Lamsbiefstuk bruin uit verpakking

12-05-2019 17:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij mijn ouders thuis en we willen net het eten opzetten. Mijn moeder heeft lamsbiefstuk bij de Aldi gehaald, wat bruin uit de verpakking komt. Het is mooi rood van binnen. Het is vanmorgen uit de vriezer gehaald. Het ruikt nog goed, maar het is gekruid, dus dat zegt niet veel. Zouden jullie het nog eten?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-05-2019 19:05
Nou ja, dat lammetje was al dood he. Het is nou niet alsof ze het beestje ter plekke hebben geslacht en in de vuilnisbak geworpen.
Tja als we zelf moetenslachten waren er echt wel meer vegetariërs......vlees van jonge dieren , ik vind het zo zielig. Maar ik eet al jaren helemaal geen vlees meer.
Alle reacties Link kopieren
Wow
Vlaginvaas schreef:
12-05-2019 20:01
Tja als we zelf moetenslachten waren er echt wel meer vegetariërs......vlees van jonge dieren , ik vind het zo zielig. Maar ik eet al jaren helemaal geen vlees meer.
Ik eet ook geen vlees. Maar om nou iedere vleeseter huilend voor moordenaar uit te maken gaat me een beetje te ver.
Alle reacties Link kopieren
Dit vlees van de aldi is bruinig door de marinade.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel goed bestorven zijn. Vlees van bepaalde dieren moet altijd eerst een poos besterven want daar wordt het lekkerder van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier staat een beschrijving: https://nl.wikipedia.org/wiki/Besterven
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Doodslag dan.
TO weet dat er een lammetje wordt vermoord (ja, met voorbedachte rade) en koopt/eet dat lammetje op dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven