Inspiratieloos, wat te eten?

22-08-2011 16:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik verwacht uiterlijk 18:15 thuis te komen.

Maar wat zal ik gaan koken? (Voor 1 persoon welteverstaan) p.s ik moet sowieso ff naar de supermarkt voor vlees/vis tenzij iemand een idee met (grote gepelde) garnalen heeft, die liggen nog in de vriezer!

Wat ik sowieso nog in huis heb: ijsbergsla, bleekselderij, tomaten, komkommer, mihoen/rijst/couscous en dat soort dingen.

Heb er geen vlees/vis uitgelegd, slaapkop..

Om het nog leuker te maken, ik eet geen varkensvlees, ik hou niet van aardappelen en/of stamppotten!

Daarbij, aangezien ik ook al laat in huis kom hoop ik dat iemand mij kan inspireren met een snelle, GEZONDE en naar mijn wensen aangepaste maaltijd? (Voor 1 persoon...)
Couscous maken, daarna, als het klaar is de tomaten erdoor heen en een beetje in de pan. Van de rest van de groente een salade maken. Dan in de pan beetje olijfolie en een beetje boter, dat laten smelten met een klein uitje en knoflook. Daar de garnalen in bakken en dan de garnalen op de couscous en daar de saus van de boter en olijfolie over heen gieten. Eetse!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Pastasalade met oa garnalen, tomaat, verse spinazie en knoflookdressing
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=434070

http://allrecipes.nl/rece ... ssalade-met-garnalen.aspx

zoiets?
Lekkere salade, daarbij die garnalen met een kant en klare rode curry en daar rijst bij doen.

Ik lust geen garnalen dus ik zou kipfilet doen, lekker met bloemkool door de curry heen of spercieboontjes. Heel snel te maken, ik maak het zelf vanavond. Op het pakje van Thai kitchen red curry is het zo met een paar minuutjes klaar. Het zal mij benieuwen, nog nooit gegeten. Twijfel of ik voor de bloemkool of de boontjes ga, heb ze beide.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Garnalen even wokken. Verse roerbakgroente / groente erbij.

En dan lekker een scheut conimex woksaus zoetzuur erdoro. Stukjes ananas erdoor.

Eten met mie of rijst.

Heel snel, heel gezond en prima te maken voor 1 persoon.
Lekker garnalen in de wokpan gooien en mie erbij doen en dan lekker chilisaus met wokgroenten :)!
haha gaby20..
Garnalen met wat rode peper (vers of uit een molentje) en knoflook in olijfolie bakken. Dit mengen met gekookte spaghetti. Beetje kaas eroverheen en klaar! Sla met eventueel tomaten erbij. Heerlijk en zo klaar!
Uitje snipperen en fruiten, twee eitjes erbij doen en helemaal stuk roeren (tot je van die fliebertjes krijgt), rood pepertje erbij, scheutje ketjapsaus (zoete) en verse groentes erbij (ik neem gewoon wat ik heb, het meeste kun je ook roerbakken) . Gekookte rijst toevoegen en je hebt een heerlijke vegetarische armelui's nasi.

ook leuk voor aan het einde van de maand, en je kunt naar eigen inzicht vanalles toevoegen.

Smakelijk eten straks
Bij die nasi van mij kun je die gepelde garnalen zó erbij kwakken!
Wauw, wat ontzettend fijn dat iedereen zo goed met me meedenkt :D

Ik heb al best lekkere dingen zien staan, zeker nu ik me bedenk dat ik ook nog bosui en paksoi in huis heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven