ik ga naar het strand en ik neem mee..

28-06-2010 09:37 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat voor hapjes/drinken nemen jullie meet naar een dagje strand?

broodjes en chips is ook altijd zo saai he helaas hebben we geen koelbox..
quote:hiltje schreef op 28 juni 2010 @ 16:52:

Ik ging eens naar het strand met my best gay(die vermelding lijkt irrelevant, maar wacht maar af) friend en hij had in zijn koelbox en rieten picknickkoffer:

Flessen witte wijn en verse broodjes die ter plekke belegd werden met kaas en salades en druiven/fruit. Dit alles werd geserveerd op echte borden en genuttigd met verzilverd bestek en de wijn werd gedronken uit echte gegraveerde glazen.

Ik meen het: op het strand!!!

En wat vond JIJ daar nou van?
Wat lekker chique!
vannochtend heel de stad afgezocht voor een koeltas

we gingen op pad met:

1 grote fles aloe vera juice, 1 grote spafles en 2 kleine spaflesjes (was achteraf veel te weinig)

2 turkse pizza's, 2 borek, broodjes met sesamzaad, sultana yofresh en wat bananen. de komkommer kon ik weggooien die zat helemaal onder zand en was heet.

heb er zo een hekel aan dat al het eten zanderig word. maar het was een super dagje. helaas wou vriend om 3 uur terug voor voetbal
ik ga binnenkort ook het strand opzoeken. ik wil pastasalade meenemen. bevroren water dient alskoel element idd. alleen jammer dat die pasta de dressing opneemt en dan is het droog. Maar om nou olie, creme fraiche enzo helemaal mee te sjouwen is ook onhandig. Verder kun je broodjes met kaas meenemen en ter plekke tomaat/komkommer etc. erop doen. Of je neemt gewoon een salade mee en stokbrood erbij. Tosti's(ok die zijn dan koud) en een heldere soep in een thermoskan(niet dat dat echt nodig is met dit weer ) en dan lekker dopen. Verder neem ik vaak een watermeloen mee.
Je kan je dressing ook in een boterhamzakje meenemen en ter plekke een hoekje afscheuren/knippen en door de pasta mengen!

Ik neem altijd mee: veel drinken, vers gesneden fruit en wat koekjes/crackers. Als we gaan avondeten de geijkte pastasalade, of lekkere wraps.
quote:mylenevalerie schreef op 28 juni 2010 @ 21:57:

Sangria. (met veel vers fruit erin)

Nou ga ik alleen nooit naar het strand dus ik ben een slecht voorbeeld maar als ik er moet zitten, dan met lekkere hapjes en sangia.

xxxS-alert...

(snap je 'm?)
...
Phoe, ik neem nooit heel veel mee. Gewoon wat drinken en verder nuttig ik alles heel sjiek op een terras of halen we een patatje/ ijsje/ weetikveelwat.
Hoge hakken en een string naar ik heb begrepen

Nee ik neem dat dus niet mee, boek ,komkommer, water en aanmaak limo, en ijsblokjes in zakjes. Hoe dan ook je hebt óf nog een ijsblokje of lekker koud water.
Een flesje water, blikjes/pakjes frisdrank, tucjes (liefst paprika), evt koeken of snoepjes. Ik heb een heel klein koelboxje van stof voor 6 blikjes en een gewone stoffen koeltas, erg handig!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
wraps met mango en kip in aluminiumfolie, koude rose in termosfles, cherrytomaatjes
Ik trek aan: zwembroek onder strandkleding, horloge (doe ik nooit af) en neem genoeg geld mee.

Familietaferelen met aanhangwagens en koelboxen vind ik wat sip (lees niet hip en zeker niet makkelijk).

edit: en een boek, om de aandacht af te leiden van waarom ik me mee heb laten slepen.
quote:Very Cherry schreef op 28 juni 2010 @ 10:31:

Wat zijn jullie gezond! Ik ga nooit dergelijke uitstapjes maken zonder op z'n minst de halve Albert Heyn tapas-afdeling (sweet peppers, chorizo, olijven) en een fles rosé (ik zei op z'n minst he, de rest is facultatief, maar dit is sowieso de basis).Wanneer gaan we naar het strand??... draag ik de koelbox wel..
Hmmmm... wij zijn nogal braaf en saai geloof ik. Water, limonade, cola, broodjes, komkommer, cherrytomaatjes en soms wat fruit. Verder chips en koekjes en dat is het. Qua eten en drinken althans. Heb ook wel eens dingen als pastasalade mee, maar dat moet ik dan net toevallig nog hebben staan. En verder natuurlijk handdoeken, strandtentje, speelgoed, zonnebrand, badcape voor Qtie en wat te lezen voor onszelf.

We zoeken altijd een rustig stukje strand en da's meestal een eindje lopen. Alles moet worden gesjouwd (vaak inclusief kind, want anders schiet het niet op ), dus ik vind het al meer dan voldoende zo. Tenzij Boogje ook met ons mee wil natuurlijk. In dát geval neem ik wèl de halve tapas-afdeling van de AH in een koelbox mee.
up
Gekookte eitjes

Bakje komkommer en tomaat

la vache qui ritejes

mini craquottes onion

worstenbroodjes

blik knakworstjes

bakje radijsjes

citroenbiertjes

pakjes drinken

flesje water

thermoskannetje koffie verkeerd

pakje tuc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven