Leuk uitdeel-idee voor op het werk

05-07-2010 17:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een, niet groot maar toch aanwezig, probleem

Woensdag wil ik op mijn werk uitdelen omdat ik morgen mijn diploma uitgereikt krijg.

Nu werk ik woensdag op twee locaties en ga daarheen met de fiets. Ik wil graag iets lekkers voor bij de koffie/thee uitdelen maar weet niet zo goed wat. Taart is nogal onhandig, want is lastig meenemen en blijft niet lang goed (ik wil het morgen graag al halen, want moet om half 8 `s ochtends al op weg naar werk en daarvoor is bijna nog niets open)

Wie o wie heeft een leuk en makkelijk idee om uit te delen?

Alvast bedankt!

Groetjes, LenteLaura
paar dozen met slagroomsoesjes en je hebt ze ook met chocolade en roze topping boven op.mmmmmm

oja natuurlijk proficiat met je behaalde diploma
Cake, brownies, diverse koeken (niet iedereen wil een grote koek), iets hartigs?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Cake, paar bakjes aarbeien en een bus slagroom? Aarbeien voor de slanke lijnerts, alles voor de lekkerbekken en ertussenin is ook mogelijk.
Ter plekke in de buurt (bij beide locaties, dat wel wer wel) paar dozen ijsjes bij de supermarkt halen.

Combidoos maken met rose koeken, gevulde koeken, spritsen, mergpijpjes of zo.

Saucijzenbroodjes laten komen. Weet niet over hoeveel personen je het hebt, dus kan evt. te duur worden.

Diepvriesgebak halen, is makkelijker te vervoeren en met dit weer snel genoeg ontdooid.

Grote trommel met mini snickers/bounty/marsjes/spekkies/chocoprinsen. Wel zo verdelen dat voor beide werkplekken nog keus is en werkplek 2 niet de restjes krijgt
Bestellen en laten bezorgen door Multivlaai?
Taart bestellen bij Gefelicitaart en op beide locaties laten bezorgen? Ze doen er desgewenst kaartje met tekst bij, dus op het kaartje laten zeggen 'wachten tot ik er zelf ben )
Dankje voor de snelle reacties!

slagroomsoesjes vind ik een leuk idee! makkelijk meenemen en lekker feestelijk!

Taart is voor mij zowieso niet echt een optie, omdat er `s middags minder collega`s op locatie 2 zijn dan `s ochtends. De collega`s die er woensdagmiddag dan niet zijn kunnen donderdagochtend nog bijvoorbeeld een soesje nemen, maar taart is dan vaak niet lekker meer.

De cake met aardbeien houd ik ook nog in het achterhoofd, dat vind ik misschien nog wel lekkerder dan taart!! mjam!
je kunt ook zelf appelflappen maken. Kost weinig, wel erg lekker zelfgemaakt.
Vlaaien zijn nog wel 3 dagen lekker hoor!
De slagroomsoesjes staan op mijn werk bekend als het toppunt van krenterigheid...Ik weet niet hoe dat op jouw werk zit, maar op mijn werk maak je er geen vrienden mee. Ik ken meer werkplekken waar dat zo gezien wordt.
Met dit weer delen wij op het werk meestal ijsjes uit.

Weet niet of je een vriezer op je werk hebt?

Of misschien is er een supermarkt/tankstation in de buurt?
quote:Tinkeldel schreef op 05 juli 2010 @ 17:58:

De slagroomsoesjes staan op mijn werk bekend als het toppunt van krenterigheid...Ik weet niet hoe dat op jouw werk zit, maar op mijn werk maak je er geen vrienden mee. Ik ken meer werkplekken waar dat zo gezien wordt.Same here.
quote:viva1973 schreef op 05 juli 2010 @ 17:53:

Vlaaien zijn nog wel 3 dagen lekker hoor!Als ik donderdag op mijn werk kom, en iemand zegt dat er nog taart staat van maandag, bedank ik toch vriendelijk hoor.
quote:Jorina schreef op 05 juli 2010 @ 18:06:

[...]

Same here.

Bijzonder.... Het is toch al leuk als je collega iets meeneemt, omdat hij/ zij een diploma heeft behaald. Dat er dan gelijk een stempel van krenterigheid op geplakt wordt vind ik bijzonder.

Maar goed slagroomsoesjes zijn ideaal om mee te nemen. Je hebt ook van die mini tompoucen. Erg lekker..
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 juli 2010 @ 17:27:

Cake, paar bakjes aarbeien en een bus slagroom? Aarbeien voor de slanke lijnerts, alles voor de lekkerbekken en ertussenin is ook mogelijk.

Ja hier zou ik ook voor gaan. Alleen wel echte slagroom. Je hebt ook van die bakjes met echte slagroom, beter dan die spuitflessen.

En je kan ook van die glaces met zo'n roze laagje kopen en ook met slagroom. Iemand die niet van cake houdt kan dan alleen aardbeien met slagroom nemen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ijsjes!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Zelf muffins maken de dag van te voren

Chocolade, vanille en vanille met chocolade stukjes

Die kan je gewoon in een grote plastic zak aan je fietsstuur hangen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het wordt hartstikke warm, dus trakteer op ijs! Is makkelijk en ook nog betaalbaar.

En de mensen die klagen moeten gewoon niet zeuren. Ze mogen blij zijn dat er getrakteerd wordt!
Ha, krenterig met slagroomsoesjes? Mij maak je zowat nergens blijer mee!

Idd. ijs of wafels met aardbeien en slagroom.
Ik vind verjaardagstrakteren met soesjes anders dan deze reden. Maar als iemand op soesjes trakteert neem ik niet aan dat er 1 soesje p.p. wordt geteld.

Die van AH met belgische choco zijn héél erg lekker! En volgens mij hebben ze nu sinds een tijdje ook (ovala = dat clarins) banaansoesjes met geel glazuur).
Negerzoenen en roze koeken.

Lekker fout en vrolijk.
Bij mijn vorige werk deden we wel bijv. als er 2 of 3 in een week jarig waren, samen trakteren en dan van de luxe bakker. Helft gebak en helft luxe/goede saucijzenbroodjes. Want om nou in je eentje 60 euro of meer neer te tellen, werd velen toch wat te gortig.
Lekker zelf verschillende soorten muffins bakken (met hazelnoten, walnoten, stukjes chocolade, bosbessen, frambozen, gevuld met jam, banaan, rumrozijnen, van alles kan) en meenemen. Blijft ook aan je fietsstuur goed.
Petit fours? Klein, makkelijk mee te nemen, minder instortingsgevaar dan taart en ook langer houdbaar

Maar het idee van aardbeien met slagroom en cake of wafels is ook een goeie, zeker nu de aardbeien zo zalig zijn. Albert Heijn heeft van die galettes: kleine, knapperige wafels.

Als je cake snijden teveel gedoe vindt zou je die kunnen nemen.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven