korstje op ovenschotel zonder kaas.

woensdag 10 maart 2010 om 15:59
Ik ben een ovenschotel aan het maken, laagje prei, gehakt, aubergines, tomaat, aardappels. Nu moet er als laatste een laagje aardappelen en daaroverheen geraspte kaas voor het korstje.
Nu lust ik geen kaas word al misselijk als ik er naar kijk.
Maar hoe krijg ik nu een korstje in de oven. Kan toch niet die aardappelen zonder iets in de oven zetten. Wie o wie kan me helpen.
Nu lust ik geen kaas word al misselijk als ik er naar kijk.
Maar hoe krijg ik nu een korstje in de oven. Kan toch niet die aardappelen zonder iets in de oven zetten. Wie o wie kan me helpen.

woensdag 10 maart 2010 om 16:03
Je kan prima aarappellen zonder iets in de oven zetten hoor, misschien een beetje olijfolie erover voor een mooi bruin effect.
Maar als je echt een korstje wilt kan je paneermeel (of een verkruimeld beschuitje) met wat klontjes boter erop doen, maar of dat ook echt past bij de rest van het gerecht?
Lust je ook geen mozerella? Dat kan er nl. ook op voor een korstje.
Maar als je echt een korstje wilt kan je paneermeel (of een verkruimeld beschuitje) met wat klontjes boter erop doen, maar of dat ook echt past bij de rest van het gerecht?
Lust je ook geen mozerella? Dat kan er nl. ook op voor een korstje.
woensdag 10 maart 2010 om 16:05
quote:MissMD schreef op 10 maart 2010 @ 16:03:
Je kan prima aarappellen zonder iets in de oven zetten hoor, misschien een beetje olijfolie erover voor een mooi bruin effect.
Lust je ook geen mozerella? Dat kan er nl. ook op voor een korstje.Aarappellen? Is dat een werkwoord?
Lust je ook geen mozerella? Dat kan er nl. ook op voor een korstje.Aarappellen? Is dat een werkwoord?

dinsdag 16 maart 2010 om 11:41
ik deed altijd paneermeel met een paar klontjes boter, maar de boter verspreidde zich nooit zo mooi tussen de paneermeel, dus de helft werd mooi bruin en de andere helft wat minder...
Nu smelt ik de klontjes boter eerst, waarna ik de paneermeel daar doorheen meng. Dat mengsel doe ik dan op mijn ovenschotel. Zo wordt het hele laagje paneermeel mooi bruin.
Nu smelt ik de klontjes boter eerst, waarna ik de paneermeel daar doorheen meng. Dat mengsel doe ik dan op mijn ovenschotel. Zo wordt het hele laagje paneermeel mooi bruin.