Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Pumps_italiaans schreef:
07-08-2019 19:20
Ik heb oplaadbare batterijen gekocht en die zijn wel sterk.
Goedkoper in de winkel dan online. Ze worden wel gloeiend heet tijdens het opladen, maar geen idee of het de oplader of de batterijen zijn. Ik denk dat een timer erbij houden voor het opladen niet verkeerd is. Op de lader staan de gegevens.
Lijkt me wel griezelig ivm veiligheid als ze warm worden, toch?
impala schreef:
07-08-2019 19:46
Ik heb een lekkere eau de parfum gekocht voor maar 5 euro. Was al een tijd op zoek naar een lekker fris luchtje. Light blue van Dolce&Gabbana vind ik lekker, maar vervliegt binnen het uur. Eau fraiche van Chanel ook goed, maar wel erg prijzig. En toen rook ik bij de Lidl Essence De Aguamarina. Bijna hetzelfde als die twee dure parfums, houdt goed en kost dus maar 5 euro :P :P
Top tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
turquasi schreef:
09-07-2019 08:24
ah erg bedankt voor je terugkoppeling, al vermoed ik door je nick dat je geen lidl-fan bent :P en dus misschien wat biased?
Haha nou, ik ben eigenlijk dol op de lidl! Mijn nickname verwijst niet naar die Appie ;-D
De groene verse pesto. :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Die pesto is erg lekker inderdaad. De bloemkool pizzabodem ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Noia schreef:
10-08-2019 07:30
De groene verse pesto. :flirting:
Haal ik ook vaak. De rode is ook lekker.

En dat eten we dan met pasta, pijnboompitjes, rucola, kastanjechampignons en de schaafkaas, alles van de Lidl :thumbsup:
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
10-08-2019 13:22
Haal ik ook vaak. De rode is ook lekker.

En dat eten we dan met pasta, pijnboompitjes, rucola, kastanjechampignons en de schaafkaas, alles van de Lidl :thumbsup:
Jaaa, die grana Pardano is ook lekker!

Ik zag trouwens vandaag bij de Lidl “pittige bruine saus” met als bijschrijving: ideaal voor een gefrituurd ontbijt.. Brrrr!! Iemand het toevallig geprobeerd? En wat is een gefrituurd ontbijt? :hihi:

Vond het zo vies klinken!
Lila_Lilly_ schreef:
10-08-2019 08:40
Die pesto is erg lekker inderdaad. De bloemkool pizzabodem ook!
En wat is dan lekker om daar op te doen?

Krijg binnenkort een oventje, dus dan ik ook gaan bakken! ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt goed die pesto! Heb die echt nog nooit gezien, ligt die in koelvak bij de sla enz?
Of juist weer bij vleeswaren?
Vlakbij de kaas (brie) en verse producten.
Noia schreef:
12-08-2019 20:43
Jaaa, die grana Pardano is ook lekker!

Ik zag trouwens vandaag bij de Lidl “pittige bruine saus” met als bijschrijving: ideaal voor een gefrituurd ontbijt.. Brrrr!! Iemand het toevallig geprobeerd? En wat is een gefrituurd ontbijt? :hihi:

Vond het zo vies klinken!
Is een rare letterlijke vertaling van "brown sauce" een soort engelse ketchup-achtige saus.
Als je deze bedoelde tenminste: https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/li ... aus-127164

Een gefrituurd ontbijt is denk ik een slechte vertaling van "fry up" wat een engels ontbijt betekend, met gebakken spek en eieren enzo.
Ze hebben de hele boel waarschijnlijk door google translate geslingerd, en er niet bij stilgestaan dat "fried" niet altijd geftituurd betekend, maar ook op gebakken dingen kan slaan.
Gebakken ontbijt klinkt in het Nederlands ook raar trouwens, ze hadden beter Engels ontbijt kunnen zeggen, dan weten de meeste mensen wel wat er bedoeld word.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben nu allerlei Engelse producten. De gecaramelliseerde rode uien chutney is erg lekker.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noia schreef:
12-08-2019 20:43
Jaaa, die grana Pardano is ook lekker!

Ik zag trouwens vandaag bij de Lidl “pittige bruine saus” met als bijschrijving: ideaal voor een gefrituurd ontbijt.. Brrrr!! Iemand het toevallig geprobeerd? En wat is een gefrituurd ontbijt? :hihi:

Vond het zo vies klinken!
Ik vond de saus een beetje smaken naar Ketchup met mosterd gemixt ofzo, het is niet heel erg goor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de Morguh drinkontbijt aardbei/sinas heerlijk! :shame:

De verse assorti broodjes/bolletjes die je zelf kan pakken.

Wattenschijfjes. Veel, en ze pluizen niet.

De Cien Q10 nachtcrème en de Cien zonnebrand.

De Doussy wasverzachters.

Hun vaatwastabletten zijn super.

Ik koop bijna nooit kant-en-klare maaltijden, maar hun bami met foe yong hai is echt een aanrader.

De kleine toetjes :biggrin:

De seizoensvla nectarine/framboos.
koffiedoosje wijzigde dit bericht op 15-08-2019 17:23
5.30% gewijzigd
Ik heb net een Cronut naar binnen gewerkt van de Lidl. Ze zijn wat mij betreft goedgekeurd.

Vandaag lekker veel ingeslagen van de Lidl want er stonden dit keer veel vega opties in het krantje.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
15-08-2019 14:44
Ik heb net een Cronut naar binnen gewerkt van de Lidl. Ze zijn wat mij betreft goedgekeurd.

Vandaag lekker veel ingeslagen van de Lidl want er stonden dit keer veel vega opties in het krantje.
Hmmm dan moet ik het krantje nog eens beter lezen!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook Vega gehamsterd maar was al bijna op.
derooiekater schreef:
15-08-2019 15:49
Hier ook Vega gehamsterd maar was al bijna op.
Hier ook al terwijl het meeste vandaag pas in was gegaan. Ze hadden ook nog een doos vega salami broodbeleg gevonden hier van vorige week of de week ervoor. Wilde daar weer van in slaan maar toen zag ik de houdbaarheidsdatum dus het maar bij een pakje gelaten want ik heb nog wat liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weer glutenvrije pizza's en kipnuggets ingeslagen. Precies op tijd van vakantie terug gekomen.
Ik koop houdbare melk bij de Lidl, de magere. Vroeger smaakte houdbare melk anders dan 'gewone' melk, nu niet meer. Ik heb dus altijd liters melk in de voorraad. Grijp nooit mis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben altijd de halfvolle houdbare melk op voorraad. Koud vinden mijn kinderen die lekker.
Houdbare melk, ook de smaakjes, drinkt kind graag.
De kipnuggets vaak korting hier. Verkopen niet goed of zo.

Is de sweet union saus in gele fles inmiddels weer verkrijgbaar?
Ttroeteltje schreef:
09-08-2019 17:35
Lijkt me wel griezelig ivm veiligheid als ze warm worden, toch?
Nee, juist niet. Weet je tenminste dat er activiteit is en moet opletten.
Kan je uitrekenen wanneer je ze van de lader moet halen.

Laat je een wegwerp te warm worden door die bijvoorbeeld in de zon te leggen dan is dat ook eng.

EDIT: Maakt verschil hoe snel de lader is. Hoe sneller, hoe heter.
N.a.v. vorige opmerking. Ik weet het niet, maar maakt verschil waar je iets op aansluit. Ik heb een powerbank die begint te piepen als die vol is.
Een andere gaat lampje branden. Telefoon geeft melding met piep als het klaar is.
Zowel telefoon als powerbank worden warm.
Moet je maar eens voelen.

Ik vind de tuinspullen van de LIDL wel leuk en ook andere dingen.
Soms zijn de maten dan net even iets anders en minder luxe.

Lekker?
De bakjes met verse gember en andere wortels waar je thee van kan zetten.

Ik vind de verpakkingen te groot voor mij alleen. Maar uit een zakje vind ik die soorten niet lekker. Muntthee is veel lekkerder van verse munt. Daar wel te koop.
De afbak groentepizza ook niet genomen. De biologische groenten smaken net zo lekker op brood, tortilla en pizza. Ik zag gisteren ook een uitzending van Jamie Oliver over hoe je verse risotto maakt.
Dat is pas lekker! Ik heb het een paar keer per ongeluk ongeveer zo gemaakt - met wat ik in huis had en restjes. Hij deed het met vers en dat is nog lekkerder.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.lidl.nl/nl/p/aanbiedingen/w ... ead/p25212

De winterjams (spreads) zijn er weer! De zure kersen met glühwein en de zwarte bessen met geflambeerde bowl vind ik zo lekker!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven