Kindvriendelijk restaurant in Amsterdam

02-02-2010 15:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik vrij bekend met leuke restaurants in Amsterdam, maar echt kindvriendelijke weet ik zo snel niet te vinden.

Mijn zusje komt met haar man en kinderen binnenkort naar Amsterdam. We willen dan ergens gaan eten. De bedoeling is dat we vrij vroeg komen, zodat ze rond 9 uur weer weg kunnen (in verband met slapen kind en lange reistijd die ze nog hebben).

Ze hebben twee kinderen een baby (die gewoon slaapt, maar waarvoor wel een plek voor de kinderwagen moet zijn), en een dreumes. Goed opgevoed, maar die rond een uur of 9 wel wat jengelig kan zijn door moeheid.

Lang verhaal kort: ik ben op zoek naar een restaurant waar we de andere gasten niet tot last zijn, maar waar we ook niet worden weggekeken. Kinderen thuislaten is geen optie.
Restaurant Moeders en Restaurant Praq (wel in ouderkerk a/d amstel...)
Maar Moeders heeft niet echt ruimte voor de kinderwagen toch?
Café Restaurant Amsterdam, daar komen zoveel kinderen dat je zeker niet wordt weggekeken. In het weekend blijven kinderloze mensen (ikzelf) zelfs weg, omdat het zoo ontzettend kinderrijk is, dus daar kun je zeker terecht!
wat houd kindvriendelijk in ?
Er is een nieuwe in A'dam speciaal voor ouders met kinderen. Worden ze ook nog bezig gehouden. Weel alleen helaas niet meer hoe die heet. Misschien even googelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Katja schreef op 02 februari 2010 @ 15:21:

wat houd kindvriendelijk in ?

Nou, ik bedoelde eigenlijk te zeggen: niet zo'n restaurant waar je met een klein jengeltje al direct de zaak wordt uitgekeken door personeel en andere gasten.

Mijn neefje is goed opgevoed, maar ik denk dat hij zo rond half 9 wel wat jengelig/zeurderig wordt.

Restaurant Amsterdam zal ik voorleggen, is inderdaad een goede optie, maar zijn we al eerder geweest en zwager vond het daar niet helemaal geweldig. Maar goed. Misschien moet hij ook maar niet zeuren.
Ga anders Dauphine, is in het weekend ook best kind-minded en een tikje meer upscale dan Cafe Amsterdam...
Pannenkoekenboot. Nog leuk varen ook. En je hebt verschillende arrangementen. Dacht ook met onbeperkt pannenkoeken eten.

http://www.pannenkoekenboot.nl/
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tis trouwens "moeders mooiste" die ik bedoelde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moeders mooiste en Dauphine ga ik even op Googlen.

Pannekoekenboot is geen optie. Ik ben daar ooit geweest en vond het verschrikkelijk. Slechte service, slechte pannenkoeken. En als ik mijn familie daarmee naar toe neem, komen ze echt nooit meer.
quote:mylenevalerie schreef op 02 februari 2010 @ 15:49:

Pannenkoekenboot. Nog leuk varen ook. En je hebt verschillende arrangementen. Dacht ook met onbeperkt pannenkoeken eten.

http://www.pannenkoekenboot.nl/Dat is een kinderhel MV, net weer wat anders dan een 'kindvriendelijk restaurant"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wij zijn met Kerst naar de nieuwte vestiging van Humpreys gegaan, met ons zoontje en nog 9 man. Op zich prima. We konden voor de deur parkeren en ze hebben van die opzet stukjes voor op de stoelen, met tuigje.

Klein/groot nadeel ( maar typerend voor alle Humpreys vestigingen ) geen verschoontafeltje...onze kleine lag dus op de wcpotdeksel.
Kinderrestaurants
.
quote:Very Cherry schreef op 02 februari 2010 @ 15:59:

[...]

Dat is een kinderhel MV, net weer wat anders dan een 'kindvriendelijk restaurant" Ik was ook niet van plan daar te gaan eten met al die vele kinderen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
.
Mr. Nilson zal ook worden gegoogled.

Een kinderrestaurant is geen optie. Zowel zwager als ik houden van kwalitatief goed eten.

Met kindvriendelijk bedoel ik eigenlijk met name een restaurant waar je met kinderen niet wordt weggestuurd en tegelijkertijd de andere gasten niet tot last bent (zou ik niet fijn vinden).

Blij met jullie suggesties tot nu toe!
quote:winnendlot schreef op 02 februari 2010 @ 16:02:

Klein/groot nadeel; geen verschoontafeltje...onze kleine lag dus op de wcpotdeksel.Klein, dus. Denk niet dat ie traumabehandeling nodig zal hebben.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik bedoelde het meer in de zin van...Groot restaurant, grote keten, ruimte genoeg, wat is dan een klaptafeltje aan de muur.
Bedoel je echt Amsterdam binnen de ring? Want anders zou ik je aanraden naar Bloem op IJburg te gaan. Geweldig Italiaans restaurant (echt kwalitatief zeer goed eten), goed ingericht op kinderen maar zeker ook heel leuk zonder kinderen.
Als je nu al weet dat het kind rond een uur of half negen wat jengelig wordt, waarom ga je dan niet wat vroeger naar het restaurant zodat je tegen die tijd weer naar huis kunt?
Hotel de Goudfazant in Amsterdam Noord! Even met het pontje over vanaf CS, (of vlakbij parkeren, kan ook gratis) heerlijk eten, grote speelruimte voor kinders, en echt, echt lekker eten

Prachtig uitzicht op het water en niet duur: 30,50 voor een driegangenmenu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven