kwarktaart aardbei

01-07-2010 15:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je verse stukjes aardbei onder een pak kant en klare aardbei kwark doen? Of word het dan prut? Als garnering wil ik in ieder geval gebruiken.
Jahoor, kan. Alleen wel een beetje afdrogen voor je ze er door doet. Is trouwens wel heel lekker!
Ik maak errug vaak kwarktaart (slechte combi oven waar geen één cake het zal overleven) en ik dénk als je de aarbeien droogdept dat het wel zou moeten lukken. Ik had laatst besloten de kwark met de hand te mixen i.p.v. de staafmixer. Was een beetje erg dun van structuur maar toch is hij goed dik en smeuig geworden! Ik ga het ook eens proberen!
quote:Pepermint_Patty schreef op 01 juli 2010 @ 15:23:

Jahoor, kan. Alleen wel een beetje afdrogen voor je ze er door doet. Is trouwens wel heel lekker!He, ben weer mosterd...
Het trouwens met alle soorten fruit, alleen niet met ananas, daar schijnt een soort enzym in te zitten wat ervoor zorgt dat de kwark niet stijf word.

Enne, mosterd is niet lekker bij een kwarttaart! :D
ananas en kiwi, het kan wel met dat fruit maar dan moet je het eerst koken of uit blik gebruiken
aardbeien is juist erg lekker
Ik heb het pas met perziken geprobeerd en dat lukte prima!
Met perzik doe ik altijd al! Vinden ze hier gruwelijk lekker! Ik ga het proberen met de aardbeien er door heen. Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven