Hoe kan ik nu de lasagne opwarmen?
vrijdag 10 december 2010 om 13:27
Hoe ik lasagna moet opwarmen is mij algemeen bekend: in de oven/magnetron. Laat ik nu zo dom zijn geweest om een bakje lasagna te kopen voor mijzelf, maar vergeten te zijn dat mijn ex de combimagnetron twee dagen eerder heeft meegenomen. Uit gewoonte heb ik dus lasagna gekocht maar bij thuiskomst er natuurlijk achter gekomen dat deze er dus niet meer staat.
Voor de creatievelingen: hoe warm ik alsnog de lasagna op? Niet dat die paar euro zo'n probleem zijn, maar ik heb nog steeds zin in die lasagna! Ik ben geen kook - gek en durf het experiment dus niet zo goed aan.
Dus: kans op lasagna of verloren zaak?
Alvast bedankt!
Voor de creatievelingen: hoe warm ik alsnog de lasagna op? Niet dat die paar euro zo'n probleem zijn, maar ik heb nog steeds zin in die lasagna! Ik ben geen kook - gek en durf het experiment dus niet zo goed aan.
Dus: kans op lasagna of verloren zaak?
Alvast bedankt!
vrijdag 10 december 2010 om 14:25
quote:Confiture schreef op 10 december 2010 @ 14:09:
Hahahaha, balen van je combimagnetron! Ik zou voor de roerbaklasagna gaan.
Zou dit geen enorme rommel worden dan?
Misschien in hapjespan met deksel erop, dat het dan goed door en door verwarmt, en de aangebakken onderlaag op de koop toe nemen?
Enne nieuwe combimagnetron halen morgen!
Hahahaha, balen van je combimagnetron! Ik zou voor de roerbaklasagna gaan.
Zou dit geen enorme rommel worden dan?
Misschien in hapjespan met deksel erop, dat het dan goed door en door verwarmt, en de aangebakken onderlaag op de koop toe nemen?
Enne nieuwe combimagnetron halen morgen!