Op zoek naar Golden Syrup (gele kandijstroop/-siroop)
donderdag 29 juli 2010 om 11:08
Er ligt een recept onder mijn neus voor het maken van chocolade karamelcarrés. 'Helaas' heb ik deze carrés ook al eens geproefd en weet ik dat ze super lekker zijn. Nu wil ik ze maken, maar er moet dus Golden Syrup, oftewel gele kandijstroop/-siroop in. Al een aantal supermarkten bij langs geweest, maar geen Golden Syrup.
Op internet wel een webwinkel gevonden. Kost een flesje 1,79 euro, maar de verzendkosten dik 6 euro. Beter duur dan niet te krijgen, maar toch...
Wie weet waar ik het kan krijgen?
Of is er ook een goed alternatief? Het is voor de karamelvulling van de carrés.
Op internet wel een webwinkel gevonden. Kost een flesje 1,79 euro, maar de verzendkosten dik 6 euro. Beter duur dan niet te krijgen, maar toch...
Wie weet waar ik het kan krijgen?
Of is er ook een goed alternatief? Het is voor de karamelvulling van de carrés.
zaterdag 25 augustus 2012 om 16:24
quote:Summerdance schreef op 24 augustus 2012 @ 22:06:
De JUMBO heeft het
JumPo wil niet uit de grond komen waar ik woon. Raar maar waar. Ik ga zo naar de Lidl en dan ga ik wel snel even naar de Appie om te kijken of ze die syrup hebben.
Thanks voor alle tips. Mochten mijn mango-cakejes lukken dan maak ik er een foto van en plaats het hier. Lukt het niet kan ik altijd nog een foto maken van het plaatje in het kookboek
De JUMBO heeft het
JumPo wil niet uit de grond komen waar ik woon. Raar maar waar. Ik ga zo naar de Lidl en dan ga ik wel snel even naar de Appie om te kijken of ze die syrup hebben.
Thanks voor alle tips. Mochten mijn mango-cakejes lukken dan maak ik er een foto van en plaats het hier. Lukt het niet kan ik altijd nog een foto maken van het plaatje in het kookboek
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven