd :P

Dus ik zoek een leuk bakboek voor een bakliefhebber die zelf niet tegen gluten kan.

Welk boek raden jullie aan? Want ik ben zelf een glutenetende niet-bakker, dus ik heb geen idee :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Van Oh My Pie is het eerste boek " Van glutenvrije last naar glutenvrij feestje!" heel leuk. Schrijfster is Marieke Bol.
Het tweede boek is ook leuk maar dat gebruikt ze meer bijzondere " meel soorten".
Ik heb een mooi bakboek
Kaneel en kardemom

Daarin staat een hoofdstuk bakken voor Pesach met veel glutenvrije recepten.

Misschien in deze hoek zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Net gezocht op Marike Bol, zag er goed uit, mijn dochter heeft ook de diagnose sinds januari en ik wil ook zo graag bakken voor haar. Dus heb de boeken net gereserveerd bij de bieb, zijn er 2 :)
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
08-11-2019 11:47
Net gezocht op Marike Bol, zag er goed uit, mijn dochter heeft ook de diagnose sinds januari en ik wil ook zo graag bakken voor haar. Dus heb de boeken net gereserveerd bij de bieb, zijn er 2 :)
Leuk! Ik heb ze zelf ook.
In het bakboek Zoet & Goed van Henrietta Inman staan heerlijke taarten, cakes en brownies zonder gluten, zuivel en geraffineerde suikers . Dus ook geschikt voor veganisten ;-)
Echt een aanrader .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips. Ik ga ze bekijken :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven