Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Ik vind de standaard vleesvervangers van Lidl ook niet lekker en erg droog inderdaad. Maar ik vind de vega BBQ burgers, de Soja Burgers en de quinoa burgers die ze vorige week in de aanbieding hadden wel lekker. Of die chipolata worstjes(de witte variant).

De BBQ filet heb ik zelf nog niet getest.

De soja burgers/quinoa burgers zitten in een doosje en die worstjes zijn vacuum verpakt en ligt hier niet bij de standaard vleesvervangers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ontdekt dat onze Lidl twee soorten knoflooksaus heeft.
In plastic flesje en in glazen flesje.
En soms nog verse in een bakje in de koeling.
Bij action hebben ze hele lekkere knoflooksaus. Fles met een zwarte dop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ff update, Die van Yildriz is het ook niet, heb die Turkse variant want ik zag geen andere. Nee het is het echt niet. Klopt Lidl heeft in glaze flesje en plastic fles, maar de glazen fles is het etiket vernieuwd en er staat nu een andere tekst op. Ook de ingredienten zijn vernieuwd. Baal er zo van!

Ik zal die van action gaan testen en die van calve. Ik weet het ook niet meer :'( Daar gaat mijn liefde voor knoflooksaus... verwel goodbye nooit meer mijn kippetje in die lekkere saus!! :hamer:

Wel super lief en bedankt voor alle tips! :bigkiss:
honingbloesem wijzigde dit bericht op 25-06-2019 11:27
Reden: Spelfouten omdat ik zo ontdaan ben ;) hahahaahaha
0.36% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren Quote
Een goeie sterke knoflooksaus maak je toch zó even zelf? Mayo, evt yoghurt en/of water, paar tenen knoflook persen, zout en peper klaar. Je kan het nog opleuken met beetje peterselie of andere kruiden (evt uit de diepvries) en een drupje worcestersaus.
.
Zelf maken is inderdaad niet zo moeilijk, zag vorige week dit recept nog voorbij komen op Facebook: https://www.keukenliefde.nl/zelfgemaakte-knoflooksaus/
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
25-06-2019 13:12
Zelf maken is inderdaad niet zo moeilijk, zag vorige week dit recept nog voorbij komen op Facebook: https://www.keukenliefde.nl/zelfgemaakte-knoflooksaus/
Dit is het.
Ik doe er geen honing in maar voor de rest hetzelfde. Zo gefixt en zo veel lekkerder dan kant en klaar. Als je er een LIdl touch aan wilt geven, koop je daar de ingrediënten ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
felice71 schreef:
22-06-2019 09:58
Heeft iemand trouwens ook het grote opblaasbad gekocht, een paar weken terug? Ik heb zo het vermoeden dat we daar de komende dagen heel blij mee gaan zijn. Lekker na het werk een wijntje in het bad :hyper:
Jjaa ikke, heb 'm vandaag binnen gekregen, had ook de pomp besteld maar die zat er helaas nog niet bij.
Hopelijk is ie er voor volgende week want dan gaat 't bad mee op vakantie, en hopen dat het komende tijd nog lekker weer is, want hij past met mazzel ook precies op 't balkon, zo vanaf de woonkamer 't bad in. 😁 Zeil erover en hij kan blijven staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben een winnaar! Calve :cheer2:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren Quote
xandora schreef:
25-06-2019 22:55
Jjaa ikke, heb 'm vandaag binnen gekregen, had ook de pomp besteld maar die zat er helaas nog niet bij.
Hopelijk is ie er voor volgende week want dan gaat 't bad mee op vakantie, en hopen dat het komende tijd nog lekker weer is, want hij past met mazzel ook precies op 't balkon, zo vanaf de woonkamer 't bad in. 😁 Zeil erover en hij kan blijven staan.
Weet je zeker dat je balkon het aankan?
Gatinmijnsok schreef:
26-06-2019 18:12
Weet je zeker dat je balkon het aankan?
Ik zou dat risico niet nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
25-06-2019 13:06
Een goeie sterke knoflooksaus maak je toch zó even zelf? Mayo, evt yoghurt en/of water, paar tenen knoflook persen, zout en peper klaar. Je kan het nog opleuken met beetje peterselie of andere kruiden (evt uit de diepvries) en een drupje worcestersaus.
Lees nu pas je bericht, dank je wel voor het recept!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
25-06-2019 13:12
Zelf maken is inderdaad niet zo moeilijk, zag vorige week dit recept nog voorbij komen op Facebook: https://www.keukenliefde.nl/zelfgemaakte-knoflooksaus/
Dank je wel voor het recept!
''Geen woorden maar daden''
impala schreef:
25-06-2019 00:12
Ik heb de lavendel handcreme geprobeerd. Kleine alu-kleurige tube. Was verrassend goed. Niet vet maar mijn handen en nagelriemen worden er wel zacht van.
Die handcrème ken ik, heb zelf altijd de Asian Cherry Blossom :)
Heb ook van die handcrème ooit de lemon-verbena variant gezien, maar toen helaas niet meegenomen en daarna nooit meer gezien.

Verder ben ik fan van:
De chocolademuffins
Belgische mayonaise
De naturel-'wokkels'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van de filet Americain speciaal. Wel veel mayo maar dat is geen probleem ;)
-De plakken oude kaas, minimaal 48n weken gerijpt.....heel zout en je proeft zelfs wat zoutkorrels lijkt het.
-Heel soms verkopen ze de meergranen croissants, die vind kind het lekkerst van alles croissants op de hele wereld.
-Griesmeel pap uit de koeling, 750 ml. Ik vind die veel lekkerder dan die van Melkunie!
Alle reacties Link kopieren Quote
De hamkaaschips van Lidl zijn echt zo lekker, nog beter dan de 'echte' vind ik! Lekker grote zak ook! de meeste chips van Lidl vind ik niet zo goed, maar deze.. hmm

En de twisterijsjes ook, hurricane heten ze.
https://c625951.ssl.cf3.rackcdn.com/sin ... ricane.jpg
Alle reacties Link kopieren Quote
Die ijsjes vinden wij niet te eten.
Mierzoet.

Mijn favorieten zijn earl grey thee, aardbeienjam en afbakbroodjes
Je hebt er ook verschillende soorten kleine koekjes die apart verpakt zijn, smaken goed en ideaal voor de kinderen om mee te nemen als tussendoortje
Voor ijs kom ik er ook regelmatig, net even andere soorten
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
wij vinden het aardbeien-roomijs heerlijk, lekkerder zelfs dan Hertog Jan

de nep cornetto's, citroen-ijs op dropstokje en nep solero's vinden we ook lekker.
twisterijsjes neem ik vaak mee voor de kinderen, zelf nog nooit geproeft maar zij vinden ze lekker.
Ze hebben nu vegetarische ovenkroketten en ovenbitterballen. Met oesterzwammen.
Net een kroket op en ik vond 'm erg lekker!

https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=19713

Jammer dat het geen vast artikel is. Ik denk dat ik nog wat extra insla als ze er bij mijn volgende bezoek nog zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand al een wenkbrauwproduct gekocht en uitgeprobeerd? Ik ben zo benieuwd of het de moeite is...
Lorem Ipsum
ik vind al het make up van de lidl bagger
Alle reacties Link kopieren Quote
Vergeetmenietje1980 schreef:
27-06-2019 11:49
wij vinden het aardbeien-roomijs heerlijk, lekkerder zelfs dan Hertog Jan

de nep cornetto's, citroen-ijs op dropstokje en nep solero's vinden we ook lekker.
twisterijsjes neem ik vaak mee voor de kinderen, zelf nog nooit geproeft maar zij vinden ze lekker.
:-) :-) :-)
Ik vind alles lekkerder dan Hertog Jan. Maar ik ben dan ook een wijndrinker, moet geen bier ;-)
ooh oops! wat stom! ik bedoel die andere, kan niet op de naam komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
25-06-2019 13:12
Zelf maken is inderdaad niet zo moeilijk, zag vorige week dit recept nog voorbij komen op Facebook: https://www.keukenliefde.nl/zelfgemaakte-knoflooksaus/
Twee teentjes is wel erg karig, ik zou er minstens vier in doen. Het moet wel knoflooksaus zijn tenslotte. ;)
We used to be friends...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven