Iedereen lust het, behalve jij

18-02-2018 14:06 771 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dingen die (bijna) iedereen die je kent graag eet, maar jij niet weg krijgt

- Roomboter (ook in cake, koek)
- Kaas
- Alles met alcohol
- Groenten als paprika, erwten, bonen, asperges
- Zalm
- Koffie
hondenmens wijzigde dit bericht op 18-02-2018 14:11
1.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boter en dingen die naar boter smaken.
Cola.
Sausjes. Echt, ik wil geen sausjes, nergens op. Vind ook geen enkele saus lekker, behalve de satesaus van mijn man. Maar die kun je bijna snijden, zo dik is die. Dus eigenlijk is dat geen saus meer ;-D
Alle reacties Link kopieren
Koffie en alles wat ermee te maken heeft. Tiramisu en mokka dingen..... Ik ga er bijna van over mijn nek. Paaseitjes met koffieachtige vulling zijn ook heel erg. De geur van koffie vind ik al heel vies. Mijn man vindt get heel jammer, vindt samen koffie drinken gezellig en het is toch anders met thee vindt hij.

Verder eet mijn man soms een rolmops of haring uit een pot. Maar dat is normaler om zoiets walgelijk te vinden. Nooit geprobeerd omdat het me bij voorbaat al afstoot.
Alle reacties Link kopieren
O, en mango. Ik vind er ALTIJD een schimmelig smaakje aan zitten.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
18-02-2018 14:28
Geloof het of niet, maar ik word extreem ongelukkig van: chocolade.

Ik geloof je als het om witte- of melkchocolade gaat, maar niet als het ook om pure chocolade gaat :biggrin:

Koriander, waar het ook doorheen zit, ik vind het vies.
Stamppot zuurkool (bij mijn omgeving blijkbaar favoriet maar ik word al misselijk van de geur).
Witlof....neeeeejjjjj, ook niet in een salade, of met ham en kaas of hoe dan ook: ik krijg het niet naar binnen.

En "toetjes", tenzij het heel chique ijs is.

O, en koffie. Ik lust wel de Nescafe koffie met hazelnoot (uit zo'n zakje) en sommige cappuccino's in een gelegenheid, maar bijvoorbeeld die Hollandse filterkoffie die overal gepresenteerd wordt en dat spul uit zo'n kuipjesapparaat kunnen me gestolen worden.
Alle reacties Link kopieren
En er is iets wat voor mij (en meer mensen) altijd naar wasmiddel smaakt, maar ik vergeet altijd wat dat is, dus zo af en toe eet ik het weer eens. En dan neem ik me voor om te onthouden dat ik dat niet lekker vind. Tot het moment dat ik weer vergeten ben wat dat was. Zoals nu :rofl:
SpiritusLoco schreef:
18-02-2018 14:36
En er is iets wat voor mij (en meer mensen) altijd naar wasmiddel smaakt, maar ik vergeet altijd wat dat is, dus zo af en toe eet ik het weer eens. En dan neem ik me voor om te onthouden dat ik dat niet lekker vind. Tot het moment dat ik weer vergeten ben wat dat was. Zoals nu :rofl:
Koriander
Net weer even gegoogled op hoe dat kreng ook alweer heet. :)
Kaapse kruisbes of goudbes.
https://www.google.nl/search?q=Kaapse+k ... 66&bih=631

Wordt nog al eens op een dessert gebruikt. Kan je er gelukkig dan gewoon afplukken. Vind ik écht heel erg vies.
SpiritusLoco schreef:
18-02-2018 14:36
En er is iets wat voor mij (en meer mensen) altijd naar wasmiddel smaakt, maar ik vergeet altijd wat dat is, dus zo af en toe eet ik het weer eens. En dan neem ik me voor om te onthouden dat ik dat niet lekker vind. Tot het moment dat ik weer vergeten ben wat dat was. Zoals nu :rofl:

Koriander.

Sommige mensen vinden het heerlijk, anderen vinden het vreselijk. Dat schijnt in je genetisch systeem te zitten. Ja, echt!

Ik vind het ook naar wasmiddel smaken.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-02-2018 14:33
Wat is het verschil?
Het is nog steeds rauwe ui. En dan vind ik het dus nog steeds walgelijk.
Ja dat heb ik ook. Ui bij een haring... :nope:
Zooooo zonde van die haring!

En bier lust ik ook niet trouwens
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Koude melk... brr daar griezel ik gewoon van
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg honger van dit topic :proud:
En dorst...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-02-2018 14:37
Koriander
Dank je! Ik ga hem nu maar eens opschrijven!
Blokjes kaas bij de borrel.
Op brood is het nog een beetje te doen, als het geitenkaas is ofzo, maar anders eet ik het alleen als er niks meer in huis is.
Alle reacties Link kopieren
Koffie
Kaas
Bier
Alle reacties Link kopieren
Koriander en koffie (maar wel in chocolade of ijs bijvoorbeeld)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weten mensen die geen koriander lusten dat koriander naar zeep smaakt?

Eten zij dan wel eens wasmiddel of zeep? :proud:

Lamsvlees, ei, kalkoen, wortel, gekookte prei, bananen, frambozen, amandelspijs, orgaanvlees, bleekselderij, spinazie, koriander, krab/kreeft, drinken waar vruchtvlees in zit, bitterkoekjes, yoghurt met stukjes erin, biefstuk die nog heel rood is aan de binnenkant, koekjes/cakejes met jam oid erin.. Verzin zo nog wel wat dingen erbij ben ik bang.. :sick:
Alle reacties Link kopieren
Atjar, ook zo vies :sick:
Sowieso alle koolsalades.

MonteCara* schreef:
18-02-2018 14:44
Hoe weten mensen die geen koriander lusten dat koriander naar zeep smaakt?

Eten zij dan wel eens wasmiddel of zeep? :proud:

Ja, ik heb weleens afwasmiddel geproefd toen er een glas niet goed was afgespoeld.
Zo ongeveer smaakt voor mij koriander.
Helaas lust ik echt alles, soms zou ik willen dat ik eens
van harte “nee” tegen iets kon zeggen.
Rood vlees en rauw vlees (filet american)
gadverdamme gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik van over mijn nek ga: sushi, gamba, garnalen, zalm, olijven en gember. Nee, ik krijg het echt niet weg. Mensen zitten me echt vreemd aan te kijken als ik zeg dat ik hier van walg.
In this mad house we must all survive
Kruidnagel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven