Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3
woensdag 2 mei 2018 om 17:57
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Klik hier voor deel 2
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Klik hier voor deel 2
vrijdag 29 augustus 2025 om 12:18
Waarom nietZuurSnoepje schreef: ↑29-08-2025 11:11Ik heb de mug cakes van Dr Oetker geprobeerd, maar dan zonder ze in de magnetron te doen. Dan heb je dus gewoon een klein bakje koekjesdeeg zonder rauw ei. Is al de hele week m’n craving tijdens mn ongesteldheid![]()
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 29 augustus 2025 om 17:34
Haha soms gewoon nodig hoorZuurSnoepje schreef: ↑29-08-2025 11:11Ik heb de mug cakes van Dr Oetker geprobeerd, maar dan zonder ze in de magnetron te doen. Dan heb je dus gewoon een klein bakje koekjesdeeg zonder rauw ei. Is al de hele week m’n craving tijdens mn ongesteldheid![]()
Het is wat het is
vrijdag 3 oktober 2025 om 17:57
Ik heb deze geprobeerd bij de Kruidvat voor €1,79 en als je van chocolade met hazelnoot houdt, is dit wel een echte aanrader!
https://www.candyxl.com/winkel/ritter-s ... Z1YaTw9Bps
vrijdag 3 oktober 2025 om 19:23
Ik stond ermee in mijn handen, maar heb de witte met Smarties meegenomen. Ook echt heeeeerlijkKiwiiiiii schreef: ↑03-10-2025 17:57Ik heb deze geprobeerd bij de Kruidvat voor €1,79 en als je van chocolade met hazelnoot houdt, is dit wel een echte aanrader!
zondag 5 oktober 2025 om 20:18
Bij de Jumbo hebben ze heel lekkere nieuwe truffelchips
Ze hebben ook andere smaken. Sour cream onion, sweet chili en nog een stuk of vier andere.
Ze hebben ook andere smaken. Sour cream onion, sweet chili en nog een stuk of vier andere.
dinsdag 7 oktober 2025 om 09:50
zondag 12 oktober 2025 om 01:07
zondag 19 oktober 2025 om 21:53
Nieuwe Fanta, ik vind ‘m lekker.
Ik houd niet van grapefruit, want lust geen bittere dingen.
Ananas vind ik echter heel lekker, dus ik wilde deze Fanta toch graag proberen.
Blij dat ik dat gedaan heb, want je proeft vooral ananas, en het is helemaal niet bitter.

Het is trouwens zonder suiker, maar het lukte me niet dat plaatje te plakken.
Blij dat ik dat gedaan heb, want je proeft vooral ananas, en het is helemaal niet bitter.

zondag 19 oktober 2025 om 21:58
Oh ik ben benieuwd. Hij zit bij mijn Picnic bestelling voor morgen.Jetje_78 schreef: ↑19-10-2025 21:53Nieuwe Fanta, ik vind ‘m lekker.
zondag 19 oktober 2025 om 23:27
maandag 20 oktober 2025 om 22:50
Die heb ik vandaag niet gezien bij jumbo helaas, misschien meer geluk bij een ander filiaal. Vind de meeste limited edities cola zero van de Jumbo wel lekker.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in