Lekker eten omgeving Paradiso Amsterdam

11-11-2019 19:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai, binnenkort ga ik met mijn man naar een concert in Paradiso. We willen voor die tijd iets eten, het liefst in de buurt van Paradiso. Hebben jullie nog leuke suggesties? Liefst beetje iets romantisch, voorkeur voor Italiaanse keuken :D
'Happiness is only real when shared'.
Oh ik wou zeggen wagamama maar dat is niet zo romantisch. Ik pass.
Alle reacties Link kopieren
De klos. Ook niet romantisch maar wel heerlijk!
Jamie-Lee schreef:
11-11-2019 19:16
De klos. Ook niet romantisch maar wel heerlijk!
Oh daar wordt mijn man heel gelukkig van. Wij hebben een keer een romantisch weekend gepland rond de klos: eerst de klos, dan met je bolle pens naar de film, uitbuiken en geen actie want buik vol vlees. Volgende dag een bescheiden soep van de Thai en hoppa.
Maar als het een wild concert is kan de klos misschien wel in combi met The Happy Night?
Cafe George Leidsegracht? Maar is meer Frans dan Italiaans.
De Klos staat volgens mij in iedere toeristengids.
Alle reacties Link kopieren
Bojo!
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
11-11-2019 19:44
Bojo!
Oh sorry, ik zie nu pas dat je Italiaans wil en Bojo is Indonesisch. Maar wel echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Castell

https://www.castellamsterdam.nl/

Wel even reserveren
Alle reacties Link kopieren
Hardrock Café is ook altijd prima
forsyth schreef:
11-11-2019 19:21
Cafe George Leidsegracht? Maar is meer Frans dan Italiaans.
Er is een Italiaanse vestiging van op de Stadhouderskade Giorgio’s Cafe, ook niet ver van Paradiso. Ik heb daar alleen 2x ontzettend slecht gegeten, dus ik zou dat niet aanraden.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 19:54
2.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
11-11-2019 19:45
Oh sorry, ik zie nu pas dat je Italiaans wil en Bojo is Indonesisch. Maar wel echt een aanrader!
Dat heeft de voorkeur maar als het er leuk uit ziet dan mag een andere keuken ook :) We zijn net op vakantie naar Indonesië geweest dus ben wel ff klaar met dat voedsel, anders dan had dat zeker een optie geweest :P
'Happiness is only real when shared'.
Golden Temple, Utrechtsestraat
Alle reacties Link kopieren
Cafe de Koe in de Marnixstraat, geen italiaans maar wel lekker, betaalbaar, gezellig en vlakbij.
Nitflex schreef:
11-11-2019 19:53
Er is een Italiaanse vestiging van op de Stadhouderskade Giorgio’s Cafe, ook niet ver van Paradiso. Ik heb daar alleen 2x ontzettend slecht gegeten, dus ik zou dat niet aanraden.
O grappig, ken ik niet.

persoonlijk zou ik voorafgaand aan een concert niet zwaar gaan tafelen met heel veel vlees (Klos) of rijst of pasta, maar anderen hebben daar misschien minder moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Tapas bij granada in de leidse kruis. Niet heel romantisch wel erg lekker. De klos is super maar dan zit je wel VOL :D
Als je na het eten nog even wil lopen dan is de castillio misschien wat. Bij het rembrantplein (hoek vijzel) en met open haardvuur.
Portugalia op de Kerkstraat, is Portugees eten. Ben ook weleens bij Dubbel op de Lijnbaansgracht geweest, dat is meer eetcafé.
Een goede Italiaan daar in de buurt weet ik niet. Eventueel in de Vijzelstraat, daar zit een fijne osteria (al Bàcaro) maar misschien vind je dat al te ver lopen.
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
11-11-2019 20:11
Tapas bij granada in de leidse kruis. Niet heel romantisch wel erg lekker. De klos is super maar dan zit je wel VOL :D
Als je na het eten nog even wil lopen dan is de castillio misschien wat. Bij het rembrantplein (hoek vijzel) en met open haardvuur.
Nee, Granada niet doen. Die lui zijn oplichters die goedkoop vlees verkopen voor duur. Castilio is een beter idee.

De Koe is leuk, en in dat stukje Marnixstraat zit ook nog een prima Italiaan.

Trouwens, de hele Leidsebuurt stikt van de Italianen. ;-)
Ponte Arcari op de Herengracht.
VergeetachtigeJan schreef:
11-11-2019 19:51
Hardrock Café is ook altijd prima
Nee joh, dat is vreselijk. Het eten en het publiek dat er komt is niet best.
Geen Italiaan, maar wel een aanrader: Harmsen op de Utrechtsestraat.
En Ku Kitchen in die straat.
Hatchi schreef:
11-11-2019 20:26
Nee joh, dat is vreselijk. Het eten en het publiek dat er komt is niet best.
Ja, dan kun je inderdaad beter naar de burger king gaan. Het is ook niet goedkoop ofzo.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 22:05
Reden: Verkeerd gequote.
20.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De Italiaan is gezellig en redelijk goeie pizza’s mocht je dat willen. 10 mis lopen van leidseplein. Palladio Elandsgracht is klein kwartiertje.
Hatchi schreef:
11-11-2019 20:26
Nee joh, dat is vreselijk. Het eten en het publiek dat er komt is niet best.
Ik moest ook even rillen.
Alle reacties Link kopieren
Lang niet geweest maar 'de Koe' was idd altijd leuk vond ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven