Japans eten in/nabij Amsterdam
vrijdag 22 januari 2010 om 20:55
Beste mensen,
Ik wil morgen Japans gaan eten en dan ook echt goed Japans eten Hoeft niet perse een ster te hebben maar mag wel, mag duur, mag goedkoop, mag zeedijk, mag Okura, mag een fantastsiche inrichting hebben maar als het lekker is en take away ook prima. Als het eten er maar fantastisch is.
Wie heeft de gouden tip waar ik mijn lief mee naartoe neem?
Groetjes
Tjeempie
Ik wil morgen Japans gaan eten en dan ook echt goed Japans eten Hoeft niet perse een ster te hebben maar mag wel, mag duur, mag goedkoop, mag zeedijk, mag Okura, mag een fantastsiche inrichting hebben maar als het lekker is en take away ook prima. Als het eten er maar fantastisch is.
Wie heeft de gouden tip waar ik mijn lief mee naartoe neem?
Groetjes
Tjeempie
vrijdag 22 januari 2010 om 20:59
vrijdag 22 januari 2010 om 21:19
www.eet.nu
kun je zoeken op soort restaurant en op plaats.
Met vaak veel recenties van klanten.
Ik vind het een supersite!
kun je zoeken op soort restaurant en op plaats.
Met vaak veel recenties van klanten.
Ik vind het een supersite!
vrijdag 22 januari 2010 om 21:40

vrijdag 22 januari 2010 om 23:03
vrijdag 22 januari 2010 om 23:08
Thanks ladies, ik ga morgen eens even websites aflopen en kijken wat erbij komt. Wel weet ik dat in het Okura twee japanse restaurants zitten, welke is beter en waarom?
Ook alle andere restaurants ga ik even googlen
Overigens zag ik net het gouden huis in Almere voorbij komen, deze ligt niet aan het weerwater. Aan het weerwater zit een Tl verlichting Wok. Prima vodsel voor de " ik heb geen zin om te koken, lets grab a bite" trek maar kwalitatief niet echt heel hoogstaand. Goudenhuis heb ik ooit Chinees gegeten en dat was wel goed.
Is er iemand bekend met de japanner in Amstelveen?
*honger* !
Ook alle andere restaurants ga ik even googlen
Overigens zag ik net het gouden huis in Almere voorbij komen, deze ligt niet aan het weerwater. Aan het weerwater zit een Tl verlichting Wok. Prima vodsel voor de " ik heb geen zin om te koken, lets grab a bite" trek maar kwalitatief niet echt heel hoogstaand. Goudenhuis heb ik ooit Chinees gegeten en dat was wel goed.
Is er iemand bekend met de japanner in Amstelveen?
*honger* !