lekkere restaurants zeeland

22-10-2009 15:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent het lekkerste restaurant in zeeland? En met name op Walcheren?
ehhh Oud sluis?
Bij Peper & Zout in Middelburg kun je erg goed eten. Ben niet zo bekend in Walcheren verder. In Goes kun je erg lekker eten in het Binnenhof.
we hebben wel al in wat lekkere restaurantjes gegeten maar nog geen super tentje gevonden waar we vaker terug gaan. oud sluis zit daar dat restaurant van een sterrenkok?
Restaurant Het Binnenhof natuurlijk!
Sinds wanneer kun je een restaurant eten?
De Eetkamer in MIddelburg

Geen Walchteren, maar wel lekker

Boa Tarde in zierikzee.

Gouden Geit in Zierikzee

Kromme Watergang in Hoofdplaat
Ja Oud sluis is van Sergio Herman. Ge-wel-dig! (schijnt) maar neem je maandsalaris maar mee, dat is het enige minpuntje denk ik...daarom ben ik er nog niet geweest.
In Middelburg:

De Mug

Tapas eten bij Deksels

én de lekkerste pizza's van Nederland op de Dam! (weet de naam ff niet, is goed te betalen en lekker eten)

In Vlissingen Waterfront op de boulevard.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Michelin vermeldt geen enkel restaurant uit de "Beste keukens" categorie op Walcheren, wel veel keus wat "Restaurants met charme" betreft:

Michelingids - restaurants zoekfunctie

bedankt voor de tips we gaan komende week een uitproberen....zonder ons maandsalaris mee te nemen dit keer...
Met ons gezin hebben we een keer gegeten bij 'uitspanning Molen de Hoop' aan de Vrouwenpolderweg bij Serooskerke. Met name omdat het stond aangeschreven als kindvriendelijk. Het eten was lekker, met name de visgerechten. Op internet las ik overigens zeer verschillende recensies over de kwaliteit van het eten en de klantvriendelijkheid.
Heb je weleens gegeten in Bergen op Zoom? Is wel geen Zeeland, maar ligt dicht bij de provinciegrens. En Antwerpen is vanuit Walcheren ook goed aan te rijden.
De heerenkeet is leuk en lekker!
Dit lijkt me wel wat:

Restaurant Mondriaan, Domburg

Info van "Lekker":

Mondriaan volgens "Lekker"

Recensies:

www.eetnu.nl: restaurant Mondriaan

Artikel in de PZC, buiten Zeeland betekent dat "Pijpen Zonder Condoom" maar het is dus ook een provinciale courant:

PZC artikel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven