Kenners gezocht voor restauranttip Nijmegen en directe omg.

25-10-2009 18:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er wellicht mensen hier te vinden die uit Nijmegen of omgeving komen en mij advies kunnen geven voor leuke restaurantjes in de omgeving? Heb geen specifieke voorkeur voor type restaurant of prijs. BIj voorkeur niet poepie sjiek dat je in gala moet (bij wijze van), maar hoeft ook weer geen eetcafe achtig te zijn.

Alvast heeel erg bedankt !
Onlangs heerlijk gegeten bij Heertjes. Verrassingsmenu met heerlijke wijnen, attente bediening en lekkere amuses en hapje tussendoor. Niet erg goedkoop, maar zeker een aanrader!

Mijn favo Italiaan is Merano in de Lange Hezelstraat. Superpasta's en echt Italiaans.
Restaurant Het Savarijn is erg goed. Goede beoordelingen in culinaire tijdschriften. Goede bediening en nog beter eten. Niet te sjiek, maar zeker geen eetcafé. www.savarijn.nl
bezzzz wijzigde dit bericht op 30-10-2009 15:42
Reden: website toevoegen
% gewijzigd
quote:Bezzzz schreef op 30 oktober 2009 @ 15:39:

Restaurant Het Savarijn is erg goed. Goede beoordelingen in culinaire tijdschriften. Goede bediening en nog beter eten. Niet te sjiek, maar zeker geen eetcafé. www.savarijn.nlDank je wel! Ziet er goed uit!
Koks&Ko is ook erg leuk, zit aan de Graafseweg. Ik heb ook ooit heel lekker gegeten in een vrij chique restaurant in Berg&Dal, maar ik kan dat nu niet meer vinden.. Was héérlijk!
Bedankt voor de tips!

Het is Savarijn geworden. Ik zal nog even laten weten hoe het was, maar dat duurt nog een weekje.
ik werk bij een van de restaurants die hier is genoemd :D

heel leuk! maar ga hem niet noemen ivm herkenning.

Nijmegen vind ik heel erg veel leuke restaurantjes hebben!!!

een aantal die er nog niet genoemd zijn:

Isabel (zelfde eigenaar als heimwee), Eten en Drinken (heel goedkoop eetcafe, maar super leuk), Vesters (redelijk sjiek), Plaats 1 (is al wel genoemd, maar helemaal geweldig), nieuw is La Vie en Rouge (nog niet geweest, maar hier eet je alleen tournedos en kreeft), De Spil, De Bok, Staps, De Grut, Klinkklaar.

Savarijn is ook heel lekker eten aine! Ben benieuwd wat je er van vond.
haha als je bij weetjewel werkt krijg je een compliment. Mijn man vond de dames érg leuk, vlot en aantrekkelijk. Ik kon hem geen ongelijk geven, geweldige bediening en eten!
IJssalon Merano in de Lange Hezelstraat...geweldige pasta's, zachte prijzen in een typische mom & pop-restaurantje...alleen dat la Mamma alles aan de kinderen heeft overgedragen. Heerlijk. Simpel. Eerlijk.

Mangerie Heertjes. Knus. Suprise-menus. Heerlijk eten. Niet al te chique, maar ook niet eetcafé niveau.

De reeds genoemde Odessa is inderdaad ook erg leuk en eten is ook goed. Organiseert ook vaak jazz-sessies en tango-avonden. Moet je wel mee rekening mee houden als je van rustig dineren houdt.

In de hogere klasse is le Marron in Malden absoluut een aanrader! Misschien niet gek om er nu al van te gaan genieten voordat meneer Michelin langskomt (geruchten doen al de ronde...)

Verder ook Het Savarijn, Chalet Brakkenstein en Restaurant Vesters...

En de beste Griek van heel Nederland is Gyros in de Hertogstraat! Is gewoon een cafetaria, maar ALLEEN Grieks eten (geen doner of shoarma of pizza hier). Pita gyros is abolute aanrader! Weinig zitplaatsen. Ideaal afhaal-adresje hier in Nijmegen!

Succes!
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Nou ik zou nog even laten weten hoe restaurant Het Savarijn beviel. In één woord: HEERLIJK! Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening en leuke ambiance.

5- gangen surprisemenu voor mijn ouders en 5 vegetarische gangen voor mij. En dat deed niet voor elkaar onder.

Bedankt voor de tip!
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 06-11-2009 16:53
Reden: Aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven