Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat de Baileys cornettos weer terug komen :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
19-12-2023 17:17
Het Italiaanse ijs in limoensmaak vind ik super lekker, helaas maar af en toe verkrijgbaar. Er zit ook framboosijs bij, dat vind ik minder, ze zouden van mij de hele beker limoensmaak mogen doen.
Die emmer in pistache-room is ook heerlijk - maar dan wel alleen de pistache ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
19-12-2023 21:25
Die emmer in pistache-room is ook heerlijk - maar dan wel alleen de pistache ;-D
En doe mij dan maar de zabaglione-walnoot! Fijn dat we niet op dezelfde bekers azen ;-))
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had trouwens een keer 2 bekers die niet konden worden gescand bij de kassa, mocht ik ze gratis meenemen!
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
19-12-2023 21:25
Die emmer in pistache-room is ook heerlijk - maar dan wel alleen de pistache ;-D
Jaaah!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft de verse stamppotten geprobeerd?
Vanochtend waren ze jammer genoeg al op, dus ik hoop dat ik volgende week nog een kans heb

Ik ben vooral benieuwd naar de pastinaak, Oosters, Mexicaans, spinazie of Bombay
Alle reacties Link kopieren Quote
noas_1993 schreef:
20-01-2024 12:40
Wie heeft de verse stamppotten geprobeerd?
Vanochtend waren ze jammer genoeg al op, dus ik hoop dat ik volgende week nog een kans heb

Ik ben vooral benieuwd naar de pastinaak, Oosters, Mexicaans, spinazie of Bombay
Ik vond Oosters en Bombay tegenvallen. Ik ben echt gek op stamppot, maar vond de combinatie van aardappelpuree en dat soort groenten toch een beetje vaag. En de kip is smakeloos, ik heb er echt een flinke lepel sambal bij moeten gebruiken.

Bij de Mexicaanse vond ik het wel werken, die is lekker. De Marrokaanse is ook wel oké.

Hier waren ze ook niet ruim geleverd trouwens, ik moest er drie Lidl's voor af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn Lidl topper is niet leverbaar: van die reepjes melkchocolade met biscuit en een roomlaagje erin. In melk en cappuccino. Bij de Aldi kon ik de melkvariant wel kopen maar de cappuccino verkopen ze daar niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand de verse volkoren bio spaghetti al gespot in de winkel en zoja bij welke producten lag het in de buurt?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven