Leuke high tea provincie Utrecht

20-11-2011 09:57 13 berichten
Ik en mijn moeder willen graag een high tea doen, ergens in de provincie Utrecht (woon zelf op de Utrechtse Heuvelrug). We zoeken een gezellige (niet hele sjieke) locatie, waar we lekker kunnen kletsen en natuurlijk allemaal lekkere hapjes krijgen. Daarnaast moet het goed bereikbaar zijn met de auto, aangezien ik amper kan lopen op het moment. Dus in een stad mag wel, maar dan wel met een parkeergarage vlakbij bijvoorbeeld. Ik kan echt niet meer dan een paar honderd meter lopen. Wie heeft een goede tip?
Alle reacties Link kopieren
Met vriendinnen ben ik nu op aardig wat plekken wezen high teaën rondom de stad Utrecht en een favoriet is Huis de Wiers in Nieuwegein. Je kunt ongeveer naast de deur parkeren, trappetje af en je bent er. De buurt heeft weinig sfeer, maar binnen is t leuk en de high tea is top. Niet op zaterdag mogelijk.
In Utrecht (stad): de bakkerswinkel

http://www.debakkerswinkel.nl/
In Utrecht Café Broers, tegenover de Bloemenmarkt.
De Bakkerswinkel is erg leuk, maar wel kruip-door-sluip-door. Je moet een hele steile trap af om er te komen. Zou je dat wel kunnen?

Broers is toegankelijker.

Voor beiden kan je parkeren in de Kruisstraat.
Broers is erg leuk en al vaker high tea al vaker geweest!
in amersfoort! bij brood en zoets, super leuk en gezellige zaak met hele leuke spontane bediening. bij de bakkerswinkel is het ook leuk alleen vind ik het daar wel heel krap. wel hele lekkere carrotcake, jam!
ow mosterd zie ik :-) vinden jullie broers niet heel groot en daardoor minder "gezellig"?
Ik vind Broers op zich wel gezellig hoor. Niks mis mee. Het is niet steriel, wel groot.
Sector 3 in de binnenstad van Utrecht, en dan lekker in het raam zitten en naar de gracht kijken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Koning van Denemarken in Rhenen heeft een hele fijne high tea!
Bedankt voor alle tips tot nu toe! Binnenstad Utrecht gaat niet werken ivm niet kunnen lopen. Broers ken ik wel, ik moet alleen ff kijken hoe ver die parkeergarage ervandaan is. De rest ga ik eens even bekijken.
Bij Sector 3 kun je parkeren op het Nicolaaskerkhof, da's 200 meter lopen, dat is ongeveer net zo dichtbij als je bij Broers kunt parkeren (Janskerkhof is daar het dichtst bij). En wel leuker dan Broers, vind ik persoonlijk.

Landgoed Amelisweerd in Bunnik doet ook High Teas, maar op bepaalde dagen. Ziet er wel erg leuk uit, maar geen idee of het goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven