Jamie Oliver Flavour Shaker

02-10-2012 19:00 16 berichten
Vanmiddag zag ik bij de Intratuin dit artikel liggen mét flinke korting.

Is het écht een nuttig apparaat in de keuken, wat doen jullie er mee, of is het na een half jaar achter in de keukenkast terecht gekomen.

Met de korting was ie nu rond de 20 euro.
Hoe ziet het eruit dan?

en wat kun je er mee?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is er ooit wel eens een topic over geweest en was de conclusie dat ie te duur was voor wat ie deed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kun je niet beter een grote vijzel kopen?
Linkje:

http://www.jamie-olivers- ... .aspx?Id=31&CategoryId=13

Het is volgens mij een plastic container waar je azijn/olie in kan doen met een keramieken bol die de kruiden kneust.
http://www.youtube.com/watch?v=8m_gerXr8DA

Dit is hem.

http://www.jamieoliverkoo ... ie-oliver-flavour-shaker/

En dit kan je er mee.
Ja die heb ik! En ik gebruik hem erg vaak ja
Het kost nu alsnog 20 euro, daarom de vraag of het nuttig is, of achter in de keukenkast terecht komt. Wie heeft er ervaringen mee?
Ziet er mooi uit en reuze handig...als je normaal ook kruiden stampt enzo.

Een dressing mixen kun je ook gewoon in je maatbeker doen.

Leuk hebbeding wat bij mij na 2x gebruiken in de kast zou staan stof vangen.
Grappig ding!

Dat doe ik hier mee:

Had trouwens precies dezelfde overweging als jij destijds. Hij kostte toen volgens mij 30 euro ofzo? Echt belachelijk veel. Maar goed ik twijfelde of ik hem wel of niet wilde aanschaffen en zei dat tegen een vriend van me. Die had hem dus achterin de kast liggen! Ik heb zijn exemplaar meegekregen. En dat is al jaren geleden dus achteraf ja, had ik hem zelf ook gekocht.
Ik overweeg het om als cadeau te geven tijdens de kerstdagen.

Met de korting was het wel super aantrekkelijk.
quote:deathbychocolate schreef op 02 oktober 2012 @ 19:20:

... en zei dat tegen een vriend van me. Die had hem dus achterin de kast liggen! Ik heb zijn exemplaar meegekregen. En dat is al jaren geleden dus achteraf ja, had ik hem zelf ook gekocht.Door jouw reactie dacht ik: Marktplaats!!!!
Ja ik kan me voorstellen dat als je m achterin de kast mikt, je z'n bestaan vergeet. Ik maak zo goed als iedere dag een salade bij het eten en voor de variatie maak ik verschillende dressings. Vaak met verse kruiden erin en die bal kneust de kruiden goed. Dat mik ik dan dus allemaal in die shaker en hopla. Staat bij mij dus ook op het aanrecht (in m'n verder erg opgeruimde keuken haha)
Ik heb alles van Jamie!
Oh die, die heb ik ook. Ik noem 'm mijn barbapappa! Ik vind 'm wel erg handig hoor! Met mijn polsblessure veel minder kracht nodig dan met de vijzel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven