Leuke high tea provincie Utrecht
zondag 20 november 2011 om 09:57
Ik en mijn moeder willen graag een high tea doen, ergens in de provincie Utrecht (woon zelf op de Utrechtse Heuvelrug). We zoeken een gezellige (niet hele sjieke) locatie, waar we lekker kunnen kletsen en natuurlijk allemaal lekkere hapjes krijgen. Daarnaast moet het goed bereikbaar zijn met de auto, aangezien ik amper kan lopen op het moment. Dus in een stad mag wel, maar dan wel met een parkeergarage vlakbij bijvoorbeeld. Ik kan echt niet meer dan een paar honderd meter lopen. Wie heeft een goede tip?
zondag 20 november 2011 om 10:21
Met vriendinnen ben ik nu op aardig wat plekken wezen high teaën rondom de stad Utrecht en een favoriet is Huis de Wiers in Nieuwegein. Je kunt ongeveer naast de deur parkeren, trappetje af en je bent er. De buurt heeft weinig sfeer, maar binnen is t leuk en de high tea is top. Niet op zaterdag mogelijk.
zondag 20 november 2011 om 10:34
zondag 20 november 2011 om 15:10
Bij Sector 3 kun je parkeren op het Nicolaaskerkhof, da's 200 meter lopen, dat is ongeveer net zo dichtbij als je bij Broers kunt parkeren (Janskerkhof is daar het dichtst bij). En wel leuker dan Broers, vind ik persoonlijk.
Landgoed Amelisweerd in Bunnik doet ook High Teas, maar op bepaalde dagen. Ziet er wel erg leuk uit, maar geen idee of het goed is.
Landgoed Amelisweerd in Bunnik doet ook High Teas, maar op bepaalde dagen. Ziet er wel erg leuk uit, maar geen idee of het goed is.