kippenpoten met..??
maandag 22 maart 2010 om 15:55

maandag 22 maart 2010 om 16:25
quote:nazife schreef op 22 maart 2010 @ 16:21:
ik vind het niet zo succesvol met pasta eigenlijk. daar gebruik ik liever kipfilet voor.
Ik koop nooit meer kipfilet.
Liever kippenpoten die ik zelf ontbeen.
Dat vlees is veel lekkerder dan kipfilet.
Soms ook kippenpoten koken, vel er af, vlees van de botten halen, klein snijden. En dat vlees bakken voor door de nassi of de bami.
Smaakt echt veel lekkerder dan kipfilet.
En het is vaak veel goedkoper.
ik vind het niet zo succesvol met pasta eigenlijk. daar gebruik ik liever kipfilet voor.
Ik koop nooit meer kipfilet.
Liever kippenpoten die ik zelf ontbeen.
Dat vlees is veel lekkerder dan kipfilet.
Soms ook kippenpoten koken, vel er af, vlees van de botten halen, klein snijden. En dat vlees bakken voor door de nassi of de bami.
Smaakt echt veel lekkerder dan kipfilet.
En het is vaak veel goedkoper.
maandag 22 maart 2010 om 17:40
maandag 22 maart 2010 om 17:50
Oh lekker! Wij stoven ze met paprika's en tomaten en ui en champignons in bouillon. Smeren kip in met oa kaneel, knoflook etc en dan lekker sudderen. Heerlijk met notenrijst en een frisse salade. (gaat op het lijstje 'snel-weer-maken').
Anders maak ik ze gewoon in de pan en eet erbij gekookte aardappels en groente/ patat en sla.
Anders maak ik ze gewoon in de pan en eet erbij gekookte aardappels en groente/ patat en sla.
donderdag 25 maart 2010 om 17:32
Wij eten ze met van alles! Maar mijn favoriet is met:
Couscoussalade (munt, peterselie, bosui, pistachenootjes en feta). Dressing van honing, citroen en olie.
Groententajine van wortel, aardappel, paprika, rozijnen, citroenrasp en ras el hanout kruiden.
Turks brood met zelfgemaakte tzatziki (griekse yoghurt, veel knoflook, verse peterselie, geraspte komkommer en citroensap).
Erbij de kippenpoten (die je eerst insmeert met olie en ras el hanout kruiden en afbakt in de oven op 180 graden voor een half uur).
Eet smakelijk!
Couscoussalade (munt, peterselie, bosui, pistachenootjes en feta). Dressing van honing, citroen en olie.
Groententajine van wortel, aardappel, paprika, rozijnen, citroenrasp en ras el hanout kruiden.
Turks brood met zelfgemaakte tzatziki (griekse yoghurt, veel knoflook, verse peterselie, geraspte komkommer en citroensap).
Erbij de kippenpoten (die je eerst insmeert met olie en ras el hanout kruiden en afbakt in de oven op 180 graden voor een half uur).
Eet smakelijk!
donderdag 25 maart 2010 om 17:39