Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 28 januari 2017 @ 23:10:

Ik heb vandaag de chocola met drop gehaald bij Lidl en hij is verrukkelijk!Ik vond hem ook wel lekker eigenlijk!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje1 schreef op 28 januari 2017 @ 14:40:

Heb ook al weer paaseitjes gespot, wel erg vroeg aangezien het pas eind april Pasen is



Johnny Doodle heeft twee nieuwe smaken: milk coffee cookie crunch en sweet & salty nuts.

Niet twee smaken waar ik meteen voor naar de supermarkt zou rennen...



Die tweede smaak lijkt mij erg lekker. Die Johny doodle vond ik sowieso erg lekker.



Ow en ik heb de optimel griekse stijl koffie gekocht. Ben benieuwd!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Lotte35 schreef op 28 januari 2017 @ 10:41:

Bij AH, Jamin en de Hema zijn er alweer paaseitjes.

Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar bij de Hema zag ik wel puur met mint en (volgens mij) melk met kokos.

Allebei niet aan mij besteed, maar ik weet dat er hier puur-mint-liefhebbers zijn.Die zijn echt jakkie ! Ze hebben een vloeibare vulling net als in een after eight bah bah bah !
quote:paper-clip schreef op 01 februari 2017 @ 09:54:

[...]





Die zijn echt jakkie ! Ze hebben een vloeibare vulling net als in een after eight bah bah bah !oh lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook de chocola met drop gehaald van de lidl. Ik vind hem zoooo lekker, doet me denken aan die limited edition van tony (m'n favoriet!) die ze niet meer verkopen, dus heel blij dat ik nu deze kan kopen. Had 3 repen op de gok meegenomen maar ga er nog meer halen voor deze ook niet meer verkocht wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leighton schreef op 01 februari 2017 @ 14:46:

Ik heb vandaag ook de chocola met drop gehaald van de lidl. Ik vind hem zoooo lekker, doet me denken aan die limited edition van tony (m'n favoriet!) die ze niet meer verkopen, dus heel blij dat ik nu deze kan kopen. Had 3 repen op de gok meegenomen maar ga er nog meer halen voor deze ook niet meer verkocht wordt.

Ik denk dat je voor het geld van die drie repen één reep van Tony had kunnen kopen.

Dat maakt het nóg leuker
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Die koffie optimel kwark vond ik echt niet lekker. Jak. Vriend vond hem ook niet zo maar at uit pure wanhoop toch mijn portie op.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Heel erg, vandaag paaseitjes gekocht bij de Aldi. Melk met zeezout karamel (vloeibaar) Zo lekker! Schaamde me wel een beetje, omdat het nog heeeeel lang duurt totdat het pasen is. Maar kon me niet inhouden

Die van de Hema klinken ook super lekker met mint en kokos
Alle reacties Link kopieren
quote:Leighton schreef op 01 februari 2017 @ 14:46:

Ik heb vandaag ook de chocola met drop gehaald van de lidl. Ik vind hem zoooo lekker, doet me denken aan die limited edition van tony (m'n favoriet!) die ze niet meer verkopen, dus heel blij dat ik nu deze kan kopen. Had 3 repen op de gok meegenomen maar ga er nog meer halen voor deze ook niet meer verkocht wordt. Lekker is hij hè! De overtreffende trap van zeezout. Eerst het zoet van de chocola die wegsmelt gevolgd door de kleine smaakexplosies van de naar droptoffee smakende korreltjes. Ohhhhhh
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 februari 2017 @ 19:29:

Lekker is hij hè! De overtreffende trap van zeezout. Eerst het zoet van de chocola die wegsmelt gevolgd door de kleine smaakexplosies van de naar droptoffee smakende korreltjes. Ohhhhhh

Hmmm.

Ik dacht dat deze reep niets voor mij zou zijn, maar hoe JIJ het beschrijft...



En toevallig moet ik morgen bij de Lidl zijn
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje1 schreef op 01 februari 2017 @ 19:19:

Heel erg, vandaag paaseitjes gekocht bij de Aldi. Melk met zeezout karamel (vloeibaar) Zo lekker! Schaamde me wel een beetje, omdat het nog heeeeel lang duurt totdat het pasen is. Maar kon me niet inhouden

Helemaal niet erg.

Geniet.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 februari 2017 @ 19:29:

[...]





Lekker is hij hè! De overtreffende trap van zeezout. Eerst het zoet van de chocola die wegsmelt gevolgd door de kleine smaakexplosies van de naar droptoffee smakende korreltjes. Ohhhhhh Ik vind hem vreselijk en niet te vergelijken met die van Tony waar minuscule schilfertjes drop in zaten (die moest je met een vergrootglas zoeken) maar bij die van de Aldi heb je een mond vol zoute korreltjes in je mond, ik vond het niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister pepersaus geprobeerd van knorr, uit een klein vierkant pakje en het is kant en klare saus. Mijn advies; DOE HET NIET! Juk!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje1 schreef op 01 februari 2017 @ 19:19:

Heel erg, vandaag paaseitjes gekocht bij de Aldi. Melk met zeezout karamel (vloeibaar) Zo lekker! Schaamde me wel een beetje, omdat het nog heeeeel lang duurt totdat het pasen is. Maar kon me niet inhouden

Die van de Hema klinken ook super lekker met mint en kokos Ja maar als je wacht tot pasen zijn ze uitverkocht, dus je moet wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
ik wil graag de optimel Griekse kwark met koffiesmaak proberen, maar ben die nog nergens tegen gekomen in de supermarkten, ook niet bij de albert heijn XL. Iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 04 februari 2017 @ 14:14:

[...]





Ja maar als je wacht tot pasen zijn ze uitverkocht, dus je moet welHaha, dat is ook weer zo Ga deze week eens verder op speurtocht naar lekkere paaseitjes
Alle reacties Link kopieren
Paaseitjes van de Jumbo "caramel zeezout" zijn ook wel lekker, vooral voor dat geld. (iets van 1,80 voor een zakje)

Binnenkort zullen die paaseitjes met allerlei heerlijke verschillende smaken wel weer bij Jamin liggen. Ik denk dat ik al ga voorlijnen
Alle reacties Link kopieren
De paaseitjes liggen hier al een paar weken bij Jamin hoor.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Oei, dan moet ik deze week toch 's even bij Jamin binnen springen. Ben benieuwd of er weer nieuwe smaken zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er staan kijken, maar ben het meeste weer vergeten. Welke me bijgebleven zijn: melk-appeltaart en wit-pistache.
You don't have to fit into the format
Gisteren heeft mijn gezin genoten van de Tony's wit-framboos-knettersuiker terwijl ik aan een blokje extra puur van Cote d'Or zat.

Reactie van man: ik vind die melk met cola lekkerder, die knettert beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 04 februari 2017 @ 14:49:

ik wil graag de optimel Griekse kwark met koffiesmaak proberen, maar ben die nog nergens tegen gekomen in de supermarkten, ook niet bij de albert heijn XL. Iemand?Ik heb hem verrassend genoeg bij een gewone AH gevonden. Vond hem alleen niet lekker helaas.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 07 februari 2017 @ 08:51:

[...]





Ik heb hem verrassend genoeg bij een gewone AH gevonden. Vond hem alleen niet lekker helaas.Ik heb hem ook al bij verschillende gewone AH's gekocht. Hij staat niet direct naast de andere Optimel kwark volgens mij, maar wel in de buurt. Ik vind hem wel lekker!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Hmm even bij een andere appie proberen dan!
Ik heb hem net naar binnen gelepeld en weet nog niet wat ik ervan vind... vies is het niet, eerder apart. Je proeft koffie maar ook het zure van kwark, net of je een lepel koffie door de kwark hebt geroerd. Vaag !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven