Op zoek naar Golden Syrup (gele kandijstroop/-siroop)

29-07-2010 11:08 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er ligt een recept onder mijn neus voor het maken van chocolade karamelcarrés. 'Helaas' heb ik deze carrés ook al eens geproefd en weet ik dat ze super lekker zijn. Nu wil ik ze maken, maar er moet dus Golden Syrup, oftewel gele kandijstroop/-siroop in. Al een aantal supermarkten bij langs geweest, maar geen Golden Syrup.

Op internet wel een webwinkel gevonden. Kost een flesje 1,79 euro, maar de verzendkosten dik 6 euro. Beter duur dan niet te krijgen, maar toch...

Wie weet waar ik het kan krijgen?

Of is er ook een goed alternatief? Het is voor de karamelvulling van de carrés.
De JUMBO heeft het
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 24 augustus 2012 @ 22:06:

De JUMBO heeft het

JumPo wil niet uit de grond komen waar ik woon. Raar maar waar. Ik ga zo naar de Lidl en dan ga ik wel snel even naar de Appie om te kijken of ze die syrup hebben.

Thanks voor alle tips. Mochten mijn mango-cakejes lukken dan maak ik er een foto van en plaats het hier. Lukt het niet kan ik altijd nog een foto maken van het plaatje in het kookboek
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben gister naar de AH XL geweest maar die hadden het niet. En helaas hebben we hier geen Jumbo.

Dus geen lekkere mango-cakejes .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Makro heeft hte ook.
Mosterd met de Jumbo
Ik dacht ook gelijk aan Maple!
Zelf maken.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven