Opbergidee Nescafe cups gezocht!!!

19-05-2008 17:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Eigenlijk een kul-onderwerp, maar toch!



De officiele opbergmogelijkheden van Nescafe zijn óf oerlelijk óf mega-duur...of allebei



Ik ben benieuwd naar jullie creatieve oplossingen anders gaan ze met zn allen in een grote mand.



Ben benieuwd!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een leuk blikje kopen. Je hebt ook leuke blikjes die je luchtdicht kan afsluiten, ik heb er ook een paar voor de harde brokken van de katten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Voor moederdag dachten wij bij de xenos een houten doos speciaal voor het bewaren van koffiepads gekocht te hebben, maakt schoonmama het cadeau open, staat er met gouden letters geen 'pads' op, maar 'cups'. Pwepwepwe. Maar Xenos heeft het dus, zoals ze ook van die houten theedozen hebben. Niet oerlelijk, wel goedkoop. En zo'n doos kun je natuurlijk ook nog zelf ophippen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een leuk kistje of blikje lijkt me leuk en ze daarin door mekaar ingemikt (als je verschillende smaken (dus kleuren) cups hebt. Evt. in de deksel schrijven wat welke smaak is.
Alle reacties Link kopieren
Een brede glazen vaas. Overzichtelijk en het staat ook prima.
Gewoon in de keukenla ;-) . Ik heb een smal laatje vlakbij het nespresso-apparaat gereserveerd voor de cups, de zoetjes, de suikerklontjes en het cacaopoeder. Alles lekker overzichtelijk bij elkaar.

De tip van Lara vind ik trouwens ook een goeie. Die cups hebben hele mooie kleuren, staat hartstikke leuk in een glazen vaas.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben ze ook in een grote vaas. Heel gezellig. Ik heb zelf zo'n lade onder mijn 'Le Cube.' Het is echt superhandig, en qua lelijkheid valt het reuze mee. Maar ik weet niet hoe duur het is, ik heb de lade gekregen...
Alle reacties Link kopieren
- Koop een speciale Louis Vuitton coffeecupholderbag

- Koop een plastic zak en zuig ze vacuum met je kruimeldief...scheelt ruimte in de kast.

- Rijg ze aan een koord en hang ze ter decoratie aan je afzuigkap (is weer eens wat anders dan die strengen met knoflookbollen die je vroeger zo veel zag) :rolling:



En nu even serieus: Kijk eens in de plaatstelijke DE cadeaushop of op DE. nl...je weet wel douwe egberts...die mijnheer van de koffie enzo....weet zeker dat je daar leuke spullen hebt. Met een beetje mazzel heb je in een verloren keukenla nog DE punten liggen....hoef je bijna niets bij te betalen. Ik denk persoonlijk dat er op de site van Nescafe zelf ook handig spul te vinden is.



Zo....en nu ga ik eens lekker een bakkie koffie zetten...gewoon met mijn koffiezetapparaat waarvan ik de koffie in een gewone bus van de blokker bewaar. X-D
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Oh Nescafe zelf had je al geraadpleegd....te duur en te lelijk...net zoals ik weer eens te snel en te voortvarend was.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten wat DE met nescafecups te maken heeft...



Wij laten ze gewoon in de doos zitten. Dus alle buizen met cups met elkaar in de doos, een paar buizen zijn geopend en de hele doos past keurig in ons bovenkastje.
Alle reacties Link kopieren
sosofie schreef op 19 mei 2008 @ 19:23:

Ik zou niet weten wat DE met nescafecups te maken heeft...



Wij laten ze gewoon in de doos zitten. Dus alle buizen met cups met elkaar in de doos, een paar buizen zijn geopend en de hele doos past keurig in ons bovenkastje.
Op zich heeft DE ook geen ruk met nescafe te maken maar leuke opbergdingen voor koffie, thee en alles wat erbij hoort hebben ze wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips hier!



Heb ze nu inderdaad gewoon in de verpakking zitten,

prima natuurlijk maar was nieuwsgierig naar jullie oplossingen.

I

k ga maar eens bij de Xenos neuzen, likkie verf erop en klaar gok ik!



x

Appel
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...
Alle reacties Link kopieren
Hier staan ze op het aanrecht naast de cube in een grote bolle glazen sangriakom (met glazen deksel). Verder een helemaal witte keuken zonder veel prulletjes, de kleurige cupjes fleuren de boel echt op!
Kan iemand van jullie niet een foto plaatsen van hoe het eruit zien in zo'n vaas?
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze ook in een glazen (vierkante) vaas naast het espresso apparaat gezet.

De kleuren van de cups staan erg goed. Maakt het kiezen 's ochtens ook leuk.



Niet alles past erin, dus de verpakkingen die we nog over hebben staan ergens in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Leuke ideeen! Ik heb ook nog wel een mooie glazen vaas over die ik er naast kwijt kan. Ik heb net het kennismakingspakket inclusief presenteerdoos besteld, en als ik die niet mooi vind, komt de vaas er voor in de plaats.



Vrienden van ons hebben zo'n plexiglazen toren en die vond ik bij hen wel aardig staan, alleen bij ons heb ik er geen mooi plekje voor.
Alle reacties Link kopieren
M'n ouders hebben ze in glazen weckpotten. En dan per kleur. Staat ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Een leuke oplossing zijn de dozen (o.a. in de vorm van theedozen) die op gewenste manier handgeschilderd en gelakt worden. Dus uniek, niet megaduur en heel leuk!

Makkelijk op te bergen, maar mag ook gezien worden.

Zie internetsite:

www.mg-art-kados.jouwpagina.nl

te bestellen via mail: MGart.webklik@yahoo.com
Alle reacties Link kopieren
brutsib schreef op 22 juli 2008 @ 15:43:

Een leuke oplossing zijn de dozen (o.a. in de vorm van theedozen) die op gewenste manier handgeschilderd en gelakt worden. Dus uniek, niet megaduur en heel leuk!

Makkelijk op te bergen, maar mag ook gezien worden.

Zie internetsite:

www.mg-art-kados.jouwpagina.nl

te bestellen via mail: MGart.webklik@yahoo.com
En dit is jouw bedrijf?

Reclame mag niet he!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven