is bubble tea lekker ?

21-04-2012 14:44 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
er is een bubble-t bar geopend op een paar km afstand van mijn woonplaats.

nu heb ik morgen tijd om iets leuks te doen met mijn zoon en ik wilde daar eens bubble tea gaan drinken, we hebben immers ook een kortingsbon gekregen en we zijn er ook wel benieuwd naar.

wie heeft het al eens gedronken ? is het lekker of juist niet ?

ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Sushi is zalig maar volgens mij is dat hier in NL sowieso niet zo heel gek (aangezien we haring bv ook rauw eten)

Ondanks dat het mij niet zo heel erg lekker lijkt ben ik wel heel erg nieuwsgierig. Dus als er in mijn buurt zo'n bar geopend zou worden zou ik het wel gaan proeven. Wie weet verrast het wel. Ben benieuwd Princessetamtam wat jij en je zoon ervan gaan vinden.
ik doe morgen verslag !
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 15:25:

ik ben iig benieuwd poppyseed.Nog even een tip: zoals je ziet is het rietje best groot, dat is natuurlijk om de tapiocaballetjes op te kunnen zuigen. Zorg er voor dat je eerst de tapioca op hebt voordat de melk op is, anders kan je ze (denk ik) zo moeilijk opzuigen. En vergeet niet te kauwen!
Ik vind mezelf toch best goed in googlen, maar ik kan het niet echt vinden. A-fussion kom ik tegen maar di e hebben geen website waar je verder komt dan de startpagina. En bubble-bar oid maar die heeft maar 1 vestiging in Lutjebroek.
Het Viva forum is papaja.
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 15:19:

we zullen het zien, scamp.

sushi is toch ook populair geworden ? je weet maar nooit.

Oh maar ik vind het heerlijk hoor. Maar ik ben Japan gek en alles wat Japan is, is voor mij geweldig.

Ik vind de aarbei smaak heerlijk.
quote:poppyseed schreef op 21 april 2012 @ 15:28:

[...]

Nog even een tip: zoals je ziet is het rietje best groot, dat is natuurlijk om de tapiocaballetjes op te kunnen zuigen. Zorg er voor dat je eerst de tapioca op hebt voordat de melk op is, anders kan je ze (denk ik) zo moeilijk opzuigen. En vergeet niet te kauwen!thanks !
quote:scamp schreef op 21 april 2012 @ 15:31:

[...]

Oh maar ik vind het heerlijk hoor. Maar ik ben Japan gek en alles wat Japan is, is voor mij geweldig.

Ik vind de aarbei smaak heerlijk.

mijn zoon ook al !

van pokemon tot sushi, wat japans is vindt ie geweldig.
het is er 1 van deze keten nymphodora

http://www.bubbletbar.eu/

dat is geen keten in nederland, wel in duitsland, zo te zien
Je kunt ook zoeken op cendol , zo oud als de Aziatische wereld (dit lijkt mij er een slap aftreksel van). Cendol is het lekkerste wat er bestaat in mijn ogen (en mond...).
Tapioca, de hippe naam voor varkensvoer :P

Lijkt me wel geinig om eens te proberen trouwens, hoewel het drankje je me op zich helemaal niets lijkt. Zoetstoffen of vruchtenconcentraat mixen met thee en melk en gummiballetjes, je moet er maar op komen...
quote:lionlily schreef op 21 april 2012 @ 15:40:

Je kunt ook zoeken op cendol , zo oud als de Aziatische wereld (dit lijkt mij er een slap aftreksel van). Cendol is het lekkerste wat er bestaat in mijn ogen (en mond...).interessant !
quote:zazu_ schreef op 21 april 2012 @ 15:43:

Tapioca, de hippe naam voor varkensvoer :P

Lijkt me wel geinig om eens te proberen trouwens, hoewel het drankje je me op zich helemaal niets lijkt. Zoetstoffen of vruchtenconcentraat mixen met thee en melk en gummiballetjes, je moet er maar op komen...ach in sommige andere dranken zitten vast ook bijzondere ingredienten
Spannend! (Mist spontaan SNOR!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 21 april 2012 @ 15:46:

Spannend! (Mist spontaan SNOR!)hmmm ?
Bedankt tamtam

Die had ik gevodnen ja, die vestiging in Lutjebroek

Ben benieuwd wat jullie vinden.
Het Viva forum is papaja.
bubble thee? klinkt vies gelatine of tapoica... nee koffie verkeerd dan maar
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 15:45:

[...]

ach in sommige andere dranken zitten vast ook bijzondere ingredienten Oh, dat geloof ik direct hoor. En deze zou ik ook proberen, alleen denk ik wel dat het helemaal niets voor mij is. Bovendien is het ingrediënt niet bijzonder, zit ook gewoon in kroepoek enzo, alleen leuk weetje dat het ook varkensvoer is
quote:NymphadoraTonks schreef op 21 april 2012 @ 15:52:

Bedankt tamtam

Die had ik gevodnen ja, die vestiging in Lutjebroek

Ben benieuwd wat jullie vinden.

ah zo ok !

ik ook !
quote:girlxxx schreef op 21 april 2012 @ 15:53:

bubble thee? klinkt vies gelatine of tapoica... nee koffie verkeerd dan maar dat vind ik ook lekker !
Lijkt me leuk. lekker weet ik nog niet.

Maar super dat je zoiets met je 10-jarige zoon doet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mango green bubbletea!
Ik vind het wel lekker Bubble Tea maar het hangt ook af van de smaak en de combinatie. Je hebt namelijk zoveel verschillende combinaties en soorten.
quote:Gatti schreef op 21 april 2012 @ 15:58:

Lijkt me leuk. lekker weet ik nog niet.

Maar super dat je zoiets met je 10-jarige zoon doet.heb er nu al zin in, dat is toch ook al iets.
quote:closednote schreef op 21 april 2012 @ 16:01:

Ik vind het wel lekker Bubble Tea maar het hangt ook af van de smaak en de combinatie. Je hebt namelijk zoveel verschillende combinaties en soorten.ik ga voor flink zoet, dat is zeker.
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 16:01:

[...]

heb er nu al zin in, dat is toch ook al iets. Ik zou er ook voorpret bij hebben. Leuk ook dat je zoon in is voor nieuw eten/drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven