Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
SamPM schreef:
02-03-2018 07:04
In Allerhande van deze maand zitten kortingsbonnen voor 25% op quiches, ovenhapjes, macarons en miniburgers. Idd erg aan de prijs maar wel makkelijk en iets specialer dan gewone hapjes.
Zag ook schattige "gevulde bloemenvorm bakjes". Enkel bij grote filialen verkrijgbaar allemaal.
Laat nog weten als ik iets heb geprobeerd.

Wederom bedankt voor de tip, ik ga ook zeker wat dingen proberen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de nieuwe chocoladetaartpunten van AH op, lekker! Wel heeft de rand vrij veel korst, daar houd ik zelf niet zo van.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

redelijke prijs , lekker met wat verschillende dipjes
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Iemand al wel eens van de Hema de chips met rookworst smaak op?
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
02-03-2018 18:41
Iemand al wel eens van de Hema de chips met rookworst smaak op?

Ja, ik.
Ik vind het lekker.
You don't have to fit into the format
Ik heb met dit weer alleen maar trek in in winterse dingen en die ziet er wel lekker uit dus toch maar eens proberen. Bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jij ze ook lekker vindt.
Anders stuur je ze maar naar mij, dan maak ik de zak wel leeg :)
You don't have to fit into the format
Je hoort van mij ga ze morgen halen en proeven
De paaseieren met tompoce smaak zijn hier al uitverkocht en komen ook niet meer binnen :cry: nu weet ik nog niet waar ze naar smaken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een andere Hema proberen.
Hier hebben ze ze nog volop.
You don't have to fit into the format
Die zit hier 25km enkele reis vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh, da's een end.

Dat zijn die eitjes niet waard hoor, je mist er niks aan.

Maar dat is mijn mening.
You don't have to fit into the format
Heb ik er ook niet voor over straks tijdens wie is de mol de chips uit proberen
single1985 schreef:
03-03-2018 16:46
De paaseieren met tompoce smaak zijn hier al uitverkocht en komen ook niet meer binnen :cry: nu weet ik nog niet waar ze naar smaken.
Je kan ze op hema.nl bestellen en gratis in jouw filiaal laten bezorgen. :idee:
Hun vertelde dat het niet mogelijk was en ik geloofde dat dus niet meer gekeken :facepalm:
Ga ik dat lekker doen voor volgende week kan ik toch nog proeven
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
03-03-2018 18:55
Heb ik er ook niet voor over straks tijdens wie is de mol de chips uit proberen

Bij mij hadden ze de chips dan weer niet :'(
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
03-03-2018 19:24
Bij mij hadden ze de chips dan weer niet :'(
:hug: hier lagen er genoeg zakken
Die chips is best lekker
Alle reacties Link kopieren
Ja hè, weer eens iets anders.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Biologische amaranth van de Lidl gekocht. Het lijkt een beetje op quinoa qua smaak, maar ik hoef het niet meer.
Je moet het wassen, maar dat was al niet praktisch. Het is zo licht dat het blijft drijven op het water. Daarom goot ik het af in een zeef, maar de zaadjes zijn zo klein dat ze gewoon door de gaatjes van de zeef heen komen.
Misschien teveel water gebruikt, maar na het koken leek het wat structuur betreft nog het meeste op kikkerdril of kuit van een vis, maar dan heel slijmerig.
Niet mijn ding in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
HappyGoLucky schreef:
04-03-2018 19:50
Biologische amaranth van de Lidl gekocht. Het lijkt een beetje op quinoa qua smaak, maar ik hoef het niet meer.
Je moet het wassen, maar dat was al niet praktisch. Het is zo licht dat het blijft drijven op het water. Daarom goot ik het af in een zeef, maar de zaadjes zijn zo klein dat ze gewoon door de gaatjes van de zeef heen komen.
Misschien teveel water gebruikt, maar na het koken leek het wat structuur betreft nog het meeste op kikkerdril of kuit van een vis, maar dan heel slijmerig.
Niet mijn ding in elk geval.
Ieuw dat laatste klinkt smerig o_o
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Met excuus als hij al voorbij is gekomen, en ik weet ook niet of het echt nieuw is, maar ik wil de Calvé Harissa saus tippen.

Afbeelding

De Chipotle en de Habanero kende ik al maar onze appie heeft opeens ook de Harissa in het assortiment. Lekker, hoor!
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren nieuwe magnums in het vriesvak bij de AH liggen, hazelnoot praliné en intense dark. Heeft iemand ze al geproefd?

Ik heb onlangs de nieuwe brownies van Milka op. Ze zijn wel lekker, maar halen het (uiteraard) niet bij echte brownies. Ook heb ik de mars brownie geprobeerd, die vond ik wel voor herhaling vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
Merano, waar eet je die saus bij of waar doe je ze bij in?
Alle reacties Link kopieren
Zomerbloem23 schreef:
10-03-2018 04:49
Ik zag gisteren nieuwe magnums in het vriesvak bij de AH liggen, hazelnoot praliné en intense dark. Heeft iemand ze al geproefd?

Ik heb onlangs de nieuwe brownies van Milka op. Ze zijn wel lekker, maar halen het (uiteraard) niet bij echte brownies. Ook heb ik de mars brownie geprobeerd, die vond ik wel voor herhaling vatbaar!
Waar heb je die gekocht?
Winter is coming...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven