Kerstlunch met kinderen omgeving Utrecht

16-10-2019 18:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een gezellig restaurant in de omgeving van Utrecht waar je met kerst kan lunchen. Liefst niet al te duur, als je a la carte kan bestellen zou dat fijn zijn. Er zijn ook kinderen bij. WIe kan me iets aanbevelen?
Alle reacties Link kopieren
Kameryck? Bij een beetje fatsoenlijk weer kunnen de kinderen buiten rondlopen. Er is ook een kinderboerderij bij.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Kloosterhoeve Harmelen

(Het dorp en restaurant waar de 12 van Oldenheim is opgenomen)
Alle reacties Link kopieren
* KortJak in Harmelen
* Het wapen van Haarzuijlens
Alle reacties Link kopieren
Vandervalk is kindvriendelijk en betaalbaar
poldervrouw schreef:
16-10-2019 18:49
Vandervalk is kindvriendelijk en betaalbaar
Maar met kerst niet a la carte toch voor de lunch?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er maar weinig restaurants met Kerst open zijn voor de lunch. Het is met Kerst nu eenmaal zo dat de meeste mensen thuis het traditionele kerstontbijt of de kerstbrunch gebruiken, en hooguit buiten de deur gaan voor het diner. Veel restaurants zijn dan ook pas vanaf 17.00 uur open ofzo, de tijd overdag gebruiken ze om de geboekte kerstdiners voor te bereiden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-10-2019 19:01
Ik denk dat er maar weinig restaurants met Kerst open zijn voor de lunch. Het is met Kerst nu eenmaal zo dat de meeste mensen thuis het traditionele kerstontbijt of de kerstbrunch gebruiken, en hooguit buiten de deur gaan voor het diner. Veel restaurants zijn dan ook pas vanaf 17.00 uur open ofzo, de tijd overdag gebruiken ze om de geboekte kerstdiners voor te bereiden.
Niet altijd waar hoor. Veel restaurants hebben ook een “ zitting” van 13:00-16:30 dus dan kan je ook het kerstdiner bestellen. Wij hebben dat met mijn familie nl al een paar keer gedaan.
Maar ik weet niet of dat a la carte kan, bij ons waren het dus wel vaste menu’s waar je alleen kon kiezen uit vlees of vis bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
16-10-2019 18:28
Kloosterhoeve Harmelen

(Het dorp en restaurant waar de 12 van Oldenheim is opgenomen)
Is dat leuk en is het eten goed?
pejeka schreef:
16-10-2019 19:01
Ik denk dat er maar weinig restaurants met Kerst open zijn voor de lunch. Het is met Kerst nu eenmaal zo dat de meeste mensen thuis het traditionele kerstontbijt of de kerstbrunch gebruiken, en hooguit buiten de deur gaan voor het diner. Veel restaurants zijn dan ook pas vanaf 17.00 uur open ofzo, de tijd overdag gebruiken ze om de geboekte kerstdiners voor te bereiden.
Er worden best veel kerstbrunches aangeboden voor kerst!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
16-10-2019 18:56
Maar met kerst niet a la carte toch voor de lunch?
Ik vind van wel: http://kloosterhoeve.nl/kerst/#4

Wel buffet, maar ze krijgen daarover veel complimenten. Mn dochter werkt er.
because wijzigde dit bericht op 16-10-2019 19:14
17.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.kidsproof.nl/mobile/utrecht ... en-utrecht

Dit gaat over 2018, maar wellicht kun je op hun websites kijken of ze het in 2019 ook doen?
Alle reacties Link kopieren
GelaarsdeKat schreef:
16-10-2019 19:06
Is dat leuk en is het eten goed?
Ja is lekker.
Alle reacties Link kopieren
Het is de Kloosterhoeve geworden, bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven