Lekker met een pakje of zakje

15-07-2018 17:13 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat koken met verse ingrediënten en zelf toegevoegde specerijen gezonder is.
Minder zout.
En vaak net zo gemakkelijk en snel klaar.
Maar daar gaat dit topic dus niet over.

In de vakantie, en zeker met dit warme weer, eten wij wel eens een gerecht met 'een pakje of zakje'.
De taco's van Knorr Wereldgerechten zijn hier wel één van de favorieten.
En ook de Honig macaroni ovenschotel (kip, mozzarella, tomaat) staat nog wel eens op het menu.

Ik ben benieuwd welk gerecht met een pakje of zakje jij lekker vindt.
Sue-Heck schreef:
15-07-2018 17:27
Nee, gediskwalificeerd! Veel te gezond :-D
Hahahahaha zitten ook zakjes bij? :A:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-07-2018 17:38
Een TVP, want ik ben te lui om zelf mixen samen te stellen uit allerlei verschillende zakjes (want dan schijnen zakjes wél te mogen..)
Ja dat begrijp ik ook nooit. Alle kruiden zitten in zakjes toch? Nou ja, behalve de verse dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind sommige pastasauzen in pot sowieso wel lekker. Zoals de Sugocasa Tradizionale van Grand Italia en de Formaggio pastasaus van dat merk. En de Tradizionale van Spagheroni.

Zie nu ook dat ze romige pastasaus uit een zak van Bertolli hebben, dat lijkt me ook wel wat. Meestal zelfgemaakte pastasaus in de vriezer maar af en toe vind ik zo'n pot echt lekker.
De burrito's van Knorr wereldgerechten. Zoooooo lekker!
Alle reacties Link kopieren
M_W schreef:
15-07-2018 17:44
Hahahahaha zitten ook zakjes bij? :A:
Nou vooruit :biggrin:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-07-2018 17:45
Ja dat begrijp ik ook nooit. Alle kruiden zitten in zakjes toch? Nou ja, behalve de verse dan.

Maar dan ben je Heel Culinair bezig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mij maak je heel blij met een ovenschotel macaroni (liefst ook van die elleboogjes) met huismerk macaronimix, gehakt, courgette en dan een plakje jonge kaas erover.

Eet ik alleen als mijn gezin niet mee-eet, die vinden het vies. (Ze hebben natuurlijk ook gelijk, met Italiaans eten heeft het niks te maken.)
Alle reacties Link kopieren
De roerbaknoedels kip kerrie van Maggi, heerlijk. Lekker snel klaar, ik doe er alleen wel nog wat extra kerrie door, smaakt het toch beter.
Niemand is onmisbaar
8102 schreef:
15-07-2018 17:23
Zit je weer in Nederland?
Alweer bijna een jaar.
En soep. Groentesoep wil ik altijd vers maar ben dol op paprikasoep, romige tomatensoep en kippensoep uit een zak. Shoot me.
FiIee schreef:
15-07-2018 18:00
Alweer bijna een jaar.
dat is al weer lang. :O
Alle reacties Link kopieren
Maggi ovenschotel met bloemkool-room, witlof, prei of zuurkool smaken ook prima.
Knorr ovenpasta tomaat mozerella.

Zonder zakje, maar met tomatenpurree uit een blikje:
ovenschotel zoete aardappel met sperziebonen


Curry pasta van Conimex of Kumar

Kant en klare 'vers'pakketten van de supermarkt.
Susan schreef:
15-07-2018 17:33
Milde curry van Patak vind ik ook lekker, maar dan niet de hele kant-en-klare saus, wel de currypasta
.
Die eet ik graag met spinazie en kikkererwten! En ik haal kant-en-klare Thaise currypasta, rood en groen, in een grote zak bij de toko.
Knorr wereldgerechten, HAK bonenschotels in zak, kaassausje van Maggi, Hela curry-ketchup, Heinz tomatenketchup 50%.
Alle reacties Link kopieren
een gewoon blik bruine bonnen met twee lepels piccalilli erop vind ik ook een traktatie hoor..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik eet eigenlijk zelden iets dat met pakjes/ zakjes gemaakt is. Behalve de crispy chicken mix van Santa Maria en currypasta ( merk maakt me weinig uit, wat maar net in de aanbieding is)
Alle reacties Link kopieren
Romige tomatensoep van Unox. Liefst met vers witbrood met van doe supergoedkope nep-boursain.
Blue Elephant Thai green curry (verkrijgbaar bij AH)
Lekker om 'n garnalen (of kip) curry mee te maken. Zelf gooi ik er ook nog 'n half blikje kokosmelk extra doorheen.
Benadert heel erg goed de Thaise smaken!
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 18:52
3.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
15-07-2018 18:27
een gewoon blik bruine bonnen met twee lepels piccalilli erop vind ik ook een traktatie hoor..
Waar eet je dat dan mee? Op brood? Met rijst?
Ik kook eigenlijk alleen maar met pakjes en zakjes, ben gewoon niet zo'n kookwonder en vind dit makkelijk en lekker.
Ik vind bv de bami ketjap lekker en bij de macroni gebruik ik ook altijd de gedroogde kruidenmix. Verder vind ik de zakken van Hak lekker met de bonen. Ik vind de linzencurry erg lekker. Ook maak ik graag de oosterse wraps van Honig.
himalaya schreef:
15-07-2018 17:43
Oh, zo’n boemboe pasta voor pepesan Ikan (doorzichtige verpakking, hangend. Zeker te koop bij de toko) n

Pasta even bakken, wat water er bij. 2 stukken makreelfilet (want te lui om zelf een makreel te fileren) in de ovenschaal, die saus er overheen, afdekken en in de oven.
Diepvriesboontjes (te lui he?) en rijst koken, klaar.
Het kan nog luier:
Haal een pepesan bij de viszaak. Kun je verpakt en al bovenop de rijst klaarstomen. Heerlijk.
Oja en de foe yong hai van COnimex
En de kerrie ovenschotel van maggi. Ipv met prei doe ik. hem met bloemkool
Alle reacties Link kopieren
Kip Jambalaya en Kip Piri Piri vd wereldgerechten.
Ajam Paniki van Conimex
Alle zakjes Braadstomen van Maggi
Sommige ovenschotels van Maggi
Boerenomelet van Honig
Knorr Lasagnette
Knorr Bobotie
Old El Paso Kip Fajita's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven