Lekker restaurant in Apeldoorn
woensdag 24 juni 2009 om 12:40
woensdag 24 juni 2009 om 12:52
Hoi,
Ga je met kinderen?
Betaalbaar !! waar je lekker kunt eten in apeldoorn is Ramblas,tapas.Maar daar moet je bijna een maand van te voeren al reserveren.
Voor de rest is er GIJS EN KATRIEN,Bogaarts,Sizzels
Zie link:
http://www.eet.nu/apeldoo ... e-restaurants#restaurants
Zelf zijn Ramblas,Smoezer,bogart mijn favorieten
Ga je met kinderen?
Betaalbaar !! waar je lekker kunt eten in apeldoorn is Ramblas,tapas.Maar daar moet je bijna een maand van te voeren al reserveren.
Voor de rest is er GIJS EN KATRIEN,Bogaarts,Sizzels
Zie link:
http://www.eet.nu/apeldoo ... e-restaurants#restaurants
Zelf zijn Ramblas,Smoezer,bogart mijn favorieten
woensdag 24 juni 2009 om 13:03
Deze quote heb ik even uit een ander topic;
Ik kan Fallstaf tegenover het centraal station in Arnhem van harte aanraden. Redelijke prijzen en heerlijk eten! ze hebben een soortgelijk restaurant in Apeldoorn Don Quichotte dat is eigenlijk de echte aanrader!
En deze staat nog in de index;
Vegatarisch restauarant
Ik kan Fallstaf tegenover het centraal station in Arnhem van harte aanraden. Redelijke prijzen en heerlijk eten! ze hebben een soortgelijk restaurant in Apeldoorn Don Quichotte dat is eigenlijk de echte aanrader!
En deze staat nog in de index;
Vegatarisch restauarant
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 24 juni 2009 om 13:19
woensdag 24 juni 2009 om 13:22
woensdag 24 juni 2009 om 13:36
Nieuwe Ramblas zit aan de Kapelstraat 72. En heet Catalunia. Ik kwam er achter omdat ze mij doorverwezen vanuit Ramblas. Want die was vol...
Catalunia is precies hetzelfde concept, zelfde eten, zelfde prijs. Alleen de 'entourage' is anders. Het is hipper, donkerder, beetje kasteelachtig. Is maar net waar je van houd. Het is ook nog maar net open. Ik vond het een prima alternatief!!
Catalunia is precies hetzelfde concept, zelfde eten, zelfde prijs. Alleen de 'entourage' is anders. Het is hipper, donkerder, beetje kasteelachtig. Is maar net waar je van houd. Het is ook nog maar net open. Ik vond het een prima alternatief!!