lamskoteletjes

10-12-2009 17:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier 3 lamskoteletjes en een grillpan, hoe kan ik ze het best bereiden, hoe lang en wanneer zout peper etc.?
Hummm ik gooi ze meestal in een plastic zak met rozemarijn, tijm, peper, zout en rode wijn en dan marineren in de vriezer. Nu zou ik het gewoon in een schaal doen en dan minimaal een uur marineren.

Of kotelletjes insmeren met kruidenboter, kruiden met peper en zout en zo hop op de grill.
Van tevoren insmeren met peper, zout, knoflook en stroop ( diezelfde als van de pannenkoeken, ja echt waar). minuut of tien op niet al te hoog vuur.
oeh dat klinkt lekker! Bedankt !
quote:Beautiful schreef op 10 december 2009 @ 17:52:

Van tevoren insmeren met peper, zout, knoflook en stroop ( diezelfde als van de pannenkoeken, ja echt waar). minuut of tien op niet al te hoog vuur.Hé dat kende ik nog niet.....
Van Ron Blaauw persoonlijk, ik geloofde het niet eens. Maar toch geprobeerd en ik vind het net dat beetje meer geven.
Lamskoteletjes zijn erg lekker op de bbq, met bijvoorbeeld herbes de Provence.
Daar is het ook lekker weer voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja he.
quote:Zamirah schreef op 10 december 2009 @ 18:53:

Ja he.Of zit jij ook down under zoals iedereen hier geloof ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier krijg ik nou honger van

*die tip met die stroop ga ik uitproberen*
Mmm, lekker marineren en dan grillen!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven